Nyt medlem i gruppen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Kats

chun skriver:

Hejsa alle

Det lyder til at være en skøn gruppe den her

Jeg vil også meget gerne være medlem

Jeg er 38 år og venter min 5. baby med termin d. 15/1-11. Det er en lille prinsesse. Det glæder jeg mig helt vildt til. Jeg har en datter i forvejen, og hun bliver 18 år her d. 12/2. Så det er længe siden jeg har fået lov at vælge tøj og sætte hår

Så er der mine 3 tre skønne drenge. Andreas på snart 15, David på 9 og Noah på 8 år.

Mine 4 store børn har en far og min lille prinsesse her, har sin egen far. Hun er min mands 1. barn, så han er slet ik` til at styre

Vi regner bestemt med hendes navn bliver Oline. Det hed begge vores oldemødre og vi synes det er ret sødt Så må vi bare se om hun også ligner en Oline

Vi bor i en lille landsby 4 km udenfor Brædstrup, der hedder Træden. Det ligger sådan ca. mellem Horsens, Silkeborg, Vejle og skanderborg.

Glæder mig meget til nærmere bekendtskab med jer

Venlig hilsen Charlotte

Hjerteligt velkommen til.
Synes også Oline er et skønt navn - og hvor er det perfekt at det er et familienavn - som endda stammer fra begge sider!!
Som Anne også skriver, så er du jo rutineret på mor-området.
Jeg har derimod ingen rutine, men afventer spændt min første og har termin d. 18 januar - så det bliver spændende!

Kats

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

piadas

chun skriver:

Tusind tak for din søde velkomst

Jeg skal føde på Horsens Sygehus. ( forhåbentlig snart )

Ja, jeg/vi synes også det er et fantastisk navn

Min store datter synes det er frygtelig, jeg er gravid. Hun er MEGET jaloux

Hun vil slet ik` snakke om lillepigen og kalder hende kun "møgungen" Det bliver jeg meget ked af. Håber meget det går i sig selv, når først hun er født.

Drengene glæder sig rigtig rigtig meget. Især de 2 yngste. Noah spørger hele tiden om hun da ik` snart kommer ud, og går og nusser og aer min mave lige så snart han kan komme til det

Vh Charlotte

Det lyder da lidt træls med din store datter. Bor hun stadig hjemme eller er hun flyttet hjemmefra? Måske er det fordi hun er vant til at være ene høne i kurven og pludselig kommer der en lille ny lillesøster, som "overtager" hendes plads.

Jeg håber for jer, at det går over, når først Oline er født (fedt navn forøvrigt)...

Anmeld

6. januar 2011

chun

piadas skriver:

Hejsa!

Velkommen til!...og termin d. 15-1!! Du får lige en sending vestøv med det samme! De andre herinde gør lidt grin med mig, men jeg kan altså ikke lade være  - det er jo så fantastisk når der kommer en lille ny verdensborger til verden!

Og hvor er du heldig - 5 børn - dejligt! Vi vil også gerne have mange børn, men jeg tror nu nok vi holder ved denne (nr. 3) eller måske lige en mere - nu må vi se, hvad det ender med! Vi tager en af gangen

Tusind tak for ve-støv. Det er der brug for!! Jeg vil rigtig gerne snart føde. Dumt bækken og astma gør det hele lidt besværligt lige nu.

Ja, jeg føler mig også som en MEGET priviligeret kvinde med alle de børn. Det er så livsbekræftende med de små liv og så holder de en ung

Vi vil gerne ha` nr 6 også, da jeg helst vil ha` et lige antal børn, men nu må vi se, hvad tiden bringer. Kroppen skal jo også kunne holde til det

I får da også nr. 4, når du allerede har det sådan

Man skal aldrig. sige aldrig. når det gælder familieforøgelse

Tusind tak igen for ve- støv ( og du sender bare løs ) Og for din søde velkomst

Kærligst Charlotte

Anmeld

6. januar 2011

piadas

chun skriver:

Tusind tak for ve-støv. Det er der brug for!! Jeg vil rigtig gerne snart føde. Dumt bækken og astma gør det hele lidt besværligt lige nu.

