Nyt medlem i gruppen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

piadas

Hejsa og velkommen til!

Dit førstehåndsindtryk er rigtigt nok - det er en rigtig dejlig gruppe, vi har herinde!

Jeg er 31 år og venter en lille pige med termin d. 1. februar, så jeg er også ved at være utålmodig (men nok ikke lige så meget som dig). Vi har en dreng på 9 og en pige på 6 år i forvejen, så de GLÆDER sig også rigtig meget lige som din mands to døtre!

Du får lige en ordentlig bunke vestøv, for vi går allesammen og venter på, at nogle fra gruppen føder! Du er jo et oplagt emne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Lene76

Hej og velkommen til.....

Spændende og se hvornår han ogiver sit lejemål ham den bette Buller  sender lige lidt veestøv din vej.....

Jeg er 34 og venter mit 3 barn, Bor i Åbyhøj ved Århus. Arbejder som dper når jeg ik har barsel

Håber du falder til i gr. og ik mindst snart føder

Lene

Anmeld

4. januar 2011

CA

Velkommen til en skøn gruppe herlige, utålmodige og hyggelige gravide -Altså lige bortset fra blomst som var så heldig at føde i sidste uge

Jeg håber du blir glad for gruppen og snart får lov til at poppe buller!

Jeg hedder Carina, er 23 år og venter mit og min mands barn nr. 1 med termin d. 14.1.

Endnu engang, Velkommen!!

Anmeld

4. januar 2011

mimse

1000 tak til jer alle sammen :-) Man bliver helt rørt af alle jeres søde hilsener og ønsker om snarlig fødsel. Og super dejligt, at I også præsenterer jer. Man føler sig helt "hjemme". Er allerede vild med gruppen!

Med ønsket om en dejlig dag til alle

Anmeld

4. januar 2011

piadas

mimse skriver:

1000 tak til jer alle sammen :-) Man bliver helt rørt af alle jeres søde hilsener og ønsker om snarlig fødsel. Og super dejligt, at I også præsenterer jer. Man føler sig helt "hjemme". Er allerede vild med gruppen!

Med ønsket om en dejlig dag til alle

Anmeld

4. januar 2011

Kats