Lad mig høre jeres nytårsforsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

twinboys

jcmoller skriver:

mit var jeg skulle stoppe med at ryge....men det gjorde jeg for 4mdr. siden, så nu hedder det at jeg skal holde ved

Krydser fingre for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

twinboys

MIWULA skriver:

Mit er at blive fru i stedet for frøken det sker den 8 januar også blive  mor for første gang den 26 feb også er der lige de 4 kilo som nok blir til lidt mere som skal tabes igen.

Stort tillykke det er jo snart... og så bagefter vil vi gerne se billeder

Anmeld

23. december 2010

twinboys

MariaE skriver:

har opgivet den slags totalt, det holder ikke alligevel:-)

Men kunne være rart med at par kg der røg af, men ellers overlever jeg nok også.

Kunne være rart med børn der sov igennem hver nat, også ønsketænkning, men det sker da nogenlunde tit efterhånden.

Man må jo holde fast...

Anmeld

23. december 2010

twinboys

isabellamor skriver:

jeg vil være verdens bedste mor i 2011. det er mit primære mål.... det er hvertfald der mit fokus skal ligge 100%

men jeg vil også gerne opleve lidt når jeg er færdig med ammeverdenen og tage en tur i byen med mine girrrrrls.. det trænger vi til... da vi alle har været gravide og ikke har været i byen sammen i over to år snart... så det skal vi.

og så vil jeg have vi får gjort vores lejlighed færdig, og det er så et nytårsfortsæt som jeg tror bliver nemt nok at få overholdt da kæresten nok har det samme... selvom det er død irriterende at stå med et byggeprojekt når man lige er blevet forældre... men det er ikke så slemt. det er bare noget med noget tapet og noget maling og så er den skid slået..  

smiler dejlige mål...

Anmeld

23. december 2010

Hvem?

twinboys skriver:

Pøj pøj med det hele

Mange 1000 tak og i lige måde

Anmeld

23. december 2010

Louisiana

Det kunne godt se ud til, at vi er mange der gerne vil tabe os... Jeg vil i hvert fald gerne! Kunne man overveje at lave en gruppe, hvor vi kan støtte hinanden?? Det er ofte tusind gange nemmere, når man er flere i samme båd, som kan hjælpe hinanden i de dage der er aller sværrest, og rose hinanden i de dage der er succes?? Bare en tanke...

Undskyld ts, håber det er okay jeg kom lidt fra emnet..?

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Louisiana28 skriver:

Det kunne godt se ud til, at vi er mange der gerne vil tabe os... Jeg vil i hvert fald gerne! Kunne man overveje at lave en gruppe, hvor vi kan støtte hinanden?? Det er ofte tusind gange nemmere, når man er flere i samme båd, som kan hjælpe hinanden i de dage der er aller sværrest, og rose hinanden i de dage der er succes?? Bare en tanke...

Undskyld ts, håber det er okay jeg kom lidt fra emnet..?

Jamen søde den er jeg helt med på... Hvordan gør vi

Anmeld

23. december 2010

MIWULA

twinboys skriver:

Stort tillykke det er jo snart... og så bagefter vil vi gerne se billeder

ja det er det. :-D Men det er oz kun et rådhus bryllup det rigtige bryllup må vente til 2012 Men skal nok vise billeder alligevel. God jul

Anmeld

23. december 2010

Louisiana

Jamen søde den er jeg helt med på... Hvordan gør vi

FEDT!

Æhm... Jeg kunne lave en gruppe  Evt kunne de der er interesseret skrive enten her eller i en pb, at de vil være med...? Har du forslag? Du kan også lave gruppen, hvis du har lyst?

Anmeld

23. december 2010

twinboys

MIWULA skriver:

ja det er det. :-D Men det er oz kun et rådhus bryllup det rigtige bryllup må vente til 2012 Men skal nok vise billeder alligevel. God jul

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuu og glædelig jul til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.