Bimmeren 37+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.030 visninger
50 svar
0 synes godt om
3. januar 2011

DK

Hello Ladies!

Så har jeg officielt aldrig nogensinde været så meget gravid som jeg er idag . Kirstine kom jo 37+4! Uhhh der er godt nok maaange ugemapper i min "mave-billeder"-mappe nu!

Maven ligner sig selv. Den er ikke rigtig sunket synes jeg.

Vægten? Who cares... Jeg har ikke vejet mig... læææænge.

Vi er nu færdige med Bimmeren's hjørne i Kirstines værelse. Eller Børneværelset, hedder det vel nu hvor de er to om at dele! Kirstine har lavet kålormen, og hjulpet med at stille legesagerne på plads!

I får lige et par billeder med fra Nytårsaften også! Jeg havde jo den der lungeinfektion hele jul/nytår, så Mikkel og Kirstine havde dækket bord og gjort klar mens jeg totalt smadret sov til middag (for 2. gang den dag). Tilgiv mig derfor hvis jeg ligner en der lige er vågnet! For det var jeg! Men skønt at blive vækket til dejlig limonade, veldækket bord, glad familie og Dronnings nytårstale!

Rigtig godt nytår, alle sammen!

Knus Ditte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

RiUL

Sikke nogle gode billeder, og sikke en fiiin mave

Anmeld

3. januar 2011

DK

ri.ul skriver:

Sikke nogle gode billeder, og sikke en fiiin mave

Taaak!

Anmeld

3. januar 2011

Sofia

Dejligt med endnu et mavebillede, af den fine jordklode. Den reol i har stående ved siden af tremmesengen, hvor har I købt den? Det er lige noget i den stil jeg har tænkt på til legesager.

Anmeld

3. januar 2011

DK

Sofia skriver:

Dejligt med endnu et mavebillede, af den fine jordklode. Den reol i har stående ved siden af tremmesengen, hvor har I købt den? Det er lige noget i den stil jeg har tænkt på til legesager.

Reolen er fra Ikea! Siderne er i "jern" og hylderne i træ/laminat af en art. Den kostede 399 kr. og er meget stabil!! Der er beslag med, så den engang kan bores ind i væggen, hvis Bimmeren er en kravle-abe!

Anmeld

3. januar 2011

VNB

nøøøj nu er det ved at være tæt på hva!

Og du ser jo lige så smuk ud som du har gjort hele vejen igennem!

Håber at jeres lille Bimmer snart bestemmer sig for at kigge ud til jer.

Super skønt værelse han får sig!

Anmeld

3. januar 2011

DK

VNB skriver:

nøøøj nu er det ved at være tæt på hva!

Og du ser jo lige så smuk ud som du har gjort hele vejen igennem!

Håber at jeres lille Bimmer snart bestemmer sig for at kigge ud til jer.

Super skønt værelse han får sig!

Jaaa.... det er spændende!!

Og tak for roserne! Jeg synes også at hans hjørne er blevet fint! Det synes Kirstine heldigvis også, for det er jo hende der har skulle af med pladsen! Men hun virker meget tilfreds!

Anmeld

3. januar 2011

Najsen86

flot mave... så er det snart

Anmeld

3. januar 2011

piadas

DK skriver:

Hello Ladies!

Så har jeg officielt aldrig nogensinde været så meget gravid som jeg er idag . Kirstine kom jo 37+4! Uhhh der er godt nok maaange ugemapper i min "mave-billeder"-mappe nu!

Maven ligner sig selv. Den er ikke rigtig sunket synes jeg.

Vægten? Who cares... Jeg har ikke vejet mig... læææænge.

Vi er nu færdige med Bimmeren's hjørne i Kirstines værelse. Eller Børneværelset, hedder det vel nu hvor de er to om at dele! Kirstine har lavet kålormen, og hjulpet med at stille legesagerne på plads!

I får lige et par billeder med fra Nytårsaften også! Jeg havde jo den der lungeinfektion hele jul/nytår, så Mikkel og Kirstine havde dækket bord og gjort klar mens jeg totalt smadret sov til middag (for 2. gang den dag). Tilgiv mig derfor hvis jeg ligner en der lige er vågnet! For det var jeg! Men skønt at blive vækket til dejlig limonade, veldækket bord, glad familie og Dronnings nytårstale!

Rigtig godt nytår, alle sammen!

Knus Ditte

Hvor ser det hele bare fint ud! Jeg elsker hvidt, så det er lige mig!...og de der pingviner fra H&M - de er altså bare for søde!

Nå, ja - og maven forresten - den ligner jo sig selv, men jeg ved heller ikke rigtigt, om jeg skal sende vestøv eller skruetvingere til at holde ham inde med!

Anmeld

3. januar 2011

DK

piadas skriver:

Hvor ser det hele bare fint ud! Jeg elsker hvidt, så det er lige mig!...og de der pingviner fra H&M - de er altså bare for søde!

Nå, ja - og maven forresten - den ligner jo sig selv, men jeg ved heller ikke rigtigt, om jeg skal sende vestøv eller skruetvingere til at holde ham inde med!

He he he. Taaak!

Altså min hjerne: Skruetvingere! Mit hjerte: Vestøv! Så der er frit valg pt, he he

Pingvinerne fra H&M var noget af det første jeg købte til Bimmeren. De var bare sååå søde, og hver gang jeg havde taget een ned af hylden, stod der en anden totalt ensom tilbage som også bare blev nødt til at komme med hjem! Så endte med en hel stak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.