15+3 - Hvad skal det ikke ende med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

bøgelund

Lotus86 skriver:

Puha... Jeg synes altså godt nok den vokser derud af, det jo selvfølgelig fint nok, meeen synes det er lidt vildt når jeg ikke er længere henne

Heldigvis har vægten ikke rykket sig, så det jo et plus

Begge billeder er fra i dag af, med og uden tøj

sikke en fin bule.. det går stærkt.. sikker på der kun er 1?  

kan så skræmme dig med, at jeg havde tabt 2 kg da jeg nåede uge 20.. og nu har jeg taget 25 kg PÅ... (med termin idag, så forhåbentlig ikke mere + på vægten til mig)

men vi er jo alle forskellige.

held og lykke med graviditeten..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Lotus86

Frk.S skriver:

Sikke en fin mave. 

Og jeg ELSKER bare dine hjemmesko? Hvor har du købt dem henne? De passer lige til min morgenkåbe!

Haha... Jeg er også tosset med dem  De er fra H&M og koster lige nu en 50'er

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

wow en fiin mave - ja man føler sig hurtig stor og tanken om hvordan det ikk ender så heh .. :p

hva har i tænkt på navn :p ?

Ja lige præcis, håber så sandelig ikke den bliver ved med at vokse sådan her hele vejen, for så ender jeg da som en blåhval

Jamen vi har snakket om lidt forskelligt, men lige pt. er det: Jonathan, Villads, Tino og Oliver der ligger øverst på listen.

Hvad med jer?

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

Tennamor skriver:

Hold op hvor er du vokset  Jeg har endnu heller ikke taget noget på. Kan godt se, at maven er blevet større, men slet ikke så meget som din og jeg er næsten 4 uger længere henne end dig 

Tja, jeg er åbenbart bare hurtig Skal vi ikke også snart se et nyt mavebillede fra dig af ?

Anmeld

3. januar 2011

paprika

Lotus86 skriver:

Puha... Jeg synes altså godt nok den vokser derud af, det jo selvfølgelig fint nok, meeen synes det er lidt vildt når jeg ikke er længere henne

Heldigvis har vægten ikke rykket sig, så det jo et plus

Begge billeder er fra i dag af, med og uden tøj

Fin mave 

Anmeld

3. januar 2011

Moar2011

Ja lige præcis, håber så sandelig ikke den bliver ved med at vokse sådan her hele vejen, for så ender jeg da som en blåhval

Jamen vi har snakket om lidt forskelligt, men lige pt. er det: Jonathan, Villads, Tino og Oliver der ligger øverst på listen.

Hvad med jer?

neeej den sq hvis stå stille på et tidspunkt heh :p (håber jeg også for mig selv) heh :p

Jamen vores søn skal hedde storm

har lige sat et billede ind fra da jeg var 17+0 - og er idag 18+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

neeej den sq hvis stå stille på et tidspunkt heh :p (håber jeg også for mig selv) heh :p

Jamen vores søn skal hedde storm

Det håber jeg så du har ret i

Storm er også et fint navn Har i flere, eller satser i på han også er en Storm når han kommer ud?

Anmeld

3. januar 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

Det håber jeg så du har ret i

Storm er også et fint navn Har i flere, eller satser i på han også er en Storm når han kommer ud?

- vi snakket os en lille smule om Kito , men storm har vi snakket om inden jeg overhovedet blev gravid heh .. og så håber vi selvf på at han ligner en storm heh

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

- vi snakket os en lille smule om Kito , men storm har vi snakket om inden jeg overhovedet blev gravid heh .. og så håber vi selvf på at han ligner en storm heh

Kito - det har jeg aldrig hørt før, men det er faktisk ret sødt

Hvor langt er du henne?

Anmeld

3. januar 2011

betiinsen

sikke en flot mave du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.