mhh.. !!
jeg kan slet ikke få mig selv til at stoppe
selvom det nok havde været nemmere end det her ..
Som alle de andre skriver, så sidder en god mor IKKE i brysterne! Men jeg synes du lyder som om du rent faktisk gerne vil amme dit barn?! Har du prøvet at skrive til ammerådgiveren her på siden?
Der kan være så mange grunde til dit barns adfærd og efter et stykke tid føles brysterne ikke som om de er ved at eksplodere længere, men kan godt føles bløde og "tomme", selvom de indeholder masser af mælk. Og til det med at malke ud selv, så kan jeg pt. kun malke omkring 50 ml ud af mit ene bryst, og ammer en næsten 9 mdr. gammel pige, som bestemt ikke mangler noget og ikke spiser særlig meget fast føde. (je har iøvrigt nogle små gajoler
så undrer mig tit over hvvordan pokker jeg kan brødføde et barn...)
Smerterne i dit bryst kan godt være svamp, selvom din SP siger det ikke er det: http://ammenet.dk/wiki/svamp
Så ja... Hvis du vil stoppe med at amme og føler det er den rette beslutning, så skal du ikke have det dårligt med det! Men hvis du virkelig gerne vil fortsætte med at amme, så er der hjælp at hente mange steder - eksperthjælpen her på siden, ammenet.dk og fogf.dk (ammerådgivning).
Håber du finder den løsning der er bedst for DIG og dit barn.

Anmeld