Isabella, Bella som kælenavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes, at det lyder som et hundenavn. Derudover kan jeg ikke forstå, at man kalder sin barn et navn for, at kalde han/hun noget andet. Hvorfor så ikke bare give hende navnet Bella?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Anonym

Hvis vi fik en pige skulle hun hedde Bella, da jeg syns isabella er så langt og så vill ejeg egentlig være lige glad om folk syns det er et hunde navn, den har vi nemlig også fået at vide mange gange, men bare vi selv kan lide det...

Jeg syns ikke der er en grund til at give et navn som man alligevel vil ikke vil bruge til daglig fordi det er for langt så hellere tage og døbe barnet det navn man vil kalde det i dagligdagen hvis du forstår

Anmeld

27. december 2010

tinasmor

Ps. tror heller ikke I skal tænkte over det med om folk forbinder det med et hundenavn. Det er jo ofte sådan med et navn, at selv om det måske ikke er et man bryder sig om i starten (en venindes barns navn eller lign) så går der jo kun kort tid inden man aldrig tænker over det mere. Så er det jo en del af barnet og så kunne man slet ikke tænke, at det skulle have heddet noget andet. og så kunne man jo heller ikke kalde sit navn f.eks Emil (Emil for løndeberg) Sonja (fra Saxogade) osv osv. Så jeg synes da bare man skal kalde sit barn lige hvad man vil (hvis det selvfølgelig ikke er til gene for barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.