Isabella, Bella som kælenavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.496 visninger
42 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2010

Anonym trådstarter

Hvad synes I om kælenavnet Bella? Synes Isabella er for langt til daglig brug, men min veninde har sagt at hun synes Bella er et hundenavn? Jeg synes alligevel det er flot, men ville lige høre jeres mening om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

LinLin

Jeg synes også Bella er et hundenavn...

Men man kunne jo kalde hende Isa til daglig - det synes jeg er sødt (ville faktisk foretrække det som "rigtigt" navn - da Isabella minder mig om et barn i vuggestuem )

Anmeld

18. december 2010

Diana2013

jeg synes bella er rigtig sødt. tænker på skønheden og udyret

Anmeld

18. december 2010

sus73

Det er rigtigt at der er mange hunde som hedder Bella, men derfor kan du jo godt synes at det er et dejligt kælenavn til din pige. Det må være det vigtigste. Ellers kan du jo også kalde hende Isa.

Anmeld

18. december 2010

Amso

Jeg har en i familien som hedder isabella og ALTID bliver kaldt for Bella.. så jeg syntes det pænt nok..

Men syntes så ligeså godt hun kan hedde Bella, hvis i ved fra start det er det i vil bruge til hverdag..?? Jeg er til en af dem som ikke kan forstå man vælger et navn, for at kalde sit barn noget helt andet..  

Anmeld

18. december 2010

Sofia

Når jeg hører Bella tænker jeg på Twilight Jeg synes det lyder rigtig fint.

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Amso skriver:

Jeg har en i familien som hedder isabella og ALTID bliver kaldt for Bella.. så jeg syntes det pænt nok..

Men syntes så ligeså godt hun kan hedde Bella, hvis i ved fra start det er det i vil bruge til hverdag..?? Jeg er til en af dem som ikke kan forstå man vælger et navn, for at kalde sit barn noget helt andet..  

Der er jeg helt enig med dig! Jeg kan ikke helt se meningen i at vælge et navn man egentlig synes er for langt

Jeg kender faktisk nogen der fravalgte navnet Frederikke fordi de var bange for at hun ville blive kaldt Rikke, hvilket de synes er et forfærdeligt navn, haha  

Anmeld

18. december 2010

Lunae

Jeg tænker ikke på Bella, som et hundenavn, men kender også en pige som hedder det min datter hedder Camille og folk kalder også allerede hende Mille! Min mors kat hedder også Mille, men jeg tænker alligevel ikke på katten, når folk kalder Camille det

Anmeld

18. december 2010

BinaMor

min niece hedder Isabella men vi kalder hende bare Bella. jeg ser det som prinsessenavn. og hun er bare dejlig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2010

BinaMor

Anonym skriver:

Hvad synes I om kælenavnet Bella? Synes Isabella er for langt til daglig brug, men min veninde har sagt at hun synes Bella er et hundenavn? Jeg synes alligevel det er flot, men ville lige høre jeres mening om det..

du kan jo også navngive hende Bella

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.