Bimmeren 37+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

misslea

DK skriver:

He he he... Jeg har MINIMUM taget det dobbelte på! Jeg stoppede med at veje med ved de +17 kg mener jeg!

haleluja,,,, hvor sørensen gør du af de kilo???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

DK

misslea skriver:

haleluja,,,, hvor sørensen gør du af de kilo???

Som sagt, så er de sådan jævnt fordelt, og jordklode maven er ret KÆMPE. Du skal huske på at jeg er 1,78 cm høj, så maven er RET stor i forhold til at min krop er stor i forvejen. bare spørg Rosa herinde fra. Engang da jeg var ved at skvatte var hun mere bekymret for mine indre organers tilstand efter et muligt fald med maven oven på, end Bimmerens tilstand. Han ligger godt gemt under masser af polster, he he!

Ejjj jeg tager det med oprejst pande og godt humør! Som jeg siger forførende til Mikkel: Det er nok din sidste chance for at kysse med en kvinde der vejer næsten det samme som dig selv.... (det virker af en eller anden grund bare ikke helt så godt, som dengang det kun var brysterne der var vokset, he he)

Anmeld

3. januar 2011

2babygirls

Fiiiin mave  glæder mig til at se det færdige resultat derinde fra

Uh ha, jeg er 177cm og tog 18 kg på... hvor de sad andet en maven var mig også en gåde...

Anmeld

3. januar 2011

DK

Tina&Martin skriver:

Fiiiin mave  glæder mig til at se det færdige resultat derinde fra

Uh ha, jeg er 177cm og tog 18 kg på... hvor de sad andet en maven var mig også en gåde...

He he he... en gåde og en gåde... Altså som min mor siger, så har jeg "milde kinder" i disse dage, og mine inderlår er bestemt heller ikke sluppet! Men det er okay!!! Heller + masser af kg. end ingen Bimmer!

Anmeld

3. januar 2011

misslea

DK skriver:

Som sagt, så er de sådan jævnt fordelt, og jordklode maven er ret KÆMPE. Du skal huske på at jeg er 1,78 cm høj, så maven er RET stor i forhold til at min krop er stor i forvejen. bare spørg Rosa herinde fra. Engang da jeg var ved at skvatte var hun mere bekymret for mine indre organers tilstand efter et muligt fald med maven oven på, end Bimmerens tilstand. Han ligger godt gemt under masser af polster, he he!

Ejjj jeg tager det med oprejst pande og godt humør! Som jeg siger forførende til Mikkel: Det er nok din sidste chance for at kysse med en kvinde der vejer næsten det samme som dig selv.... (det virker af en eller anden grund bare ikke helt så godt, som dengang det kun var brysterne der var vokset, he he)

HAHAHA.... hvor sjovt!!!

Jaaah sådan en flot højde, kan jeg jo ikke helt prale med.... jeg er "kun" 170 cm høj.....!!

Men lige gyldig hvad... så ser du hamrende flot ud!!!

Glææææder mig til at se jeres lille grønært, når han vælger at komme ud derinde fra  Billed-spam - JA TAK!! heheh

Anmeld

3. januar 2011

DK

misslea skriver:

HAHAHA.... hvor sjovt!!!

Jaaah sådan en flot højde, kan jeg jo ikke helt prale med.... jeg er "kun" 170 cm høj.....!!

Men lige gyldig hvad... så ser du hamrende flot ud!!!

Glææææder mig til at se jeres lille grønært, når han vælger at komme ud derinde fra  Billed-spam - JA TAK!! heheh

Ork.... Jeg skal spamme til kvalme-grænsen og endnu længere....

Anmeld

3. januar 2011

BechHannibal

Den er så fin din mave og sikke en skøn familie du har

Anmeld

3. januar 2011

misslea

DK skriver:

Ork.... Jeg skal spamme til kvalme-grænsen og endnu længere....

hihihi.... FEDT FEDT FEDT!!!!

Anmeld

3. januar 2011

DK

BechHannibal skriver:

Den er så fin din mave og sikke en skøn familie du har

Tak!!

Anmeld

3. januar 2011

Bruus

Er du vimmer hvor er du flot Og nu er der ikke længe til...... Ihh hvor bliver det spændende at se den lille Bimmer, som har ligget i den flotte mave. Gad vide hvornår han har tænkt sig at kigge ud Glæder mig i hvert fald til at se billed-spam af ham! Har nydt at læse med på dine fine mavebilleder med tilhørende tekst! Det er bare så hyggeligt at følge med i - og tak for det! 

God aften,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.