Lad mig høre jeres nytårsforsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

twinboys

Nattøs skriver:

Jeg SKAL tabe mig en hel del kger, så min dejlig kæreste gav mig spis dig gravid bogen, som jeg ikke har lavet andet end at snakke om de sidste par uger hehe.

Også til sommer smider jeg mine p piller  også må vi se, hvor lang tid der går, før der er to streger på pinden

Ihhhh hvor er han sød... og ihhhh trykker og krydser fingre for at 2 gyldne streger viser sig i 2011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

twinboys

TbCp skriver:

Jeg vil gerne fortsætte den gode stil, jeg begyndte på her i starten af december, at komme op at træne minimum hver 2. dag.

Hvor er du dygtig

Anmeld

23. december 2010

twinboys

karina pigen skriver:

jeg skal nyde at være nybagt mor samt genopstarte min træning og tabe mig de sidste 15 kg plus det der ik bliver smidt når babyen kommer ud ..

havde lige tabt mig 17 kg inden jeg blev gravid,, så igang igen med træner og hele lortet.

og så skal jeg blive bedre til at tænke på kærestens behov....

Så kan vi kæmpe sammen

Anmeld

23. december 2010

twinboys

june1987 skriver:

jeg skal ned på mit mål i vægt som jeg kommer !

så skal jeg vinde nogen konku. i styrkeløft!

være en god kæreste og god mor!

skal klarer mig godt i skolen når jeg starter til sommer!

året hvor vi får udredning ang cecilia adhd!

- ikke mindst glæder jeg mig til at flytte sammen med christian

Du er for sej er du

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Carina87 skriver:

Mit nytårsforsæt? ... at føde!! 

Og nyde mit barn, min mand, vores familier og venner. Jeg vil NYDE det hele et helt år! 

Ellers den sædvanlige: Tabe mig... De her 20 gravidkilo må ikke gro fast - væk skal de!!

Og juble over at jeg i år ikke skal tænke over, om mit nytårsforsæt skal være rygestop - den er klaret

God fornøjelse og fedt at rygning ikke skal spille ind denne gang

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Pernille08 skriver:

Jeg skal FØDE - forhåbentlig er den klarede inde årsskiftet , men hvem ved har nu termin på selveste NYTÅRSAFTEN

Udovr det skal jeg bare nyde min lille bebze og vores dejlige fam .

Og forhåbentlig smide disse 15 kg jeg har taget på under min graviditet , er i hvertfald målet .

Det klarer du til ug

Anmeld

23. december 2010

twinboys

lillemusen10 skriver:

... at få startet projekt baby!

pøj pøj

Anmeld

23. december 2010

Isabella_mor

jeg vil være verdens bedste mor i 2011. det er mit primære mål.... det er hvertfald der mit fokus skal ligge 100%

men jeg vil også gerne opleve lidt når jeg er færdig med ammeverdenen og tage en tur i byen med mine girrrrrls.. det trænger vi til... da vi alle har været gravide og ikke har været i byen sammen i over to år snart... så det skal vi.

og så vil jeg have vi får gjort vores lejlighed færdig, og det er så et nytårsfortsæt som jeg tror bliver nemt nok at få overholdt da kæresten nok har det samme... selvom det er død irriterende at stå med et byggeprojekt når man lige er blevet forældre... men det er ikke så slemt. det er bare noget med noget tapet og noget maling og så er den skid slået..  

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Tjuhl skriver:

at nå Kittys rekord og rent faktisk kunne spise 870 gram quality street på een eftermiddag (kvalitææææts strasse som det hedder herhjemme nu)

Fy da føj så ville jeg kvappe mig

Anmeld

23. december 2010

twinboys

SussieThyssen skriver:

Jeg har ALDRIG en eneste gang haft nogle nytårsforsætter LOL
De færeste holder dem ikke alligevel. 
Og jeg bryder mig ikke om at blive bundet af ting som måske kan se anderledes ud i morgen.
hvis jeg sætter mig for at ændre noget, jamen så behøver jeg ikke nytåret til det

Kærligst
Sussie

Ja det kan jeg godt følge dig lidt i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.