Er der ikke snart nogen, der skal føde?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Riksen

piadas skriver:

Ja, præcis sådan har jeg det også!

Puha, jeg får da næsten helt stress! Jeg har hentet pakkerne for længst, men kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal købe flere bleer lige til at starte med? Der var jo to pakker med fra Libero og Pampers, men jeg kan ikke lige huske, hvor mange bleer man bruger om dagen! De kære små vokser jo også hurtigt til at starte med, så jeg tror, jeg venter og ser, når hun er kommet ud! De udgår jo forhåbentligt ikke for bleer til februar!

Jeg begyndte også så småt at vaske babytøjet igår - og puha der er meget!! Sengetøj og pusleklude fylder godt i vaskemaskinen!

Jeg kan godt se, at det kan virke stressende, når vi ikke er nået så langt med baby-forberedelserne, men jeg kan love dig for, at det går stærkt nu. Værelset er snart færdigt, og så kan det hyggelige begynde, såsom at vaske alt tøjet. Vi har fået så utroligt meget, så jeg tror det kommer til at tage maaaange dage at komme igennem, men vi skal nok nå det - bare rolig. Jeg gik jo først på barsel i torsdags, så det er nu jeg har tid til at hygge mig med forberedelserne - og jeg glæder mig!

Jo, jeg tror godt du kan løbe an på, at der også er bleer at skaffe i februar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

CA

DK skriver:

Jeg er jo 36+0 i overmorgen! Så er der kun 1,5 uge derfra til tidspunktet hvor Kirstine kom. Meeen jeg tror nu at jeg kommer til at gå længere denne gang. Bimmeren er jo helt gennemsnitlig, og Kirstine må have været noget større i dengang, da hun jo vejede 3550 gram og var 53 cm ved fødslen i uge 37+4, og Bimmeren blev vægtskønnet til 2600 gram i torsdags 35+1. Han når nok ikke at tage 1 kg på, på lidt over 14 dage, he he...

Han kommer d. 14/1. Det har vi nemlig aftalt ham og jeg! Så ved i det 

Men der MÅ være nogen andre herinde der føder før det?? Jeg er også vildt utålmodig efter at i andre føder!

Hvis du snupper min terminsdato må jeg jo hellere finde mig en ny. Har tænkt at d. 28/12 ville være rigtig fin. Har prøvet at aftale det med krapylet, men jeg ved ikke helt om beskeden er gået igennem 

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Jo jeg føder snart!!! Regner med at vide præcis hvornår på torsdag! Lillefisen nægter at vende sig til trods for et energisk vendingsforsøg udført at en læge med ualmindeligt mange fingerkræfter. Så nu venter vi på en opringning fra svangreamulatoriet der skal give os en tid til en samtale omkring et kejsersnit som nok kommer til at ligge i uge 1!!!

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Jeg kan godt se, at det kan virke stressende, når vi ikke er nået så langt med baby-forberedelserne, men jeg kan love dig for, at det går stærkt nu. Værelset er snart færdigt, og så kan det hyggelige begynde, såsom at vaske alt tøjet. Vi har fået så utroligt meget, så jeg tror det kommer til at tage maaaange dage at komme igennem, men vi skal nok nå det - bare rolig. Jeg gik jo først på barsel i torsdags, så det er nu jeg har tid til at hygge mig med forberedelserne - og jeg glæder mig!

Jo, jeg tror godt du kan løbe an på, at der også er bleer at skaffe i februar 

Hvor sjovt - jeg hygger mig også rigtig meget med at vasketøj. Er flere gange hørt i udbrud som "nej, så prøv lige at se den her - den er da søøøød" om alt fra stofbleer til bitte små strømper (som altså er nr. 1 på nååårhlisten herhjemme!)

Troede aldrig jeg skulle nyde at vaske og lægge tøj sammen, men der kan man bare se

Anmeld

21. december 2010

Marco2

Mettemus skriver:

Jo jeg føder snart!!! Regner med at vide præcis hvornår på torsdag! Lillefisen nægter at vende sig til trods for et energisk vendingsforsøg udført at en læge med ualmindeligt mange fingerkræfter. Så nu venter vi på en opringning fra svangreamulatoriet der skal give os en tid til en samtale omkring et kejsersnit som nok kommer til at ligge i uge 1!!!

Uhhh hvor spændende - selvom det er ærgerligt at vendingsforsøget mislykkedes.

Uge 1 er jo LIGE OM LIDT!!

Uj det bli'r spændende.

AG

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Marco2 skriver:

Uhhh hvor spændende - selvom det er ærgerligt at vendingsforsøget mislykkedes.

Uge 1 er jo LIGE OM LIDT!!

Uj det bli'r spændende.

AG

Det er virkelig lige om lidt!!! Og den næste uge kommer jo til at gå MEGA stærkt med jul osv. Puha... får helt sved på panden

Anmeld

21. december 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Hvor sjovt - jeg hygger mig også rigtig meget med at vasketøj. Er flere gange hørt i udbrud som "nej, så prøv lige at se den her - den er da søøøød" om alt fra stofbleer til bitte små strømper (som altså er nr. 1 på nååårhlisten herhjemme!)

Troede aldrig jeg skulle nyde at vaske og lægge tøj sammen, men der kan man bare se

He he, ja, det er lidt tosset som man kan falde i svime over at skulle vaske tøj. Men altså... sådan nogle bittesmå strømper er da slet ikke til at stå for.

Da jeg de sidste par dage flere gange har givet udtryk for min glæde over at skulle vaske tøj, påpegede min skønne kæreste, at jeg da aldrig har udbrudt 'Nårh!' eller 'Nej, hvor nuttet!' eller 'Ih, hvor jeg glæder mig til at komme i gang!', når jeg har skullet ordne vores og især hans vasketøj Men det er lissom bare ikke helt det samme som små bodyer, strømper, huer og stofbleer.

Jeg skal i øvrigt købe stofbleer i dag - er det mærkeligt at glæde sig lidt til det?

Anmeld

21. december 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Ih, hvor er det spændende! Også selvom det er lidt træls, at lægen ikke kunne vende ham.

Det kan være du bliver den første til at opdatere i 'Jeg har født'-tråden.

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Ih, hvor er det spændende! Også selvom det er lidt træls, at lægen ikke kunne vende ham.

Det kan være du bliver den første til at opdatere i 'Jeg har født'-tråden.

Ja det var lidt ærgerligt, men havde heller ikke regnet med andet. Vi var stillet en succesrate på kun 30% i udsigt, så vi var lidt forberedte.

Hmm.. den første? Ja måske? Men der kunne nu godt være nogen der snart meldte sig - som i morgen måske?

Anmeld

21. december 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Jeg er ked af at høre det ikke lykkedes at vende ham Mette, men hvor er det også bare helt vildt at vi nu ved du føder i uge 1, det er jo snaaart, ihh jeg får kuldegys af spænding! Håber ikke vendingsforsøget gjorde alt for ondt??

Jeg tror du føder den 4. januar, så er der også lige præcis 10 dage mellem dig og Ditte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.