Bimmeren 37+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

ønskebørn74

DK skriver:

Hello Ladies!

Så har jeg officielt aldrig nogensinde været så meget gravid som jeg er idag . Kirstine kom jo 37+4! Uhhh der er godt nok maaange ugemapper i min "mave-billeder"-mappe nu!

Maven ligner sig selv. Den er ikke rigtig sunket synes jeg.

Vægten? Who cares... Jeg har ikke vejet mig... læææænge.

Vi er nu færdige med Bimmeren's hjørne i Kirstines værelse. Eller Børneværelset, hedder det vel nu hvor de er to om at dele! Kirstine har lavet kålormen, og hjulpet med at stille legesagerne på plads!

I får lige et par billeder med fra Nytårsaften også! Jeg havde jo den der lungeinfektion hele jul/nytår, så Mikkel og Kirstine havde dækket bord og gjort klar mens jeg totalt smadret sov til middag (for 2. gang den dag). Tilgiv mig derfor hvis jeg ligner en der lige er vågnet! For det var jeg! Men skønt at blive vækket til dejlig limonade, veldækket bord, glad familie og Dronnings nytårstale!

Rigtig godt nytår, alle sammen!

Knus Ditte

Du er bare så smuk gravid!!! Rigtig sexy mamma!!!

Min mand beundrer også din mave hver gang og mener du har den bedste numse... ... Så er jeg lige efter ham... Om ikke min er fin... GG.. Glæder mig til at se den lille når den kommer!!!

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

2babygirls

DK skriver:

He he he... en gåde og en gåde... Altså som min mor siger, så har jeg "milde kinder" i disse dage, og mine inderlår er bestemt heller ikke sluppet! Men det er okay!!! Heller + masser af kg. end ingen Bimmer!

HAHA, ja gik også helt i baglås da den små lårbasser mødtes, og mine stramme bukser ligger da også pænt og venter på at jeg får smidt de sidste par kilo

Men ja, heller en lille guldklump i armene og lidt ekstra på sidebenene til en kold vinter

Anmeld

4. januar 2011

Enayia

DK skriver:

Hello Ladies!

Så har jeg officielt aldrig nogensinde været så meget gravid som jeg er idag . Kirstine kom jo 37+4! Uhhh der er godt nok maaange ugemapper i min "mave-billeder"-mappe nu!

Maven ligner sig selv. Den er ikke rigtig sunket synes jeg.

Vægten? Who cares... Jeg har ikke vejet mig... læææænge.

Vi er nu færdige med Bimmeren's hjørne i Kirstines værelse. Eller Børneværelset, hedder det vel nu hvor de er to om at dele! Kirstine har lavet kålormen, og hjulpet med at stille legesagerne på plads!

I får lige et par billeder med fra Nytårsaften også! Jeg havde jo den der lungeinfektion hele jul/nytår, så Mikkel og Kirstine havde dækket bord og gjort klar mens jeg totalt smadret sov til middag (for 2. gang den dag). Tilgiv mig derfor hvis jeg ligner en der lige er vågnet! For det var jeg! Men skønt at blive vækket til dejlig limonade, veldækket bord, glad familie og Dronnings nytårstale!

Rigtig godt nytår, alle sammen!

Knus Ditte

Sikke nogle gode billeder! Gid vi alle så så godt ud gravid!

Anmeld

4. januar 2011

DK

Mette:)) skriver:

Er du vimmer hvor er du flot Og nu er der ikke længe til...... Ihh hvor bliver det spændende at se den lille Bimmer, som har ligget i den flotte mave. Gad vide hvornår han har tænkt sig at kigge ud Glæder mig i hvert fald til at se billed-spam af ham! Har nydt at læse med på dine fine mavebilleder med tilhørende tekst! Det er bare så hyggeligt at følge med i - og tak for det! 

God aften,

Det var så lidt! Det har været så hyggeligt og "dagbogs-agtigt" at ligge ud hver uge!

Jeg overvejer om man ikke kunne lave noget af det samme for ungerne, he he.... Så kan jeg starte forfra: Bimmeren 1 uge gammel osv osv... I slipper ALDRIG for mine spam-indlæg

Anmeld

4. januar 2011

DK

ønskebarn74 skriver:

Du er bare så smuk gravid!!! Rigtig sexy mamma!!!

Min mand beundrer også din mave hver gang og mener du har den bedste numse... ... Så er jeg lige efter ham... Om ikke min er fin... GG.. Glæder mig til at se den lille når den kommer!!!

Lene

Ha ha ha ha.... hvor sjovt! Jamen din mand har da tydeligvis god smag! Den er ellers blevet lidt mere Lopez-agtig her på det sidste! Jeg er spændt på hvornår mon den kan skrues i de gamle cowboybukser igen! Men hey- det er vel ikke forbudt at rende rundt i gravid-bukser i den første tid?

Jeg er sikker på at din gravide mave, når den engang helt sikkert kommer, bliver super fantastisk utrolig!! Den glæder jeg mig også VILDT meget til at skulle se billeder af og følge med i!

Anmeld

4. januar 2011

DK

Tina&Martin skriver:

HAHA, ja gik også helt i baglås da den små lårbasser mødtes, og mine stramme bukser ligger da også pænt og venter på at jeg får smidt de sidste par kilo

Men ja, heller en lille guldklump i armene og lidt ekstra på sidebenene til en kold vinter

Præcis!!

Mikkel siger vi kan gå på kur sammen til februar, så det satser jeg på! Han har også taget sympati-kilo på, da jeg jo er blevet fedet op, og han ikke har haft tid til at træne som han plejer, pga. øgede mængde opgaver herhjemme da jeg jo tidligt fik bækkenløsning, plus bare STRES på arbejdet! Så vi har begge lidt graviditets-kilo vi skal have smidt, he he!

Meeeen det er først når Bimmeren er kommet og blevet etableret. Derfor kom vi vist også til at spise en pose guldkarameller hver i går aftes, da vi så en helt utrolig noller film. Highlander hed den vist. Men Mikkel var oppe og køre over "super filmen", og den gravide kan jo altid lige...zzzz..... Altså når guldkaramellerne ER spist, ikke?

Anmeld

4. januar 2011

AnneBJ

DK skriver:

I slipper ALDRIG for mine spam-indlæg

Anmeld

4. januar 2011

DK

Enayia skriver:

Sikke nogle gode billeder! Gid vi alle så så godt ud gravid!

Taaak! Hvor er du sød!

Anmeld

4. januar 2011

Mettemus

Endnu en gang: din mave er simpelthen SÅ flot - jordklodestørrelse eller ej! Selvom det måske ikke er så pænt sagt (og undskyld på forhånd) kan vi sagtens holde til mange flere mavebilleder fra dig og Bimmeren!

Hvor ser det i øvrigt hyggeligt ud med nytårsbilleder og fint fint børneværelse

Anmeld

4. januar 2011

DK

Mettemus skriver:

Endnu en gang: din mave er simpelthen SÅ flot - jordklodestørrelse eller ej! Selvom det måske ikke er så pænt sagt (og undskyld på forhånd) kan vi sagtens holde til mange flere mavebilleder fra dig og Bimmeren!

Hvor ser det i øvrigt hyggeligt ud med nytårsbilleder og fint fint børneværelse

Jamen der er jo potentielt mulighed for... 5 mavebilleder mere..? Altså 38+0, 39+0, 40+0, 41+0 og 42+0....

Hmm... jeg vil altså hellere uploade billeder af Bimmeren så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.