Isabella, Bella som kælenavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

moniquesmor

bella er et fint navn jeg tænker twilight  og det er ikke skidt ellers er der bells

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

zille_87

Min datter hedder Isabella, men både vi, familien og vuggestuen kalder hende for Bella (vi kalder hende også for Bellamusen )

Synes ikke det er et hundenavn.

Anmeld

18. december 2010

Valle81

Anonym skriver:

Hvad synes I om kælenavnet Bella? Synes Isabella er for langt til daglig brug, men min veninde har sagt at hun synes Bella er et hundenavn? Jeg synes alligevel det er flot, men ville lige høre jeres mening om det..

Jeg synes det lyder sødt:0)

Men nu får jeg nok høvl, jeg forstår ikke at man vælger et navn til sine børn og så kalder man dem noget andet. Hun hedder jo Isabella fordii du kan lide det og synse din datter skal hedde det og ikke for at alde hende Bella.

Så synes jeg du skulle døbe/navngive hende Bella.

Men det ermin mening - hvis man skal finde et kælenavn såsynes jeg man skal g væk fra navnet.

Christina

Anmeld

18. december 2010

Mi

Vi har en datter som hedder Isabella. Jeg tænker ikke over at det er for langt. Hun har et hav af kælenavne, nærmest en for hver bedsteforælder ; Isabumsen (syntes hun selv godt om, når det er bestemor som kalder hende det), Bella når det er kusinen og moster, Isa ind i mellem også, Isamejsen syntes hun selv bedst om.

Da vi fortalte at hun skulle hedde det, sagde min svigermor, at så ville hun da blive kaldt Bella. Min mand sagde så MEGET bestemt, at det ville hun ikke i dette her hus! Han brød sig åbenbart ikke om det.¨

Hvis i syntes det er fint med Bella så kald dog hende det. Hvad alle vi andre mener er jo ikke vigtigt, bare jer og datteren syntes om navnet.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. december 2010

blomst84

DianaBaastrup skriver:

jeg synes bella er rigtig sødt. tænker på skønheden og udyret

Hun hedder jo Bell

Anmeld

18. december 2010

blomst84

Jeg syntes Bella er vildt sødt og kunne sagtens finde på at kalde mit barn det!

Anmeld

18. december 2010

Diana2013

blomst84 skriver:

Hun hedder jo Bell

okay hihi troede det var Bella 

Anmeld

19. december 2010

BabyMus

Jeg synes det er et rigtig sødt navn. Ville bruge både Isabella og Bella, synes de er lige søde de navne, og synes ikke det er for langt. Men tror det er meget naturligt at Isabella bliver kaldt Bella, det har jeg i hvert faldt hør flere blive kaldt.

Jeg arbejde for nogle år sammen med en som havde en datter som altid bare blev kaldt for Cille. Hun er døbt Cecilie, men som han sagde, når hun engang bliver en kone på 90 år, så passer Cille måske ikke lige så meget, så derfor blev hun døbt Cecilie, vel vidende at de kune ville bruge Cille, så det ligesom bare var "officielt" hun hed Cecilie.

Anmeld

19. december 2010

Margorie

Synes bedre om Isa- men det er nok fordi det har jeg altid kaldt min veninde Isabella.. Bella er også fint Men hvorfor vælge et navn du synes er for langt?

Anmeld

19. december 2010

K&S

Valle81 skriver:

Jeg synes det lyder sødt:0)

Men nu får jeg nok høvl, jeg forstår ikke at man vælger et navn til sine børn og så kalder man dem noget andet. Hun hedder jo Isabella fordii du kan lide det og synse din datter skal hedde det og ikke for at alde hende Bella.

Så synes jeg du skulle døbe/navngive hende Bella.

Men det ermin mening - hvis man skal finde et kælenavn såsynes jeg man skal g væk fra navnet.

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.