Ja, jeg føler mig også som en MEGET priviligeret kvinde med alle de børn. Det er så livsbekræftende med de små liv og så holder de en ung

Vi vil gerne ha` nr 6 også, da jeg helst vil ha` et lige antal børn, men nu må vi se, hvad tiden bringer. Kroppen skal jo også kunne holde til det

I får da også nr. 4, når du allerede har det sådan

Man skal aldrig. sige aldrig. når det gælder familieforøgelse

Tusind tak igen for ve- støv ( og du sender bare løs ) Og for din søde velkomst

Kærligst Charlotte

Sådan har jeg det også! Jeg ved ikke, hvorfor det skal være et lige antal. Måske fordi de to store er 6½ og 9½, så det er jo nærmest en efternøler, vi skal have os. Så tænker jeg, at det ville være rart for prinsessen i maven, at hun også har en at følges med lige som de to store har glæde af hinanden...

Anmeld

6. januar 2011

chun

piadas skriver:

Det lyder da lidt træls med din store datter. Bor hun stadig hjemme eller er hun flyttet hjemmefra? Måske er det fordi hun er vant til at være ene høne i kurven og pludselig kommer der en lille ny lillesøster, som "overtager" hendes plads.

Jeg håber for jer, at det går over, når først Oline er født (fedt navn forøvrigt)...

Ja, det er rigtig træls med hende. Hun bor stadig hjemme og det vil jeg helst ha` hun bliver ved med, til hun er færdig med skole og sådan lidt, men ik` for alt i verden. Vil heller ik` finde mig i alt fra hendes side.

Ja, hun siger også til min søster, at det værste er at det er en pige vi skal ha`. Hun er vant til kun at være "mors prinsesse" Og nu kommer der en mere. Men sådan er livet ind imellem. Håber på det bedste

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

chun skriver:

Tusind tak for din søde velkomst

Jeg skal føde på Horsens Sygehus. ( forhåbentlig snart )

Ja, jeg/vi synes også det er et fantastisk navn

Min store datter synes det er frygtelig, jeg er gravid. Hun er MEGET jaloux

Hun vil slet ik` snakke om lillepigen og kalder hende kun "møgungen" Det bliver jeg meget ked af. Håber meget det går i sig selv, når først hun er født.

Drengene glæder sig rigtig rigtig meget. Især de 2 yngste. Noah spørger hele tiden om hun da ik` snart kommer ud, og går og nusser og aer min mave lige så snart han kan komme til det

Vh Charlotte

Åha, et eller andet sted kan jeg måske godt forstå det er lidt svært for hende! Men jeg tror - og håber! - at hun bliver smaskforelsket i sin lillesøster så snart hun ser hende!

Dejligt at de kommende brødre glæder sig sådan!

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Hejsa!

Velkommen til!...og termin d. 15-1!! Du får lige en sending vestøv med det samme! De andre herinde gør lidt grin med mig, men jeg kan altså ikke lade være  - det er jo så fantastisk når der kommer en lille ny verdensborger til verden!

Og hvor er du heldig - 5 børn - dejligt! Vi vil også gerne have mange børn, men jeg tror nu nok vi holder ved denne (nr. 3) eller måske lige en mere - nu må vi se, hvad det ender med! Vi tager en af gangen

Nej nej Pia, vi gør ikke grin - vi glædes over din entusiasme...

og griner lidt måske!!

Anmeld

6. januar 2011

chun

piadas skriver:

Sådan har jeg det også! Jeg ved ikke, hvorfor det skal være et lige antal. Måske fordi de to store er 6½ og 9½, så det er jo nærmest en efternøler, vi skal have os. Så tænker jeg, at det ville være rart for prinsessen i maven, at hun også har en at følges med lige som de to store har glæde af hinanden...

Lige præcis!! Sådan har jeg det også. Lillepigen her vil jo næsten blive enebarn, især når hun heller ik` har samme far som de andre. Og Noah, den yngste ( indtil videre ) er snart 8 1/2. Så der skal vi også tænke på de små prinsesser Og så er jeg lidt overtroisk med tal. De skal helst være lige

Anmeld

6. januar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Nej nej Pia, vi gør ikke grin - vi glædes over din entusiasme...

og griner lidt måske!!

Haha, bare vent til du selv kommer tættere på termin, så skal du få vestøv skal du - for jeg løber aldrig tør!!!

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

Jeg er selv ud af en flok på 4, vi er to på (nu) 24 og knapt 21, og så blev min mor skilt og gift, og fik to drenge - de er nu 12½ og ½4½ - det er GULD at være to hold! Tør slet ikke tænke på hvor "enebarns"agtig den yngste ville have været, hvis ikke yngstemand var kommet.
(ikke at man tager skade af at være enebarn, jeg mener bare at søskende er en GAVE; i det omfang der er overskud på alle fronter til ekstra børn altså)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.