Er der ikke snart nogen, der skal føde?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

karina pigen

piadas skriver:

Hæhæ, jeg glæder mig som et lille barn til de første i vores gruppe føder!  Jeg føler næsten det er mig selv, fordi vi har så god en gruppe og efterhånden kender hinanden ret godt, selv om jeg har aldrig har mødt nogen af jer IRL!

De første i gruppen må vel snart være 37-38 uger henne - er der ingen, der har tegn på noget?

Jeg er jo "kun" fulde 34 uger imorgen, men kan da godt mærke, hun begynder at tynge mere og mere nedad, og plukveerne bliver flere og kraftigere...men der går jo nok lang tid endnu, da forhistorien jo siger, at jeg går over tid.

Hvad med jer, tøser?

søde pia mus.. ved du hva var lige inde på min  mave, og der er masser der allerede har født. 18!!!! januar børn er kommet..

bare lige en info til fødetossen.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

piadas

karina pigen skriver:

søde pia mus.. ved du hva var lige inde på min  mave, og der er masser der allerede har født. 18!!!! januar børn er kommet..

bare lige en info til fødetossen.. hehe

Hæhæ, ja jeg ved det godt! Jeg var selv derinde for et par dage siden, og der var der 15, der havde født! 

Jeg bruger bare ikke rigtig siden - jeg synes, der er for mange, og så er jeg bare blevet rigtig glad for baby.dk, så jeg holder mig til den!

KEDELIGT at der slet ikke er nogle herinde fra, der snart føder, men nu kan vi sgu lige så godt klemme ballerne sammen og vente til januar, for jeg synes, det er blevet for tæt på jul nu....men så FORVENTER jeg også en masse FB'er og bebser med det samme kl. slår 12 nytårsaften!

Anmeld

23. december 2010

Diana...

piadas skriver:

Hæhæ, ja jeg ved det godt! Jeg var selv derinde for et par dage siden, og der var der 15, der havde født! 

Jeg bruger bare ikke rigtig siden - jeg synes, der er for mange, og så er jeg bare blevet rigtig glad for baby.dk, så jeg holder mig til den!

KEDELIGT at der slet ikke er nogle herinde fra, der snart føder, men nu kan vi sgu lige så godt klemme ballerne sammen og vente til januar, for jeg synes, det er blevet for tæt på jul nu....men så FORVENTER jeg også en masse FB'er og bebser med det samme kl. slår 12 nytårsaften!

Og denne sider er meget nemmer end min mave synes den er så indviklet he he. Jeg er også der inde men MAX 1 gang om måneden for gider den ikke ha ha. Men vild der allerede er så mange der har født der inde. 

Anmeld

23. december 2010

piadas

Diana... skriver:

Og denne sider er meget nemmer end min mave synes den er så indviklet he he. Jeg er også der inde men MAX 1 gang om måneden for gider den ikke ha ha. Men vild der allerede er så mange der har født der inde. 

Ja, lige præcis - det er også derfor, jeg meget bedre kan lide denne side!

Anmeld

23. december 2010

karina pigen

piadas skriver:

jeg bruger den heller ik så meget jeg synes dog deres gravidtets kalender er bedre end herinde.. men synes der er mere gang i vores termingruppe her ind der.. såå

holde rmig mest til baby.dk.. men holder øje med januar børnenes fødsler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.