Børnebidraget/ penge fra faderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Pige2009

LouiseVous skriver:

Skøønt. Jeg får først den 25 i hver mdr. Optur til at kan overleve... Men nitten så sent

Hold da op. Hvorfor så sent?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Hold da op. Hvorfor så sent?

Jeg kunne ikke leve uden de far-penge imens faderskabs sagen kørte. Så Søgte ved kommunen om at få dem til at betale så biofar bare sku betale dem tilbage. Det fik jeg tilladelse til og fik derefter udbetalt far penge hver 3. mdr sammen med de alm børnepenge. Da faderskabssagen sluttede var jeg nede og aflevere de vigtige papirer og siden er de blevet overført til mig den 25. i hver mdr og kan bruges fra den 26. i hver mdr. Astrid er født den 25.marts, der a tror jeg datoen kommer..

Anmeld

6. januar 2011

Pige2009

LouiseVous skriver:

Jeg kunne ikke leve uden de far-penge imens faderskabs sagen kørte. Så Søgte ved kommunen om at få dem til at betale så biofar bare sku betale dem tilbage. Det fik jeg tilladelse til og fik derefter udbetalt far penge hver 3. mdr sammen med de alm børnepenge. Da faderskabssagen sluttede var jeg nede og aflevere de vigtige papirer og siden er de blevet overført til mig den 25. i hver mdr og kan bruges fra den 26. i hver mdr. Astrid er født den 25.marts, der a tror jeg datoen kommer..

Det virker altså meget mærkeligt. For Laura er født den 25. oktober og jeg får også pengene via kommunen. De er til rådighed den første hverdag i måneden

Anmeld

6. januar 2011

MorTilGustav

LouiseVous skriver:

Men får du fremad betaling??
Mit hedder da bare børnebidrag fra fadern. og får det 25. i hver mdr. Der er ikk periode på..

Ja, får dem åbenbart forud.
Fik brev fra kommunen 28.12 hvor der står "normalbidrag grundbeløb for 30.12 - 29.01... udbetalt 03.01"

Anmeld

6. januar 2011

N&J

Baagøe skriver:

Jeg har fået fra kommunen siden februar 2010 Mærkeligt, at Tue skriver fra far, hvis han ikke vil være en del af det. Han må jo føle et eller andet

Aner heller ikke hvorfor, men nu er mænd heller ikke nemme at finde ud af.. LOL

Anmeld

6. januar 2011

Mullebergen

N&J skriver:

Ej ja, hvor fjollet 

Her står der bare "Børnebidrag" -Jeg ville også finde det lidt fjollet hvis Hjaltes biofar skrev "Fra far" da Hjalte kalder en anden mand (min ex) for far 

Anmeld

6. januar 2011

Carina1977

Jeg får mine udbetalt d. 3. i hver måned, medmindre det er i en weekend, så får jeg dem udbetalt den efterfølgende hverdag

min søn er født d. 22. juni, så det har bestemt ikke noget med fødselsdatoen at gøre

Mit har altid kørt automatisk via kommunen. det ville faderen selv, da det var det nemmeste....så bliver det også altid automatisk reguleret hvert år, uden jeg skal til at minde ham om stigningen hvert år.

Anmeld

6. januar 2011

N&J

MatildeS skriver:

Ej ja, hvor fjollet 

Her står der bare "Børnebidrag" -Jeg ville også finde det lidt fjollet hvis Hjaltes biofar skrev "Fra far" da Hjalte kalder en anden mand (min ex) for far 

Nu ser jeg ikke en anden mand, så den eneste Nikita kender som sin far er ham, så egentlig er jeg glad for at han har skrevet det sådan, så har han i det mindste anerkendt det bare en smule.. ;O)

Men tror også jeg ville have det underligt hvis hun kaldte en anden for far.. 

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

N&J skriver:

Åh, ja. Mænd er mærkelige

Anmeld

7. januar 2011

N&J

Baagøe skriver:

Åh, ja. Mænd er mærkelige

Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.