Nyt medlem i gruppen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.113 visninger
40 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

mimse

Hejsa

Jeg vil gerne melde mig ind i denne gruppe. Jeg havde termin d. 30/12-10 - men "Buller" lader vente på sig. Er der en "officiel liste", man skal tilmelde sig?

Mh. Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

PeruBaby

Velkommen til Der er ingen officiel liste - alle der skal føde i 1. kvartal af 2011 kan bruge dette forum lige så meget de har lyst Vi er igang med at lave en fødselsliste, som man kan skrive sig på når man har født...

Håber du bliver glad for det

Hilsen Christina 37+0 Jubiiii

Anmeld

3. januar 2011

Multebær

Hej Mimse 

velkommen til! der er ikke sådan et officielt sted du kan tilmelde dig men altså vi har en terminsliste som det af gode grunde ikke rigtigt giver mening at du skriver dig på. Måske kunne du bare skrive lidt om dig selv. hvordan det er gået indtil nu - så vi kan heppe på dig også vi er en del som er ret ivrige for at gå i fødsel efterhånden  

Håber din graviditet er forløbet godt indtil videre - og pøj pøj med det

mvh Kristine

Anmeld

3. januar 2011

Kit

Jamen, velkommen hertil. Her er så hyggeligt.

30-12-10? Sender lige en ordentlig røvfuld vestøv afsted til dig.

Pøj pøj,

Kit

Anmeld

3. januar 2011

mimse

Hej med jer

1000 tak for jeres søde og hurtige svar. Og ikke mindst tak for "ve-støvet" hi  hi - jeg glæder mig til at mærke effekten  Det virker til at være en rigtig hyggelig gruppe, jeg er havnet i!

Lidt om mig: Jeg er 33 år og venter mit første barn - en skøn lille søn som pt. har "arbejdstitlen" Buller - men vi regner med, at han forvandler sig til en Magnus, når han ser dagens lys. Som før skrevet var terminen 30/12-10, så jeg håber oprigtigt på, at der snart (!) sker noget...

Jeg er kæreste og bor sammen med Bullers far. Vi bor i Hørning, mellem Århus og Skanderborg. M in kæredste har to store døtre på hhv. 18 og 13 år fra et tidligere forhold. Den yngste datter har vi hos os ca. hver anden weekend. Begge piger glæder sig til familieforøgelsen.

Når jeg ikke er på barsel, er jeg projekt leder i et erhvervsrejsebureau i Århus, hvor jeg laver grupperejser, events, større arrangementer etc.  Og så laver jeg generelt alt det sport, jeg kan komme afsted med. Det er meget begrænset med sport nu, hvor man er blevet så stor og tung - men jeg holder mig i gang hver dag. Graviditeten er gået super godt uden nogen gener overhovedet, og jeg har kunne opretholde et højt aktivitetsniveau indtil for ganske nylig. Føler mig top privilegeret

Nu går tiden med at vente og vente - og jeg håber meget, at jeg snart (!!!) får lov til at møde min lille vidunderlige søn

Og så glæder jeg mig til at få glæde af gruppen! Held og lykke til alle I andre med jeres graviditeter og forestående fødsler!

Mange hilsener

Mie

Anmeld

3. januar 2011

Marco2

Velkomme til Mie.

Håber du vil befinde dig godt her. 

Lyder rigtig spændende med "dit liv" Jeg fik også min første som 33 årig … og venter nu min 2. pige. Og er også sportsnørd 

Bor i Viby ved Århus.

Men velkommen

AG

Anmeld

3. januar 2011

AnneBJ

Hej Mie,

og velkommen til! Sikke et dejligt navn Jeres lille gut (formodentlig) får

Dejligt du har haft en nem og ubesværet graviditet - håber fødslen bliver ligesådan, og dét lige om snart

Når du har født og har overskud til mødregruppen her, og computertid igen, kan du bare sende mig en privatbesked med oplysninger om fødslen. (oprindelig termin, fødselsdag (barnets altså ), fødested, vægt, længde, køn, navn og dit brugernavn samt et link til den fødselsberetning, hvis du vil dele sådan en)

Du bestemmer naturligvis helt selv hvor meget vi andre skal/må vide. Når jeg har modtaget oplysningerne sætter jeg dig på listen over dem der har født - det er kun mig der skriver i det indlæg, for at holde det overskueligt.

Endnu engang velkommen, og bunker af vestøv til dig!!

Anmeld

3. januar 2011

Diana...

Endnu en midtjyder  Dem er vi mange af efter hånden 

Velkommen til denne skønne gruppe håber du bliver glad for at være her. 

En masse ve-støv sendes til dig så i kan få jeres Buller ud. 

Dog vil jeg have det tilbage igen 

Knus Diana

Anmeld

3. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Velkommen til. Jeg vil da også lige sende dig lidt vestøv så du kan få din lille Magnus i armen.

Anmeld

3. januar 2011

Multebær

mimse skriver:

Hej med jer

1000 tak for jeres søde og hurtige svar. Og ikke mindst tak for "ve-støvet" hi  hi - jeg glæder mig til at mærke effekten  Det virker til at være en rigtig hyggelig gruppe, jeg er havnet i!

Lidt om mig: Jeg er 33 år og venter mit første barn - en skøn lille søn som pt. har "arbejdstitlen" Buller - men vi regner med, at han forvandler sig til en Magnus, når han ser dagens lys. Som før skrevet var terminen 30/12-10, så jeg håber oprigtigt på, at der snart (!) sker noget...

Jeg er kæreste og bor sammen med Bullers far. Vi bor i Hørning, mellem Århus og Skanderborg. M in kæredste har to store døtre på hhv. 18 og 13 år fra et tidligere forhold. Den yngste datter har vi hos os ca. hver anden weekend. Begge piger glæder sig til familieforøgelsen.

Når jeg ikke er på barsel, er jeg projekt leder i et erhvervsrejsebureau i Århus, hvor jeg laver grupperejser, events, større arrangementer etc.  Og så laver jeg generelt alt det sport, jeg kan komme afsted med. Det er meget begrænset med sport nu, hvor man er blevet så stor og tung - men jeg holder mig i gang hver dag. Graviditeten er gået super godt uden nogen gener overhovedet, og jeg har kunne opretholde et højt aktivitetsniveau indtil for ganske nylig. Føler mig top privilegeret

Nu går tiden med at vente og vente - og jeg håber meget, at jeg snart (!!!) får lov til at møde min lille vidunderlige søn

Og så glæder jeg mig til at få glæde af gruppen! Held og lykke til alle I andre med jeres graviditeter og forestående fødsler!

Mange hilsener

Mie

Velkommen endnu engang. Jeg smider alt de ve-støv afsted til dig jeg kan finde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.