15+3 - Hvad skal det ikke ende med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

Min er også dygtig, men han var heller ikke forberedt på at det tog så langtid heh . han er også meget stoolt  - men der er så mange lækre ting, man gern ville have hihi .. men det koster kassen heh ..

skal jeres have eget værelse ? ..

Ja, vi spare også en del penge, og tingene fejler ingenting, så det er bare lækkert - ja, det hjælper da lidt på det hele, at forældrene gern ville give den

Ja for pokker, man kan hurtigt blive fattig, bliver også nød til at holde lidt igen, ellers går det helt galt, det er en farlig verden at bevæge sig ud i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Lotus86

Nina Sophia skriver:

piiiift

Haha... Piiift selv, du har jo en alt for smækker mave

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

Lotus86 skriver:

Uhh ha, 36 kommer jeg sgu nok ikke ned i igen, desværre, det er et par dage siden jeg har kunne passe den str

Men tak for info, skal nok sige til hvis jeg kommer til at mange nogle af tingene

oki doki...

gik osse selv meget i kjoler, da jeg var gravid... jeg startede i 36 og kunne ikk være i en 44... så der hoppede jge over i kjoler... hehe... men er i en 36 igen nu... lol...

Anmeld

3. januar 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

Ja for pokker, man kan hurtigt blive fattig, bliver også nød til at holde lidt igen, ellers går det helt galt, det er en farlig verden at bevæge sig ud i

ja meget heh ... men det er bare svært at holde igen heh ..

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

sjovt

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

Lotus86 skriver:

taak  siger dú

Anmeld

4. januar 2011

RiUL

Smuuuk mave

Anmeld

4. januar 2011

Lotus86

ri.ul skriver:

Smuuuk mave

Taaak Jeg glæder mig til at se din når den begynder at vokse

Anmeld

4. januar 2011

Tystys14

FIIIN mave  og hold op hvor er der forskel på gravide, er selv i 32+4 og nu kan det for alvor ses, men det tog da sin tid med mig, folk troede bare jeg var blevet lidt småbuttet hihi. (er misundelig)

Anmeld

4. januar 2011

Lotus86

Cho skriver:

FIIIN mave  og hold op hvor er der forskel på gravide, er selv i 32+4 og nu kan det for alvor ses, men det tog da sin tid med mig, folk troede bare jeg var blevet lidt småbuttet hihi. (er misundelig)

Ja det er faktisk ret utroligt så stor forskel der kan være, men heldigvis for det da, ville jo være kedeligt hvis vi alle sammen rendte rundt og var ens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.