Vægttab lige efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Var også godt skuffet, men min søn vejede under 3 kg, og var meget hævet efter kejsersnit, så det kan også være det havde noget at sige (ved jeg dog ikke) men væske mv tager lidt længere tid end et par dage... Så af skal det nok komme... :-)

Ja tror jeg også..
Ja det tager nok lige lidt længere tid med væsken..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Jeg har taget på efter fødslen har fået ekstremt meget vand i kroppen efter, så ligner nu en ballon GREAT!!!

Åhh nej  Kan du ikke få noget vanddrivende?? HVor lang tid siden er det du har født??

Anmeld

4. januar 2011

Muffinmus

totalt plat, men tabte kun 1,5 kg med mind atter d jeg fik hende, første 10 dage efter havde jeg smidt 7 kg...det mest normale er at tabe sig 5-10 kg idenfor de første 14 dages tid og bagefter går det lidt i stå for nogle og så skal der motion til, men det for andre bliver ved med at ryge af hist og her

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Margorie skriver:

Jeg tabte 10kg af at føde- fik så også en knægt på over 4 kg Jeg ammer ikke- så har stadig kun smidt de 10 kg der selv om knægten snart er 2 mdr. )Men det er lutter dovenskab- orker ikke okse rundt i alt den sne for at få motion- nej så hellere holde vægten og træne når sneen smelter )

Ok  Det var også noget af en basse  Hi hi ja den der sne sætter stopper for meget..

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

totalt plat, men tabte kun 1,5 kg med mind atter d jeg fik hende, første 10 dage efter havde jeg smidt 7 kg...det mest normale er at tabe sig 5-10 kg idenfor de første 14 dages tid og bagefter går det lidt i stå for nogle og så skal der motion til, men det for andre bliver ved med at ryge af hist og her

1,5 kg???? Lyder helt vildt.. Så tog du på pga æske eller??

Anmeld

4. januar 2011

Koen.

Anonym skriver:

Ok spiste du da vldt sundt og motionerede eller?? hvis det ikke var aming?

Nej gjorder absolut intet,men var MEGET dårlig til at spise ovs. havde ingen appetit fordi Lærke var syg. Så ved ikke hvorfor det er gået så hurtigt..

Anmeld

4. januar 2011

Mie A

Jeg tabte et par kilo og så gik det ellers bare i stå... trods amning!!

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

lillespurv20 skriver:

Nej gjorder absolut intet,men var MEGET dårlig til at spise ovs. havde ingen appetit fordi Lærke var syg. Så ved ikke hvorfor det er gået så hurtigt..

Ok ja så har du nok brugt meget energi på omvæltningen og sygdommen samtidig med ikke at spise så meget.. men da dejlig de røg af..

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Mie A skriver:

Jeg tabte et par kilo og så gik det ellers bare i stå... trods amning!!

Lyder ikke godt..  Hvor lang tid siden er det du fødte??

Anmeld

4. januar 2011

Koen.

Anonym skriver:

Ok ja så har du nok brugt meget energi på omvæltningen og sygdommen samtidig med ikke at spise så meget.. men da dejlig de røg af..

Ja sikkert sådan en blanding for at dine for svinder lige så hurtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.