Er der ikke snart nogen, der skal føde?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.276 visninger
44 svar
0 synes godt om
20. december 2010

piadas

Hæhæ, jeg glæder mig som et lille barn til de første i vores gruppe føder!  Jeg føler næsten det er mig selv, fordi vi har så god en gruppe og efterhånden kender hinanden ret godt, selv om jeg har aldrig har mødt nogen af jer IRL!

De første i gruppen må vel snart være 37-38 uger henne - er der ingen, der har tegn på noget?

Jeg er jo "kun" fulde 34 uger imorgen, men kan da godt mærke, hun begynder at tynge mere og mere nedad, og plukveerne bliver flere og kraftigere...men der går jo nok lang tid endnu, da forhistorien jo siger, at jeg går over tid.

Hvad med jer, tøser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2010

Marco2

Venter også super spændt på de første meldinger om at noget er i gære

Men jeg har også lang tid igen, så her er ingen tegn overhovedet. Så nu er det nedtælling til ferie, da jeg har ferie fra onsdag eftermiddag til mandag den 3. jan 

Og så er der kun 4 dage yderligere til BAAAARSSSEEELLL!

AG

Anmeld

20. december 2010

CA

Glæder mig også helt vildt til at høre om de første!  Jeg er lige gået på barsel, og det hedder i dag 36+3, men tror ikke der sker noget lige foreløbig. Ih hvor vil jeg gerne snart føde. Gider ikke det her flodheste-liv mere og vil bare møde krapylet snart. Jeg er godt nok blevet utålmodig... Men der kan jo gå 6 uger endnu, så jeg prøver at holde lidt igen med utålmodigheden 

Anmeld

20. december 2010

Malonde1985

Er kun 34+2  så her sku der gerne lige gå lidt længere tid!! Men jo der må da snart være nogen som skal føde!!??????

Anmeld

20. december 2010

Sofia

Jeg glæder mig også helt vildt Satser dog på jeg bliver en af de sidste i mødregruppen der føder

Anmeld

20. december 2010

Riksen

Jeg glæder mig også! Det er så spændende at vi snart er ved vejs ende, og eftersom vi har fulgt hinanden siden begyndelsen, føler jeg at jeg har lidt andel i de kommende fødsler - hvis I forstår? Det er lige så spændende som var det en veninde, der snart skulle føde.

Jeg er i dag 36+0, og for lidt siden gik det op for mig, at jeg om en uge er 37+0 og derfor er lovligt undskyldt, hvis jeg skulle gå i fødsel derefter Det er da lidt vildt at tænke på!

Min hjerne er efterhånden gået i rigtig meget barselsmode: købte f.eks. den første pakke bleer i går og hentede et par barsels-/baby-pakker i Føtex og Matas. Samtidig er kæresten i gang med at male Karlas værelse, mens jeg de næste par dage bor hos mine forældre og skriver på specialet, så jeg glææææder mig som et lille barn til at skulle indrette og vaske tøj og tage en tur i Ikea og hente de sidste ting.

Glæder mig til den første 'Jeg har født'-update!

Kram fra Rikke

Anmeld

20. december 2010

Riksen

Sofia skriver:

Jeg glæder mig også helt vildt Satser dog på jeg bliver en af de sidste i mødregruppen der føder

God plan

Anmeld

20. december 2010

blomst84

Ja hvornår er der nogen som føder jeg vil selv gerne vente til efter den 1januar, men så er hun også mere end velkommen har været på barsel siden den 19. November så føler bare lidt jeg går og ventet nu men så er det godt vi snart ska smæske os i jule-mad knus Sabrina 36+4

Anmeld

20. december 2010

piadas

Riksen skriver:

Jeg glæder mig også! Det er så spændende at vi snart er ved vejs ende, og eftersom vi har fulgt hinanden siden begyndelsen, føler jeg at jeg har lidt andel i de kommende fødsler - hvis I forstår? Det er lige så spændende som var det en veninde, der snart skulle føde.

Jeg er i dag 36+0, og for lidt siden gik det op for mig, at jeg om en uge er 37+0 og derfor er lovligt undskyldt, hvis jeg skulle gå i fødsel derefter Det er da lidt vildt at tænke på!

Min hjerne er efterhånden gået i rigtig meget barselsmode: købte f.eks. den første pakke bleer i går og hentede et par barsels-/baby-pakker i Føtex og Matas. Samtidig er kæresten i gang med at male Karlas værelse, mens jeg de næste par dage bor hos mine forældre og skriver på specialet, så jeg glææææder mig som et lille barn til at skulle indrette og vaske tøj og tage en tur i Ikea og hente de sidste ting.

Glæder mig til den første 'Jeg har født'-update!

Kram fra Rikke

Ja, præcis sådan har jeg det også!

Puha, jeg får da næsten helt stress! Jeg har hentet pakkerne for længst, men kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal købe flere bleer lige til at starte med? Der var jo to pakker med fra Libero og Pampers, men jeg kan ikke lige huske, hvor mange bleer man bruger om dagen! De kære små vokser jo også hurtigt til at starte med, så jeg tror, jeg venter og ser, når hun er kommet ud! De udgår jo forhåbentligt ikke for bleer til februar!

Jeg begyndte også så småt at vaske babytøjet igår - og puha der er meget!! Sengetøj og pusleklude fylder godt i vaskemaskinen!

Anmeld

20. december 2010

DK

Jeg er jo 36+0 i overmorgen! Så er der kun 1,5 uge derfra til tidspunktet hvor Kirstine kom. Meeen jeg tror nu at jeg kommer til at gå længere denne gang. Bimmeren er jo helt gennemsnitlig, og Kirstine må have været noget større i dengang, da hun jo vejede 3550 gram og var 53 cm ved fødslen i uge 37+4, og Bimmeren blev vægtskønnet til 2600 gram i torsdags 35+1. Han når nok ikke at tage 1 kg på, på lidt over 14 dage, he he...

Han kommer d. 14/1. Det har vi nemlig aftalt ham og jeg! Så ved i det 

Men der MÅ være nogen andre herinde der føder før det?? Jeg er også vildt utålmodig efter at i andre føder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.