Lad mig høre jeres nytårsforsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

gruener

Uha... 

1. Jeg vil så gerne af med 30 kilo.. så jeg hopper med på vægt -tabs - gruppe - vognen 

2. Jeg vil så gerne have solgt vores lejlighed, så vi kan komme i et hus med vores dejlige søn og hund 

3. Jeg skal have fundet en læreplads til kontorelev til september, når min barsel er slut.

4. At tro på mig selv og mine evner mere, både fagligt og personligt.

5. Jeg vil så gerne kunne løbe 5 km.... Ønsketænkning!! 

6. At være den bedste mor jeg kan for min dejlige dreng. At være en dejlig kæreste. 

puha.. Det var meget 

Vi ser hvor meget jeg når...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

twinboys

gruener skriver:

Uha... 

1. Jeg vil så gerne af med 30 kilo.. så jeg hopper med på vægt -tabs - gruppe - vognen 

2. Jeg vil så gerne have solgt vores lejlighed, så vi kan komme i et hus med vores dejlige søn og hund 

3. Jeg skal have fundet en læreplads til kontorelev til september, når min barsel er slut.

4. At tro på mig selv og mine evner mere, både fagligt og personligt.

5. Jeg vil så gerne kunne løbe 5 km.... Ønsketænkning!! 

6. At være den bedste mor jeg kan for min dejlige dreng. At være en dejlig kæreste. 

puha.. Det var meget" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" /> Vi ser hvor meget jeg når..

Pøj pøj med alle dine punkter og lige et fif... Når du skal have smileys ind i et indlæg så bare klik på den så hopper den selv ind... så ikke trække mere

Anmeld

23. december 2010

gruener

Har rettet det.. Det var bare en smutter men tak

Anmeld

23. december 2010

twinboys

gruener skriver:

Har rettet det.. Det var bare en smutter men tak

He he... smiler

Anmeld

23. december 2010

Low

Jeg har aldrig haft nytårs forsæt men jeg vil gerne tabe mig.. meget faktisk 20 kg kunne jeg godt tænke mig. Så det skal blive mit forsæt

Anmeld

23. december 2010

Louisiana

Low skriver:

Jeg har aldrig haft nytårs forsæt men jeg vil gerne tabe mig.. meget faktisk 20 kg kunne jeg godt tænke mig. Så det skal blive mit forsæt

Også her - eller faktisk 30 kg... Så er jeg på den vægt jeg har været størstedelen af mit voksne liv. Puh, der er lang vej...

Du er for resten godkendt i gruppen

Anmeld

23. december 2010

Anette&Sophia

twinboys skriver:

Pøj pøj med alle dine punkter

mange tak

- det er 4 store projekter

Anmeld

24. december 2010

Benjamins'mor

twinboys skriver:

Har du nogle eller en og hvis du vil fortælle om den eller dem så fortæl endelig...

2011 er året hvor jeg skal prøver lige igen SKAL tabe mig en del....

Majbritt

2011 bliver året hvor jeg skal tabe mine graviditets kg.

... Har under hele graviditeten gået til rygestop, og har skåret RIGTIGT MEGET ned. Så mit nytårsforsæt er at kaste smøgerne helt væk for den bettes skyld.

Anmeld

24. december 2010

Nattøs

twinboys skriver:

Ihhhh hvor er han sød... og ihhhh trykker og krydser fingre for at 2 gyldne streger viser sig i 2011

Ja han er en dejlig mand og han har lovet mig, at han spiser med på bogen, så godt som han nu kan

Plus han vil begynde i et trænings center sammen med mig Plus vi her til aften aftale, at vi holder nyt år hjemme i år også laver vi tre retters meny efter bogen, så vi kan gå ind i det nye år med gå på mod

Anmeld

24. december 2010

mortilnoahogmelina

twinboys skriver:

Det klarer du til ug

Jaaa , forhåbentlig

Rigtig glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.