15+3 - Hvad skal det ikke ende med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

Kito - det har jeg aldrig hørt før, men det er faktisk ret sødt

Hvor langt er du henne?

Tak - vi sad og kigget i navne bogen, og så fald vi over det - så vi er lidt i tvivl om hva vi synes .

men mit lille problem er bare at KITO minder måske lidt for meget om Kato (sangeren) heh ..

så du mit mave billede lidt længere oppe der står det.. hihi ..

men er 18+4 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

Tak - vi sad og kigget i navne bogen, og så fald vi over det - så vi er lidt i tvivl om hva vi synes .

men mit lille problem er bare at KITO minder måske lidt for meget om Kato (sangeren) heh ..

så du mit mave billede lidt længere oppe der står det.. hihi ..

men er 18+4 idag

Næh det havde jeg faktisk ikke set, min computer er ikke altid lige hurtigt, så det var ikke poppet frem før, men rigtig fin mave du har

Anmeld

3. januar 2011

Frøken J.

Lotus86 skriver:

Puha... Jeg synes altså godt nok den vokser derud af, det jo selvfølgelig fint nok, meeen synes det er lidt vildt når jeg ikke er længere henne

Heldigvis har vægten ikke rykket sig, så det jo et plus

Begge billeder er fra i dag af, med og uden tøj

Sikke en fin stor mave! Glæder mig til at se enderesultatet

Anmeld

3. januar 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

Næh det havde jeg faktisk ikke set, min computer er ikke altid lige hurtigt, så det var ikke poppet frem før, men rigtig fin mave du har

Mange tak ska du have .. er i så os begyndt at købe ting i drenge farver, nu hvor i ved hvad køn det blir heh

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

seje sutter... lol og rigtig flot mave..!!

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

Mange tak ska du have .. er i så os begyndt at købe ting i drenge farver, nu hvor i ved hvad køn det blir heh

Ja det er vi faktisk, synes ikke helt vi kan lade være med at udnytte januarudsalget, så vi gav den lidt gas i Babysam i går, og har også en del tøj, men det meste er fra mine forældre, de er så glade, så de kan ikke rigtig lade være med at købe ind

Er i startet? Det er jo meget hyggeligt

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

PernilleB skriver:

seje sutter... lol og rigtig flot mave..!!

Ja det nogle sexy sutter ik

Og tak

Anmeld

3. januar 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

Ja det er vi faktisk, synes ikke helt vi kan lade være med at udnytte januarudsalget, så vi gav den lidt gas i Babysam i går, og har også en del tøj, men det meste er fra mine forældre, de er så glade, så de kan ikke rigtig lade være med at købe ind

Er i startet? Det er jo meget hyggeligt

heh ja, det er vi så småt. - har også selv være i babysam, gud hvor kan man købe sig fattig, men holdte nu igen :p hva fik i købt ?

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

Lotus86 skriver:

Ja det nogle sexy sutter ik

Og tak

ja de ér skønne... min kæreste har nuppet mine fra playboy... hva str er du i nu i bukser..???

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

heh ja, det er vi så småt. - har også selv være i babysam, gud hvor kan man købe sig fattig, men holdte nu igen :p hva fik i købt ?

Jamen vi fik købt en hel del, remser lige op

- Badekar

-2 sæt sengetøj

-Babydyne

-Stofbleer

-Lyseblåt hæklet tæppe

-Ammepude

-Puslepude

- 4 lagner

Og så købte vi lidt tøj og en autostol over nettet, den har fået top karakter i test hos FDM og var sat ned med næsten 700 kr. så den kunne vi lige så godt købe nu

Hvad har i købt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.