misslea skriver:
hejsa....
Altså.... det lyder meget som den situation, som jeg befinder mig i lige pt!!!
Jeg havde mælk nok fra starten, men pludselig, da Wilma var ca. 5 uger fornemmede jeg, at hun ikke blev ordentlig mæt.... og jeg kunne tydeligt mærke, at der var to flade babser lige pludselig, som jeg ikke kunne presse en enkelt dråbe ud af!!! Jeg gjorde som dig... ammede meeeeget i et godt stykke tid, men jeg syntes ikke det battede....!! Jeg forsøgte med lange dage i sengen, masser af mad og drikke og ikke mindst en meget ubehagelig amme-te 
Desværre har det ikke hjulpet 100 procent... har stadig ikke helt mælk nok til Wilma, men vi har fundet en god rytme nu!!! Jeg lægger hende til hver gang, hun vil have mad.... hun spiser, hvad jeg har, og er hun mere sulten, så suplerer jeg med en flaske!! Jeg plejer at kunne holde den på en flaske o eftermiddagen og én igen inden hun skal sove om natten!!! Min datter er nu 10 uger, og sådan her har det været i ca. 3 uger nu!!!
Det var smadder smadder hårdt at acceptere i starten.... jeg tudede helt vildt, hver gang jeg skulle give hende en flaske!! Min mand måtte sidde og tørre tårer væk med en stofble mens jeg gav Wilma mad, for at det ikke skulle dryppe ned på hende... heheh!!!
Men altså... jeg kunne jo ikke blive ved med at være sååå ked af det... jeg havde gjort aaalt hvad jeg kunne for at amme hende fuldt ud.... men puha, det nytter jo ikke, når mælken ikke er tilstrækkelig!!
Så mit svar må være.... giv lille Naomi det mælk du har, og så må du suplere op med de flakser, som er nødvendige for, at din datter bliver mæt!!! Et godt råd er at lægge hende til ved hvert måltid, så du stadig får stimuleret mælkeproduktionen..... 
Pøj pøj med det..... 
fra lea
ja det lyder nu ret ens ..
Det jo også alle de fordomme. NÅR jamen hun giver FLASKE .. men det jo ikke fordi det er det jeg vil
(og det gør det bestemt ikke bedre at jeg er ung mor huff..)