15+3 - Hvad skal det ikke ende med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Taaak Jeg glæder mig til at se din når den begynder at vokse

Ja, jeg er godt nok spændt hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

JustMe

Lotus86 skriver:

Ja det er faktisk ret utroligt så stor forskel der kan være, men heldigvis for det da, ville jo være kedeligt hvis vi alle sammen rendte rundt og var ens

Det kan være du er i den gruppe, der vokser tidligt og stilner lidt af senere hen, hvor det for andre er omvendt

Flot flot mave!  (og feeeeeeede sutsko )

Anmeld

4. januar 2011

Tystys14

Lotus86 skriver:

Ja det er faktisk ret utroligt så stor forskel der kan være, men heldigvis for det da, ville jo være kedeligt hvis vi alle sammen rendte rundt og var ens

Ja det er godt vi ikke alle er ens  det er jeg helt enig i. Men mener nu stadigvæk en tydelig gravid mave i starten er bedre end længe at blive taget for småbuttet hihi.

Anmeld

4. januar 2011

Lotus86

Cho skriver:

Ja det er godt vi ikke alle er ens  det er jeg helt enig i. Men mener nu stadigvæk en tydelig gravid mave i starten er bedre end længe at blive taget for småbuttet hihi.

Ja det kan du selvfølgelig have ret i Er da også glad for at man kan se det, bare ikke når folk så spørger hvor langt jeg er henne

Anmeld

4. januar 2011

Lotus86

JustMe skriver:

Det kan være du er i den gruppe, der vokser tidligt og stilner lidt af senere hen, hvor det for andre er omvendt

Flot flot mave!  (og feeeeeeede sutsko )

Ja det håber jeg da godt nok, ellers ender jeg da med at eksplodere

Anmeld

4. januar 2011

JustMe

Lotus86 skriver:

Ja det håber jeg da godt nok, ellers ender jeg da med at eksplodere

Ja, man kan godt få den tanke, hehe. Min mave er især vokset lige omkring hver 4. uge, hvor min menstruation ville have ligget, hvis den havde været regelmæssig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.