Lad mig høre jeres nytårsforsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

twinboys

Louisiana28 skriver:

FEDT!

Æhm... Jeg kunne lave en gruppe  Evt kunne de der er interesseret skrive enten her eller i en pb, at de vil være med...? Har du forslag? Du kan også lave gruppen, hvis du har lyst?

Lad du endelig en og gerne med vejning tirsdag aften...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

JustAnotherName

Mit mål for 2011 bliver ikke "at være en god mor", for ærligt, det syntes jeg allerede at jeg er! ....Men det er mit mål at fortsætte med at være det. Og gerne være ENDNU MERE nærværende, og indgå mere i deres lege på de dage, hvor jeg ellers ikke helt syntes jeg orker det. For det åbner mine øjne så meget mere for, hvem de er, og hvor i deres udvikling de er, når jeg virkelig ser og hører deres lege og deltager aktivt sammen med dem - Og de ELSKER det! Så dét skulle jeg måske sætte lidt mere ind på.

Ellers er mit fortsæt (bør være - skal være) at jeg skal tabe mig !!!! Huwhh!

Anmeld

23. december 2010

Louisiana

twinboys skriver:

Det er bedst at gå på vægten om morgenen... Men man kan da bare skrive, når man har været på vægten... Eller hvad tænker du på?

Anmeld

23. december 2010

*Toffee*

Mine mål er;

- At kunne løbe 3 km. på 15 minutter.

- Lære at spille guitar.

- Se om 2011 bliver året hvor jeg finder en dejlig mand.

- Hvis ikke ovenstående lykkes, tage en beslutning om hvornår jeg vil sætte grænsen mht. at finde en mand eller om jeg skal indlede et forhold til en frossen pind for at få et barn. ( Dog tager jeg den beslutning i april).

- Blive rig ( He he).

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Louisiana28 skriver:

Det er bedst at gå på vægten om morgenen... Men man kan da bare skrive, når man har været på vægten... Eller hvad tænker du på?

! bestemt vejedag og alle den dag skriver sin vægt,,, starter hos ww i det nye år...og det er om tirsdagen...Lad os skrive onsdag morgen...

Anmeld

23. december 2010

Louisiana

twinboys skriver:

Hvordan laver man en gruppe...??

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Toffi skriver:

Mine mål er;

- At kunne løbe 3 km. på 15 minutter.

- Lære at spille guitar.

- Se om 2011 bliver året hvor jeg finder en dejlig mand.

- Hvis ikke ovenstående lykkes, tage en beslutning om hvornår jeg vil sætte grænsen mht. at finde en mand eller om jeg skal indlede et forhold til en frossen pind for at få et barn. ( Dog tager jeg den beslutning i april).

- Blive rig ( He he).

Håber at mange af dine punkter bliver indfriet

Anmeld

23. december 2010

Louisiana

twinboys skriver:

! bestemt vejedag og alle den dag skriver sin vægt,,, starter hos ww i det nye år...og det er om tirsdagen...Lad os skrive onsdag morgen...

Jeg forstår hvad du mener, men det er jo forskelligt hvornår folk bedst kan osv... Men vi skriver bare onsdag som den ugentlige 'vejedag'

Anmeld

23. december 2010

twinboys

JustAnotherName skriver:

Mit mål for 2011 bliver ikke "at være en god mor", for ærligt, det syntes jeg allerede at jeg er! ....Men det er mit mål at fortsætte med at være det. Og gerne være ENDNU MERE nærværende, og indgå mere i deres lege på de dage, hvor jeg ellers ikke helt syntes jeg orker det. For det åbner mine øjne så meget mere for, hvem de er, og hvor i deres udvikling de er, når jeg virkelig ser og hører deres lege og deltager aktivt sammen med dem - Og de ELSKER det! Så dét skulle jeg måske sætte lidt mere ind på.

Ellers er mit fortsæt (bør være - skal være) at jeg skal tabe mig !!!! Huwhh!

Anmeld

23. december 2010

*Toffee*

twinboys skriver:

Håber at mange af dine punkter bliver indfriet

Tusind tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.