Er der ikke snart nogen, der skal føde?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

Mettemus

Riksen skriver:

He he, ja, det er lidt tosset som man kan falde i svime over at skulle vaske tøj. Men altså... sådan nogle bittesmå strømper er da slet ikke til at stå for.

Da jeg de sidste par dage flere gange har givet udtryk for min glæde over at skulle vaske tøj, påpegede min skønne kæreste, at jeg da aldrig har udbrudt 'Nårh!' eller 'Nej, hvor nuttet!' eller 'Ih, hvor jeg glæder mig til at komme i gang!', når jeg har skullet ordne vores og især hans vasketøj Men det er lissom bare ikke helt det samme som små bodyer, strømper, huer og stofbleer.

Jeg skal i øvrigt købe stofbleer i dag - er det mærkeligt at glæde sig lidt til det?

Ja jeg forstår så heller ikke hvorfor du ikke synes mandens sure sokker i str. 47 er lisså skønne at vaske som bløde, bløde strømper i str. nyfødt!??!?!

Og man skal virkelig ikke undervurdere stofbleer. Jeg er helt ked af at jeg ikke mangler at købe sådan nogle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Ja jeg forstår så heller ikke hvorfor du ikke synes mandens sure sokker i str. 47 er lisså skønne at vaske som bløde, bløde strømper i str. nyfødt!??!?!

Og man skal virkelig ikke undervurdere stofbleer. Jeg er helt ked af at jeg ikke mangler at købe sådan nogle...

Str. 47 kan vel på sin vis betragtes som værende nuttet Men jeg tager til enhver tid en str. nyfødt i stedet - måske er det bare mig, der er mærkelig

Godt at høre, at jeg ikke er den eneste, der synes det er hyggeligt at købe stofbleer. Det er jo et skridt på vejen til at blive helt klar til babys ankomst.

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Sofia skriver:

Jeg er ked af at høre det ikke lykkedes at vende ham Mette, men hvor er det også bare helt vildt at vi nu ved du føder i uge 1, det er jo snaaart, ihh jeg får kuldegys af spænding! Håber ikke vendingsforsøget gjorde alt for ondt??

Jeg tror du føder den 4. januar, så er der også lige præcis 10 dage mellem dig og Ditte!

Altså jeg vil sige, at det nok var på top ti over oplevede ubehageligheder indtil nu, og jeg har da også fået nogle rigtig flotte blå-sorte plamager + en håndfuld panodiler med hjem, men når det så er sagt, så var det overstået på ret kort tid, så det var til at holde ud.

Uge 1 er jo faktisk LIGE OM LIDT!! Og når man så tænker på hvor hurtigt juledagene plejer at gå... det er lige før jeg bare kunne være blevet på Skejby, når jeg nu alligevel var der ude.

Datoen bliver hemmelig når vi får den... Vi vil nemlig gerne stadig kunne ringe og overraske med et "vi har født"-opkald

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Str. 47 kan vel på sin vis betragtes som værende nuttet Men jeg tager til enhver tid en str. nyfødt i stedet - måske er det bare mig, der er mærkelig

Godt at høre, at jeg ikke er den eneste, der synes det er hyggeligt at købe stofbleer. Det er jo et skridt på vejen til at blive helt klar til babys ankomst.

Ja du er meget mærkelig - og det er jeg i hvert fald også så

Jeg har også pakket en engangsble i størrelse nyfødt ud og sagt "nåååårh" om den - det tror jeg rimelig sikkert, at Jens synes var mærkelig bleens formål taget i betragtning

Anmeld

21. december 2010

CA

Mettemus skriver:

Jeg har også pakket en engangsble i størrelse nyfødt ud og sagt "nåååårh" om den - det tror jeg rimelig sikkert, at Jens synes var mærkelig bleens formål taget i betragtning

Er glad for, at jeg ikke er den eneste der ikke kunne dy mig for at pakke bleerne ud Martin forstod ikke helt hvorfor, men måtte lige se hvor små de var.

Ked af at høre at det ikke lykkedes. Havde slet ikke forestilet mig, at sådan noget kunne gøre ondt, men det lyder ikke rart

Ih hvor er det spændende at du snart skal føde! Blir helt misundelig Glæder mig til at høre om den lille og se billeder! 

Anmeld

21. december 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Anmeld

21. december 2010

piadas

Mettemus skriver:

Jo jeg føder snart!!! Regner med at vide præcis hvornår på torsdag! Lillefisen nægter at vende sig til trods for et energisk vendingsforsøg udført at en læge med ualmindeligt mange fingerkræfter. Så nu venter vi på en opringning fra svangreamulatoriet der skal give os en tid til en samtale omkring et kejsersnit som nok kommer til at ligge i uge 1!!!

Æv, hvor træls at han er så stædig og ikke ville vende sig! Gjorde det ondt? Det må have været en ubehagelig fornemmelse at blive hevet og slidt i?!

Men altså uge 1 - det er jo lige om lidt!!! Om to uger er I måske blevet forældre!  Meen mon ikke en af dem med termin lige efter den første kommer dig i forkøbet? Det skulle være underligt, hvis alle går over tid! Eller også er det fordi alle sidder og kniber sammen for at undgå at føde mellem jul og nytår!

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

piadas skriver:

Æv, hvor træls at han er så stædig og ikke ville vende sig! Gjorde det ondt? Det må have været en ubehagelig fornemmelse at blive hevet og slidt i?!

Men altså uge 1 - det er jo lige om lidt!!! Om to uger er I måske blevet forældre!  Meen mon ikke en af dem med termin lige efter den første kommer dig i forkøbet? Det skulle være underligt, hvis alle går over tid! Eller også er det fordi alle sidder og kniber sammen for at undgå at føde mellem jul og nytår!

Jo tænker også at der må være nogle med termin helt i starten af januar som når at overhale mig. Eller - det håber jeg da? Det ville ikke være retfærdigt hvis alle skal gå til 41+.

Jo det var faktisk ret ubehageligt. Heldigvis droppede hun det efter 5-7 minutter fordi han ikke var til at flytte med. Jeg er ret sikker på at hun virkelig har gjort ALT for at vende ham - det føltes i hvert fald sådan Men det er fint nok - nu ved jeg at vi har prøvet, og jeg er mentalt klar til et kejsersnit.

Anmeld

21. december 2010

piadas

Haha, vaskemaskinen har også kørt på højtryk herhjemme de sidste par dage, og hver gang et nyt stykke tøj er hængt op, har det også været med diverse kommentarer: "Nå, hvor er det sødt", og "se lige denne her", og "jeg kan overhovedet ikke huske, de andre to var så små" osv. osv.

Men jeg vil give jer ret - str. nyfødt ER altså bare sødere end mandens sure sokker!

Anmeld

21. december 2010

Mettemus

Carina87 skriver:

Er glad for, at jeg ikke er den eneste der ikke kunne dy mig for at pakke bleerne ud Martin forstod ikke helt hvorfor, men måtte lige se hvor små de var.

Ked af at høre at det ikke lykkedes. Havde slet ikke forestilet mig, at sådan noget kunne gøre ondt, men det lyder ikke rart

Ih hvor er det spændende at du snart skal føde! Blir helt misundelig Glæder mig til at høre om den lille og se billeder! 

Jeg håber der kommer nogen og overhaler mig - det er vist fortjent!? - Kan se på listen at der er en hel del med termin inden som sådan set allerede må føde nu? KOM I GANG BEBSER?!?!

Nej det var ikke så rart, men heldigvis hurtigt overstået, og nu ved jeg, at vi har prøvet.

Og ja- skulle da lige se hvad der er op og ned på sådan en minible

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.