Bimmeren 37+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

AnneBJ

Familien smuk altså!!

Elsker det lille Bimmerhjørne på værelset - kunne godt tænke mig en Kirstine som lige lavede sådan en fin kålorm til lillebror!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Laura25

DK skriver:

Hello Ladies!

Så har jeg officielt aldrig nogensinde været så meget gravid som jeg er idag . Kirstine kom jo 37+4! Uhhh der er godt nok maaange ugemapper i min "mave-billeder"-mappe nu!

Maven ligner sig selv. Den er ikke rigtig sunket synes jeg.

Vægten? Who cares... Jeg har ikke vejet mig... læææænge.

Vi er nu færdige med Bimmeren's hjørne i Kirstines værelse. Eller Børneværelset, hedder det vel nu hvor de er to om at dele! Kirstine har lavet kålormen, og hjulpet med at stille legesagerne på plads!

I får lige et par billeder med fra Nytårsaften også! Jeg havde jo den der lungeinfektion hele jul/nytår, så Mikkel og Kirstine havde dækket bord og gjort klar mens jeg totalt smadret sov til middag (for 2. gang den dag). Tilgiv mig derfor hvis jeg ligner en der lige er vågnet! For det var jeg! Men skønt at blive vækket til dejlig limonade, veldækket bord, glad familie og Dronnings nytårstale!

Rigtig godt nytår, alle sammen!

Knus Ditte

super smækker mavse!

Anmeld

3. januar 2011

Becks

DK skriver:

Hello Ladies!

Så har jeg officielt aldrig nogensinde været så meget gravid som jeg er idag . Kirstine kom jo 37+4! Uhhh der er godt nok maaange ugemapper i min "mave-billeder"-mappe nu!

Maven ligner sig selv. Den er ikke rigtig sunket synes jeg.

Vægten? Who cares... Jeg har ikke vejet mig... læææænge.

Vi er nu færdige med Bimmeren's hjørne i Kirstines værelse. Eller Børneværelset, hedder det vel nu hvor de er to om at dele! Kirstine har lavet kålormen, og hjulpet med at stille legesagerne på plads!

I får lige et par billeder med fra Nytårsaften også! Jeg havde jo den der lungeinfektion hele jul/nytår, så Mikkel og Kirstine havde dækket bord og gjort klar mens jeg totalt smadret sov til middag (for 2. gang den dag). Tilgiv mig derfor hvis jeg ligner en der lige er vågnet! For det var jeg! Men skønt at blive vækket til dejlig limonade, veldækket bord, glad familie og Dronnings nytårstale!

Rigtig godt nytår, alle sammen!

Knus Ditte

Smuk mavse

Glæder mig til og se indholdet af den

Anmeld

3. januar 2011

misslea

waaaaaau hvor er du altså bare skide hamrende lækker

Anmeld

3. januar 2011

DK

AnneBJ skriver:

Familien smuk altså!!

Elsker det lille Bimmerhjørne på værelset - kunne godt tænke mig en Kirstine som lige lavede sådan en fin kålorm til lillebror!

Uhh jeg fortalte Kirstine hvad du havde skrevet, og gæt hvad der er i produktionen LIGE NU til dig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. januar 2011

DK

Laura25 skriver:

super smækker mavse!

Tak!

Anmeld

3. januar 2011

DK

Tutter skriver:

Smuk mavse

Glæder mig til og se indholdet af den

Ja det gør jeg dæææælme også! Tak!

Anmeld

3. januar 2011

DK

misslea skriver:

waaaaaau hvor er du altså bare skide hamrende lækker

Ihhh... altså vægten siger vist snart det samme som Mikkels (og han er ligesom en mand på 1.90...) Men dejligt at det har fordelt sig nogenlunde jævnt over det hele, he he!

Tak!

Anmeld

3. januar 2011

misslea

DK skriver:

Ihhh... altså vægten siger vist snart det samme som Mikkels (og han er ligesom en mand på 1.90...) Men dejligt at det har fordelt sig nogenlunde jævnt over det hele, he he!

Tak!

jøsses.... det kan jeg da absolut ikke se....!!

Suns du ligner mig, da jeg var gravid, og jeg tog kun 8 kg på....!!! Så det har da sandelig sat sig flot må man sige

Anmeld

3. januar 2011

DK

misslea skriver:

jøsses.... det kan jeg da absolut ikke se....!!

Suns du ligner mig, da jeg var gravid, og jeg tog kun 8 kg på....!!! Så det har da sandelig sat sig flot må man sige

He he he... Jeg har MINIMUM taget det dobbelte på! Jeg stoppede med at veje med ved de +17 kg mener jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.