Er der ikke snart nogen, der skal føde?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Jo jeg føder snart!!! Regner med at vide præcis hvornår på torsdag! Lillefisen nægter at vende sig til trods for et energisk vendingsforsøg udført at en læge med ualmindeligt mange fingerkræfter. Så nu venter vi på en opringning fra svangreamulatoriet der skal give os en tid til en samtale omkring et kejsersnit som nok kommer til at ligge i uge 1!!!

Det er jo om 2 uger det er jo lige om lidt!!! Puha en smule stresset alligevel men er ked af din lille drille-pind i mavsen ikke vil vende sig. Gjorde det meget ondt? Men så kan det jo være du bliver den første her i gruppen som føder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

karina pigen

piadas skriver:

Hæhæ, jeg glæder mig som et lille barn til de første i vores gruppe føder!  Jeg føler næsten det er mig selv, fordi vi har så god en gruppe og efterhånden kender hinanden ret godt, selv om jeg har aldrig har mødt nogen af jer IRL!

De første i gruppen må vel snart være 37-38 uger henne - er der ingen, der har tegn på noget?

Jeg er jo "kun" fulde 34 uger imorgen, men kan da godt mærke, hun begynder at tynge mere og mere nedad, og plukveerne bliver flere og kraftigere...men der går jo nok lang tid endnu, da forhistorien jo siger, at jeg går over tid.

Hvad med jer, tøser?

jeg er fulde 38 uger henne imorgen.. og der er ingen udsigt til at jeg føder snart.. knægten har ik engang sat sig fast ..

øv

Anmeld

21. december 2010

Angelspot

karina pigen skriver:

jeg er fulde 38 uger henne imorgen.. og der er ingen udsigt til at jeg føder snart.. knægten har ik engang sat sig fast ..

øv

Har hørt det er meget forskelligt om baby lægger sig til 1 eller 9 uger før fødsel.

Hvordan føles det når baby ligger fast? Hvis der er nogen der kan beskrive det må de gerne prøve

Anmeld

21. december 2010

karina pigen

Angelspot skriver:

Har hørt det er meget forskelligt om baby lægger sig til 1 eller 9 uger før fødsel.

Hvordan føles det når baby ligger fast? Hvis der er nogen der kan beskrive det må de gerne prøve

9 uger før... det har jeg dog aldrig hørt..

ved ik hvordan det føles men har fået af vide at maven virker tungene  og hænger mere da den jo synker når barnet ligger sig fast..

Anmeld

21. december 2010

Multebær

Mettemus skriver:

Altså jeg vil sige, at det nok var på top ti over oplevede ubehageligheder indtil nu, og jeg har da også fået nogle rigtig flotte blå-sorte plamager + en håndfuld panodiler med hjem, men når det så er sagt, så var det overstået på ret kort tid, så det var til at holde ud.

Uge 1 er jo faktisk LIGE OM LIDT!! Og når man så tænker på hvor hurtigt juledagene plejer at gå... det er lige før jeg bare kunne være blevet på Skejby, når jeg nu alligevel var der ude.

Datoen bliver hemmelig når vi får den... Vi vil nemlig gerne stadig kunne ringe og overraske med et "vi har født"-opkald

Øv ked af at høre det ikke lykkedes og at det gjorde ond 

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Det er jo om 2 uger det er jo lige om lidt!!! Puha en smule stresset alligevel men er ked af din lille drille-pind i mavsen ikke vil vende sig. Gjorde det meget ondt? Men så kan det jo være du bliver den første her i gruppen som føder

Det håber jeg næsten ikke at jeg blir, for så vil der være en del som kommer til at gå over tid.

Og ja, det gjorde sgu lidt ondt, men det var heldigvis hurtigt overstået. Nu er jeg bare glad for at jeg i hvert fald ikke kommer til at gå 14 dage over tid.

Anmeld

21. december 2010

piadas

karina pigen skriver:

9 uger før... det har jeg dog aldrig hørt..

ved ik hvordan det føles men har fået af vide at maven virker tungene  og hænger mere da den jo synker når barnet ligger sig fast..

Øv øv øv - du var ellers en af dem, jeg satsede på!

Ja, ja, man skal aldrig sige aldrig - man ved jo ikke - lige pludselig sker der noget!

Anmeld

21. december 2010

karina pigen

piadas skriver:

Øv øv øv - du var ellers en af dem, jeg satsede på!

Ja, ja, man skal aldrig sige aldrig - man ved jo ikke - lige pludselig sker der noget!

griner... du så sjov..

jeg håber altså heller ik selv at jeg føder før EFTER Nytår..

så lad lige vær med at sidde derhjemme og hep på mig.. din tosse..

men efter nytår..så er det bare Bring on the baby..

men rigtig man skal aldrig sige aldrig..

Anmeld

21. december 2010

piadas

karina pigen skriver:

griner... du så sjov..

jeg håber altså heller ik selv at jeg føder før EFTER Nytår..

så lad lige vær med at sidde derhjemme og hep på mig.. din tosse..

men efter nytår..så er det bare Bring on the baby..

men rigtig man skal aldrig sige aldrig..

Det er så i orden! Jeg stopper heppekoret med det vuns!

Meeen nytårsaften kl. 12 sender jeg en MASSE vestøv i din retning!

Anmeld

22. december 2010

karina pigen

piadas skriver:

Det er så i orden! Jeg stopper heppekoret med det vuns!

Meeen nytårsaften kl. 12 sender jeg en MASSE vestøv i din retning!

det er en aftale .. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.