15+3 - Hvad skal det ikke ende med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Lotus86

PernilleB skriver:

ja de ér skønne... min kæreste har nuppet mine fra playboy... hva str er du i nu i bukser..???

Det ved jeg ikke, jeg har ikke haft bukser på siden starten af min graviditet, er meget en kjolepige, så det har jeg klaret mig med indtil videre, men tror snart jeg skal ud og have mig et par ventebukser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

Jamen vi fik købt en hel del, remser lige op

- Badekar

-2 sæt sengetøj

-Babydyne

-Stofbleer

-Lyseblåt hæklet tæppe

-Ammepude

-Puslepude

- 4 lagner

Og så købte vi lidt tøj og en autostol over nettet, den har fået top karakter i test hos FDM og var sat ned med næsten 700 kr. så den kunne vi lige så godt købe nu

Hvad har i købt?

wow - jamen vi har valgt ikke at købe det hele fra nyt, da et familie medlem har alle de store ting, vi kan få ..

sku sige fra min mand til din mand " haha han gik lige i fælden" (ang babysam) :p

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

Lotus86 skriver:

Det ved jeg ikke, jeg har ikke haft bukser på siden starten af min graviditet, er meget en kjolepige, så det har jeg klaret mig med indtil videre, men tror snart jeg skal ud og have mig et par ventebukser.

oki... men mangler du kjoler så kom frisk... jeg tror jeg har 20 kjoler man kan have en flot mave i hele graviditeten igennem... men hvis du kan bruge 36 i bukser, så sig til.. jeg har et par, til 50 kr + porto... de er i top stand... de er fra H&M

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

wow - jamen vi har valgt ikke at købe det hele fra nyt, da et familie medlem har alle de store ting, vi kan få ..

sku sige fra min mand til din mand " haha han gik lige i fælden" (ang babysam) :p

Haha... Ja jeg tror heller ikke lige han var forberedt på at det ville tage så lang tid, men det var jeg nu heller ikke Men han er faktisk rigtig 'dygtig' han er så stolt over vi skal have en lille dreng, så han vil meget gerne være med når der skal købes ind

Dejligt at i kan få mange af de store ting, det er jo heller ikke ligefrem billigt, vi har desværre ikke nogen vi kan arve af, så vi må selv ud og investere, heldigvis vil mine forældre gerne betale barnevognen, så der sparer vi lige en del, det jo meget rart

Anmeld

3. januar 2011

PernilleB

Lotus86 skriver:

Jamen vi fik købt en hel del, remser lige op

- Badekar

-2 sæt sengetøj

-Babydyne

-Stofbleer

-Lyseblåt hæklet tæppe

-Ammepude

-Puslepude

- 4 lagner

Og så købte vi lidt tøj og en autostol over nettet, den har fået top karakter i test hos FDM og var sat ned med næsten 700 kr. så den kunne vi lige så godt købe nu

Hvad har i købt?

uhh, og hvis du mangler en bære sele har jeg en ny en.. brugt 4 gange... sort med nålestriper indvendigt... og har tøj..!!

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

betiinsen skriver:

sikke en flot mave du har

Tak skal du have, din er i hvert fald også rigtig fin

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

louiseandersen85 skriver:

ihh, mavebilleder er bare det bedste og hvor er du bare fin 'ny' gravid, hvor man tydeligt kan se en lille guldklumps hyggehule.

Håber du nyder graviditeten, DU gør a jeg kun endnu mere glæder mig til det er min tur igen.

Ihh tusind tak, det var rigtig sødt sagt

Jeg nyder graviditeten i fulde drag, har overhovedet ikke haft nogen gener, ud over forsvunden appetit i et par uger, men det jo ingenting, så jeg har været rigtig heldig

Anmeld

3. januar 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

Haha... Ja jeg tror heller ikke lige han var forberedt på at det ville tage så lang tid, men det var jeg nu heller ikke Men han er faktisk rigtig 'dygtig' han er så stolt over vi skal have en lille dreng, så han vil meget gerne være med når der skal købes ind

Dejligt at i kan få mange af de store ting, det er jo heller ikke ligefrem billigt, vi har desværre ikke nogen vi kan arve af, så vi må selv ud og investere, heldigvis vil mine forældre gerne betale barnevognen, så der sparer vi lige en del, det jo meget rart

Min er også dygtig, men han var heller ikke forberedt på at det tog så langtid heh . han er også meget stoolt  - men der er så mange lækre ting, man gern ville have hihi .. men det koster kassen heh ..

skal jeres have eget værelse ? ..

Ja, vi spare også en del penge, og tingene fejler ingenting, så det er bare lækkert - ja, det hjælper da lidt på det hele, at forældrene gern ville give den

Anmeld

3. januar 2011

Lotus86

PernilleB skriver:

oki... men mangler du kjoler så kom frisk... jeg tror jeg har 20 kjoler man kan have en flot mave i hele graviditeten igennem... men hvis du kan bruge 36 i bukser, så sig til.. jeg har et par, til 50 kr + porto... de er i top stand... de er fra H&M

Uhh ha, 36 kommer jeg sgu nok ikke ned i igen, desværre, det er et par dage siden jeg har kunne passe den str

Men tak for info, skal nok sige til hvis jeg kommer til at mange nogle af tingene

Anmeld

3. januar 2011

NessaXenia

piiiift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.