Lad mig høre jeres nytårsforsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2010

Aves..

Fortsætte mit liv som det er nu....og finde ud af hvad jeg så skal læse videre til nu når jeg er færdig uddannet om 5 mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Carina1977

jeg har ingen nytårsforsæt

Der var sikkert meget jeg kunne ændre på i det nye år, men jeg tror ganske enkelt ikke på nytårs-fortsætter  folk siger så mange ting de gerne vil ændre, men mange får det ikke gjort alligevel. Og hvorfor skal det lige være starten på et år.....hvorfor ikke i juli eller sådan noget? Nej jeg ændrer på noget, hvis jeg lige får lyst til/føler for det på et eller andet tidspunkt

Anmeld

25. december 2010

Zafir

Mmmmmmmm...

Jeg vil gerne blive bedre til de ting jeg går og kæmper med. Mht mig selv. Altså - at blive bedre til at diskuttere, lade ting glide af og se de store ting i livet, når det handler om mig selv og ikke kun når det handler om andre... mmm...

Det var så det DYBE.

Derudover vil jeg bare gerne have vores nye soveværelse og Iduns nye værelse færdig. Så vil jeg gerne være en DAAARJLIG moar til Idun og Frigg også vil jeg fortsætte med at være i benhård opposition til vores byråd, så jeg kan ligge i ovnen til at blive valgt om 8-10 år

også vil jeg snart gerne have tid til noget mere sex... Syns det bliver aaaaalt for meget quickes fordi vi dyrker hanky panky på tidspunkter hvor moaren er blevet for træt... Mmm... Så mere sex når jeg er vågen tak  (hvis det må gælde med som et nytårsfortsæt hehe)

Anmeld

30. december 2010

morethanperfect

Jeg skal ha tabt mig 9 kilo .. Selvom jeg faktisk syns det er ret svært allerede ... 

Anmeld

30. december 2010

Lise 26

jeg starter på hård nupo kur på mandag.. kan ikke holde ud at se mig selv i speglet med alle de kilo fra graviditeten. det er mit nytårsfortsæt.

Anmeld

30. december 2010

Betteisen

Hmm. har flere nytårsfortsæt...

Først og fremmest skal jeg være bedre til, at sige NEJ!!!! eller bare sige fra i det hele taget.

Derefter skal jeg have smidt en masse kg, der sidder fast efter en laaaaaaaaang graviditet med svær bækkenløsning. Starter WW primo januar og glæder mig til at blive mere sild end hval i det nye år.... forhåbentlig

Anmeld

31. december 2010

fit_fys

Jeg har haft et fantastisk år 2010, så vil fortsætte den gode stil i 2011

1. Fortsætte min selvudvikling som jeg har påbegyndt i år og blive bedre til at forstå mig selv, være en god kone og den bedste mor jeg kan være for min skønne søn.

2. Tabe 5 kg og tone min krop.

3. Slå min rekord på 5 km.

4. Se på mig selv, inden jeg bebrejder andre for noget jeg selv kan ændre på.

5. Lade være med at være for træt til sex - det er jo en skøn ting!

Anmeld

31. december 2010

Diana...

SussieThyssen skriver:

Jeg har ALDRIG en eneste gang haft nogle nytårsforsætter LOL
De færeste holder dem ikke alligevel. 
Og jeg bryder mig ikke om at blive bundet af ting som måske kan se anderledes ud i morgen.
hvis jeg sætter mig for at ændre noget, jamen så behøver jeg ikke nytåret til det

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. december 2010

Diana...

Louisiana28 skriver:

FEDT!

Æhm... Jeg kunne lave en gruppe  Evt kunne de der er interesseret skrive enten her eller i en pb, at de vil være med...? Har du forslag? Du kan også lave gruppen, hvis du har lyst?

super god ide  Jeg er med når jeg engang har født i januar. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.