Nyt medlem i gruppen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Haha, bare vent til du selv kommer tættere på termin, så skal du få vestøv skal du - for jeg løber aldrig tør!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

chun

18januar/kats skriver:

Hjerteligt velkommen til.
Synes også Oline er et skønt navn - og hvor er det perfekt at det er et familienavn - som endda stammer fra begge sider!!
Som Anne også skriver, så er du jo rutineret på mor-området.
Jeg har derimod ingen rutine, men afventer spændt min første og har termin d. 18 januar - så det bliver spændende!

Kats

Tusind for din søde velkomst

Ja, helt uerfaren kan man ik` kalde mig, men kan nu mærke, at efter så mange år er jeg lidt usikker igen. Regner med sikkerheden kommer stærkt igen, når først lillepigen er her

Og jeg kan dælme godt forstå du er spændt afventende. Det er det største du nogensinde kommer ud for. Fødslen et kapitel for sig selv og følelserne gør dig til et andet menneske. På den gode måde

Held og lykke med det hele

Anmeld

6. januar 2011

chun

AnneBJ skriver:

Åha, et eller andet sted kan jeg måske godt forstå det er lidt svært for hende! Men jeg tror - og håber! - at hun bliver smaskforelsket i sin lillesøster så snart hun ser hende!

Dejligt at de kommende brødre glæder sig sådan!

Ja, det kan jeg desværre også. for vi har altid været MEGET tætte og været lige så meget veninder som mor og datter. Og hun er så bange for, at vores mor-datter dage skal forsvinde helt. Og jeg kan godt følge hende, for den første tid VIL der jo være store ændringer. Men har lovet mig selv, at lillepigen skal passes af farmand, og så ta`r vi to store damer vores mor-datter dage

uha ja, jeg er også så glad for drengene glæder sig sådan

Anmeld

6. januar 2011

chun

AnneBJ skriver:

Jeg er selv ud af en flok på 4, vi er to på (nu) 24 og knapt 21, og så blev min mor skilt og gift, og fik to drenge - de er nu 12½ og ½4½ - det er GULD at være to hold! Tør slet ikke tænke på hvor "enebarns"agtig den yngste ville have været, hvis ikke yngstemand var kommet.
(ikke at man tager skade af at være enebarn, jeg mener bare at søskende er en GAVE; i det omfang der er overskud på alle fronter til ekstra børn altså)

Jeg er fuldstændig enig med dig- søskende er en gave!! Jeg er den ældste af en flok på 6. Jeg har 1 helsøster. 3 halvsøskende fra min mors side og 1 bror fra min fars side.

Vi 5 børn hjemme hos mor er tæt knyttede. da vores mor døde for 6 år siden, 49 år gammel, af kræft, var vi alle enige om, at det var godt vi ik` stod med alt alene og var så mange til at kunne hjælpe hinanden og hende. Det var en givende tid, selvom den også var hård.

Anmeld

7. januar 2011

CA

piadas skriver:

Hejsa!

Velkommen til!...og termin d. 15-1!! Du får lige en sending vestøv med det samme! De andre herinde gør lidt grin med mig, men jeg kan altså ikke lade være  - det er jo så fantastisk når der kommer en lille ny verdensborger til verden!

Og hvor er du heldig - 5 børn - dejligt! Vi vil også gerne have mange børn, men jeg tror nu nok vi holder ved denne (nr. 3) eller måske lige en mere - nu må vi se, hvad det ender med! Vi tager en af gangen

Først: Rigtig meget velkomment il gruppen! Håber du blir glad for at være her blandt en masse skønne kvinder

Og Pia: Vi gør ikke grin!  Vi nyyyder alt det hep og vestøv der dagligt kommer fra dig Har du en ordentlig bunke til overs til mig i dag? For jeg VIL føde nu

Anmeld

7. januar 2011

mimse

chun skriver:

Hejsa alle

Det lyder til at være en skøn gruppe den her

Jeg vil også meget gerne være medlem

Jeg er 38 år og venter min 5. baby med termin d. 15/1-11. Det er en lille prinsesse. Det glæder jeg mig helt vildt til. Jeg har en datter i forvejen, og hun bliver 18 år her d. 12/2. Så det er længe siden jeg har fået lov at vælge tøj og sætte hår

Så er der mine 3 tre skønne drenge. Andreas på snart 15, David på 9 og Noah på 8 år.

Mine 4 store børn har en far og min lille prinsesse her, har sin egen far. Hun er min mands 1. barn, så han er slet ik` til at styre

Vi regner bestemt med hendes navn bliver Oline. Det hed begge vores oldemødre og vi synes det er ret sødt Så må vi bare se om hun også ligner en Oline

Vi bor i en lille landsby 4 km udenfor Brædstrup, der hedder Træden. Det ligger sådan ca. mellem Horsens, Silkeborg, Vejle og skanderborg.

Glæder mig meget til nærmere bekendtskab med jer

Venlig hilsen Charlotte

Hej Charlote

Også hjertelig velkommen til gruppen fra mig - som er den anden "nye i flokken" .

Det lyder til at være en helt vidunderlig familie du har med alle de mange børn. Skønt!!! Du må have stort held og lykke med din nr. 5! Jeg håber for dig, det kommer til at gå rigtig godt, og at du får lov at føde snart!

Jeg havde selv termin d. 30/12 - så jeg håber også på, at det sker snarest.... Ellers har jeg skrevet lidt om selv på en af de første sider, så det vil jeg ikke bruge mere spalteplads på her.

Endnu en gang: stort held og lykke!!!

Mange hilsener

Mie

Anmeld

7. januar 2011

piadas

Carina87 skriver:

Først: Rigtig meget velkomment il gruppen! Håber du blir glad for at være her blandt en masse skønne kvinder

Og Pia: Vi gør ikke grin!  Vi nyyyder alt det hep og vestøv der dagligt kommer fra dig Har du en ordentlig bunke til overs til mig i dag? For jeg VIL føde nu

JA DA - jeg har ALTID vestøv tilovers!

Anmeld

7. januar 2011

DK

Hej

Velkommen!

Jeg er sikker på at du vil nyde at være med! Her er så dejligt!

Og lige lidt ve støv i din retning også!

Ditte

Anmeld

7. januar 2011

chun

Carina87 skriver:

Tusind tak for velkomsten.  Jeg føle mig helt "hjemme" allerede, det er en go` følelse

Det bliver skønt, at lære jer alle nærmere at kende

Vh Charlotte

Anmeld

7. januar 2011

chun

DK skriver:

Hej

Velkommen!

Jeg er sikker på at du vil nyde at være med! Her er så dejligt!

Og lige lidt ve støv i din retning også!

Ditte

Hejsa

Og tusind tak for velkomsten

Jeg er sikker på jeg bliver RIGTIG glad for denne gruppe. Kan mærke det gør mig glad, at læse jeres indlæg til hinanden

Glæder mig til at følge jer alle nærmere.

Vh Charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.