Børnebidraget/ penge fra faderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Pige2009

N&J skriver:

Hihi

Johnny har vist meldt sig ud igen igen. Det er mig godt nok en gåde, hvad der foregår i den mands hoved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

N&J

Baagøe skriver:

Johnny har vist meldt sig ud igen igen. Det er mig godt nok en gåde, hvad der foregår i den mands hoved

Uhh hvad der foregår i en mand hoved.. hehe, tror ikke der kan skrives så meget.. hihihihihihi

Anmeld

7. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

N&J skriver:

Uhh hvad der foregår i en mand hoved.. hehe, tror ikke der kan skrives så meget.. hihihihihihi

Jeg giver Jer TOTALT ret...
Astrids biofar er fanme heller ikk en a de normale.. "Jeg vil ikke kendes ved min datter, men godt se moren. For ikke at snakke om jeg jo er gift" -Totalt forvirede mand! Eller nææ har sq ikk ondt a ham. Men at være forelsket trods hans måde at have opført sig på gør det bestemt ikk nemt at komme videre!

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

N&J skriver:

Hmm ja. Det er godt nok utroligt

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

LouiseVous skriver:

Jeg giver Jer TOTALT ret...
Astrids biofar er fanme heller ikk en a de normale.. "Jeg vil ikke kendes ved min datter, men godt se moren. For ikke at snakke om jeg jo er gift" -Totalt forvirede mand! Eller nææ har sq ikk ondt a ham. Men at være forelsket trods hans måde at have opført sig på gør det bestemt ikk nemt at komme videre!

Det er meget mærkeligt

Anmeld

7. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Det er meget mærkeligt

JA...Mænd!!!!!

Har i det i øvrigt godt?

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

LouiseVous skriver:

JA...Mænd!!!!!

Har i det i øvrigt godt?

Ja, bortset fra det, har vi det ok. Men hverdagen har indhentet os med arbejde, rengøring, madlavning, tøjvask osv., så det er ikke altid overskuddet er så stort

Anmeld

7. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Ja, bortset fra det, har vi det ok. Men hverdagen har indhentet os med arbejde, rengøring, madlavning, tøjvask osv., så det er ikke altid overskuddet er så stort

Puha kender det, mit liv har også været kørt totalt a skinnerne. Det var derfor jeg oprettede tråden om aflastning, pga mange ville rede det der var tilbage inden det hele væltede for mig.
Synes godt nok det hårdt, alts med de små penge wow .. Og så tror jeg at jeg har en form for stress. Ligger konstant med forkølelsessår

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

LouiseVous skriver:

Puha kender det, mit liv har også været kørt totalt a skinnerne. Det var derfor jeg oprettede tråden om aflastning, pga mange ville rede det der var tilbage inden det hele væltede for mig.
Synes godt nok det hårdt, alts med de små penge wow .. Og så tror jeg at jeg har en form for stress. Ligger konstant med forkølelsessår

Heldigvis er økonomien god hos os. Men jeg kan godt sætte mig ind i det med forkølelsessår og stress for det oplever jeg også, når jeg er presset.

Du skal passe på dig selv!

Anmeld

7. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Heldigvis er økonomien god hos os. Men jeg kan godt sætte mig ind i det med forkølelsessår og stress for det oplever jeg også, når jeg er presset.

Du skal passe på dig selv!

Ved det godt. Synes bar der er så meget man skal bevise og leve op til. Jeg glemmer at slappe a i mig selv
Håber min opgave om unge mødre i næste uge kan løsne lidt, synes allerede jeg har lært mig selv lidt bedre at kende.. -Det må da være positivt

Øv hvor jeg hader at snakke om mig selv. Vil hellere høre på alle andre, og hjælpe dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.