N&J skriver:
Hold da op, troede faktisk det var dig der skulle beslutte de ting og ikke dem, Nikita gør det også indimellem, dog tror jeg hun gør det når hun ikke føler hun kan sige fra, men jeg var rigtig nervøs for start i vg, men det er bare gået rigtig godt. Det er da dejligt at det er gået rigtig godt med hende det nye sted, når nu hun ikke kunne med børnene det andet sted... men kan godt forstå du blev ked af det, man er bare mere sårbar når man er alene om det, men jeg ser dog ingen grund til at du skal føle at det er din skyld.. 
Den nye DP har fundet ud af at Astrid har svært ved at udtrykke sig hvis hun vil noget- og derfor gør som hun gør fx kaster med ting, eller slår andre :s (og nej self er det ikke en undskyldning for at det er i orden hun slår andre overhovedet ikke, og hun får heller ikke lov til det- men vi er bare alle blevet mere opmærksomme på at fange hende lige inden hun gør det,og spørge indtil hvad hun gerne vil. Så hører hun også orderne for det hun ikke kan udtrykke)
Jeg er super glad for det nye sted også. Savner sog min gamle DP- men det er nok fordi det var mere hen af veninde forhold. Og hun kender også historien om det hele Astrids biofar og alt det. Super dejligt, at en er klar over det og forstår tingene bedre.
Men må indrømme at jeg tror også tit vi mødre er bedre til at køre mere op over tingene og blive bekymret for børnene, end børnene er og tager der

Heldigvis
Kram til dig
Anmeld