Lad mig høre jeres nytårsforsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2010

Aves..

Fortsætte mit liv som det er nu....og finde ud af hvad jeg så skal læse videre til nu når jeg er færdig uddannet om 5 mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Carina1977

jeg har ingen nytårsforsæt

Der var sikkert meget jeg kunne ændre på i det nye år, men jeg tror ganske enkelt ikke på nytårs-fortsætter  folk siger så mange ting de gerne vil ændre, men mange får det ikke gjort alligevel. Og hvorfor skal det lige være starten på et år.....hvorfor ikke i juli eller sådan noget? Nej jeg ændrer på noget, hvis jeg lige får lyst til/føler for det på et eller andet tidspunkt

Anmeld

25. december 2010

Zafir

Mmmmmmmm...

Jeg vil gerne blive bedre til de ting jeg går og kæmper med. Mht mig selv. Altså - at blive bedre til at diskuttere, lade ting glide af og se de store ting i livet, når det handler om mig selv og ikke kun når det handler om andre... mmm...

Det var så det DYBE.

Derudover vil jeg bare gerne have vores nye soveværelse og Iduns nye værelse færdig. Så vil jeg gerne være en DAAARJLIG moar til Idun og Frigg også vil jeg fortsætte med at være i benhård opposition til vores byråd, så jeg kan ligge i ovnen til at blive valgt om 8-10 år

også vil jeg snart gerne have tid til noget mere sex... Syns det bliver aaaaalt for meget quickes fordi vi dyrker hanky panky på tidspunkter hvor moaren er blevet for træt... Mmm... Så mere sex når jeg er vågen tak  (hvis det må gælde med som et nytårsfortsæt hehe)

Anmeld

30. december 2010

morethanperfect

Jeg skal ha tabt mig 9 kilo .. Selvom jeg faktisk syns det er ret svært allerede ... 

Anmeld

30. december 2010

Lise 26

jeg starter på hård nupo kur på mandag.. kan ikke holde ud at se mig selv i speglet med alle de kilo fra graviditeten. det er mit nytårsfortsæt.

Anmeld

30. december 2010

Betteisen