Tror jeg giver op nu .. :(((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Mia&Allan

Maggieh skriver:

sådan er det også her!!! min sp har set på det og siger det ikke er svamp..

Okay, hmm ja jeg ved jo som sagt stadig ikke hvad det var... Men jeg er blevet meget mere overskuds/glad mor efter jeg stoppede med at amme, så meget ved jeg da!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Magsen

Mia&Tonny skriver:

Okay, hmm ja jeg ved jo som sagt stadig ikke hvad det var... Men jeg er blevet meget mere overskuds/glad mor efter jeg stoppede med at amme, så meget ved jeg da!

hmm, ja jeg bliver nok også nødt til at prøve

har bare SÅ svært ved at give slip..

Anmeld

22. december 2010

Mia&Allan

Maggieh skriver:

hmm, ja jeg bliver nok også nødt til at prøve

har bare SÅ svært ved at give slip..

Det havde jeg også, men det er det bedste jeg nogensinde har gjort både for mig og min datter...

Anmeld

22. december 2010

Magsen

Mia&Tonny skriver:

Det havde jeg også, men det er det bedste jeg nogensinde har gjort både for mig og min datter...

håber jeg også det bliver her .. er nu gået i gang

Anmeld

22. december 2010

Tulle28

mhh.. !!

jeg kan slet ikke få mig selv til at stoppe selvom det nok havde været nemmere end det her ..

Som alle de andre skriver, så sidder en god mor IKKE i brysterne! Men jeg synes du lyder som om du rent faktisk gerne vil amme dit barn?! Har du prøvet at skrive til ammerådgiveren her på siden?

Der kan være så mange grunde til dit barns adfærd og efter et stykke tid føles brysterne ikke som om de er ved at eksplodere længere, men kan godt føles bløde og "tomme", selvom de indeholder masser af mælk. Og til det med at malke ud selv, så kan jeg pt. kun malke omkring 50 ml ud af mit ene bryst, og ammer en næsten 9 mdr. gammel pige, som bestemt ikke mangler noget og ikke spiser særlig meget fast føde. (je har iøvrigt nogle små gajoler så undrer mig tit over hvvordan pokker jeg kan brødføde et barn...)

Smerterne i dit bryst kan godt være svamp, selvom din SP siger det ikke er det: http://ammenet.dk/wiki/svamp

Så ja... Hvis du vil stoppe med at amme og føler det er den rette beslutning, så skal du ikke have det dårligt med det! Men hvis du virkelig gerne vil fortsætte med at amme, så er der hjælp at hente mange steder - eksperthjælpen her på siden, ammenet.dk og fogf.dk (ammerådgivning).

Håber du finder den løsning der er bedst for DIG og dit barn.

Anmeld

22. december 2010

Mia&Allan

Maggieh skriver:

håber jeg også det bliver her .. er nu gået i gang

Glæder mig til at høre en opdatering..

God jul

Anmeld

22. december 2010

Magsen

Tulle28 skriver:

Som alle de andre skriver, så sidder en god mor IKKE i brysterne! Men jeg synes du lyder som om du rent faktisk gerne vil amme dit barn?! Har du prøvet at skrive til ammerådgiveren her på siden?

Der kan være så mange grunde til dit barns adfærd og efter et stykke tid føles brysterne ikke som om de er ved at eksplodere længere, men kan godt føles bløde og "tomme", selvom de indeholder masser af mælk. Og til det med at malke ud selv, så kan jeg pt. kun malke omkring 50 ml ud af mit ene bryst, og ammer en næsten 9 mdr. gammel pige, som bestemt ikke mangler noget og ikke spiser særlig meget fast føde. (je har iøvrigt nogle små gajoler så undrer mig tit over hvvordan pokker jeg kan brødføde et barn...)

Smerterne i dit bryst kan godt være svamp, selvom din SP siger det ikke er det: http://ammenet.dk/wiki/svamp

Så ja... Hvis du vil stoppe med at amme og føler det er den rette beslutning, så skal du ikke have det dårligt med det! Men hvis du virkelig gerne vil fortsætte med at amme, så er der hjælp at hente mange steder - eksperthjælpen her på siden, ammenet.dk og fogf.dk (ammerådgivning).

Håber du finder den løsning der er bedst for DIG og dit barn.

jeg VIL amme mit barn! mere end noget andet!! vidste egentlig ikke at her var en ammerådgiver? hvor finder jeg ham/hende??

- det ved jeg også godt.. jeg var bare en rigtig god mælk ko men nuu.. jaså kommer der kun 20-25 ud.. så det derfor jeg bekymrer mig ..

jeg vil gerne prøve at blive ved.. skulle stoppe igår.. så udsatte jeg det til idag, og nu sidder jeg IGEN igen og ammer hende altså jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at lade være selvom hun overhooovedet ikke bliver tilfreds og det går mig meeeegt på, psykisk

Anmeld

22. december 2010

Fru'Rugaard

det kan være du ik spiser nok, så din mælk ik mætter nok..
Det kan sagtens være du har nok mælk, det kan bare være at det ik mætter nok..

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

22. december 2010

Fru'Rugaard

Det kan os ha noget at gøre med måden du holder hende på..
min svigerinde's datter, var meget urolig når hun skulle spise, så fik hun af vide af hendes sp, at hun ku begynde at holde hende tættere ind til kroppen..

Rikke - Mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

22. december 2010

Magsen

Fru'Rugaard skriver:

det kan være du ik spiser nok, så din mælk ik mætter nok..
Det kan sagtens være du har nok mælk, det kan bare være at det ik mætter nok..

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

er det rigtigt? har ellers læst at det ikke har noget med at gøre hvor meget man spiser og drikker..

men btw så kan det bestemt ikke være det, jeg spiser NOK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.