Nyt medlem i gruppen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

piadas

Hejsa og velkommen til!

Dit førstehåndsindtryk er rigtigt nok - det er en rigtig dejlig gruppe, vi har herinde!

Jeg er 31 år og venter en lille pige med termin d. 1. februar, så jeg er også ved at være utålmodig (men nok ikke lige så meget som dig). Vi har en dreng på 9 og en pige på 6 år i forvejen, så de GLÆDER sig også rigtig meget lige som din mands to døtre!

Du får lige en ordentlig bunke vestøv, for vi går allesammen og venter på, at nogle fra gruppen føder! Du er jo et oplagt emne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Lene76

Hej og velkommen til.....

Spændende og se hvornår han ogiver sit lejemål ham den bette Buller  sender lige lidt veestøv din vej.....

Jeg er 34 og venter mit 3 barn, Bor i Åbyhøj ved Århus. Arbejder som dper når jeg ik har barsel

Håber du falder til i gr. og ik mindst snart føder

Lene

Anmeld

4. januar 2011

CA

Velkommen til en skøn gruppe herlige, utålmodige og hyggelige gravide -Altså lige bortset fra blomst som var så heldig at føde i sidste uge

Jeg håber du blir glad for gruppen og snart får lov til at poppe buller!

Jeg hedder Carina, er 23 år og venter mit og min mands barn nr. 1 med termin d. 14.1.

Endnu engang, Velkommen!!

Anmeld

4. januar 2011

mimse

1000 tak til jer alle sammen :-) Man bliver helt rørt af alle jeres søde hilsener og ønsker om snarlig fødsel. Og super dejligt, at I også præsenterer jer. Man føler sig helt "hjemme". Er allerede vild med gruppen!

Med ønsket om en dejlig dag til alle

Anmeld

4. januar 2011

piadas

mimse skriver:

1000 tak til jer alle sammen :-) Man bliver helt rørt af alle jeres søde hilsener og ønsker om snarlig fødsel. Og super dejligt, at I også præsenterer jer. Man føler sig helt "hjemme". Er allerede vild med gruppen!

Med ønsket om en dejlig dag til alle

Anmeld

4. januar 2011

Kats

Hjerteligt velkommen til - det er et hyggeligt sted at være, hvor der er plads til både store og små spørgsmål!
Håber du bliver glad for det og håber at du er den næste der står for tur - sender lige en masse skøn ve-støv til dig ... pust pust...

Kats 38 +

Anmeld

6. januar 2011

chun

Hejsa alle

Det lyder til at være en skøn gruppe den her

Jeg vil også meget gerne være medlem

Jeg er 38 år og venter min 5. baby med termin d. 15/1-11. Det er en lille prinsesse. Det glæder jeg mig helt vildt til. Jeg har en datter i forvejen, og hun bliver 18 år her d. 12/2. Så det er længe siden jeg har fået lov at vælge tøj og sætte hår

Så er der mine 3 tre skønne drenge. Andreas på snart 15, David på 9 og Noah på 8 år.

Mine 4 store børn har en far og min lille prinsesse her, har sin egen far. Hun er min mands 1. barn, så han er slet ik` til at styre

Vi regner bestemt med hendes navn bliver Oline. Det hed begge vores oldemødre og vi synes det er ret sødt Så må vi bare se om hun også ligner en Oline

Vi bor i en lille landsby 4 km udenfor Brædstrup, der hedder Træden. Det ligger sådan ca. mellem Horsens, Silkeborg, Vejle og skanderborg.

Glæder mig meget til nærmere bekendtskab med jer

Venlig hilsen Charlotte

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

chun skriver:

Hejsa alle

Jeg er 38 år og venter min 5. baby med termin d. 15/1-11. Det er en lille prinsesse. Det glæder jeg mig helt vildt til. Jeg har en datter i forvejen, og hun bliver 18 år her d. 12/2. Så det er længe siden jeg har fået lov at vælge tøj og sætte hår

Så er der mine 3 tre skønne drenge. Andreas på snart 15, David på 9 og Noah på 8 år.

Mine 4 store børn har en far og min lille prinsesse her, har sin egen far. Hun er min mands 1. barn, så han er slet ik` til at styre

Vi regner bestemt med hendes navn bliver Oline. Det hed begge vores oldemødre og vi synes det er ret sødt Så må vi bare se om hun også ligner en Oline

Vi bor i en lille landsby 4 km udenfor Brædstrup, der hedder Træden. Det ligger sådan ca. mellem Horsens, Silkeborg, Vejle og skanderborg.

Venlig hilsen Charlotte

Hej Charlotte

Og velkommen til! Det ER en skøn gruppe

Og 5. baby, wow!! Du må have noget rutine efterhånden!

Sikke et dejligt navn I (næsten) har valgt til prinsessen! - er helt forelsket i det

Hvor skal du føde henne? Og hvad siger de kommende storebrødre og -søster?

Kh. Anne

Anmeld

6. januar 2011

chun

AnneBJ skriver:

Hej Charlotte

Og velkommen til! Det ER en skøn gruppe

Og 5. baby, wow!! Du må have noget rutine efterhånden!

Sikke et dejligt navn I (næsten) har valgt til prinsessen! - er helt forelsket i det

Hvor skal du føde henne? Og hvad siger de kommende storebrødre og -søster?

Kh. Anne

Tusind tak for din søde velkomst

Jeg skal føde på Horsens Sygehus. ( forhåbentlig snart )

Ja, jeg/vi synes også det er et fantastisk navn

Min store datter synes det er frygtelig, jeg er gravid. Hun er MEGET jaloux

Hun vil slet ik` snakke om lillepigen og kalder hende kun "møgungen" Det bliver jeg meget ked af. Håber meget det går i sig selv, når først hun er født.

Drengene glæder sig rigtig rigtig meget. Især de 2 yngste. Noah spørger hele tiden om hun da ik` snart kommer ud, og går og nusser og aer min mave lige så snart han kan komme til det

Vh Charlotte

Anmeld

6. januar 2011

piadas

chun skriver:

Hejsa alle

Venlig hilsen Charlotte

Hejsa!

Velkommen til!...og termin d. 15-1!! Du får lige en sending vestøv med det samme! De andre herinde gør lidt grin med mig, men jeg kan altså ikke lade være  - det er jo så fantastisk når der kommer en lille ny verdensborger til verden!

Og hvor er du heldig - 5 børn - dejligt! Vi vil også gerne have mange børn, men jeg tror nu nok vi holder ved denne (nr. 3) eller måske lige en mere - nu må vi se, hvad det ender med! Vi tager en af gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.