Isabella, Bella som kælenavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

LotteGabriella

DAs mor skriver:

Jeg synes også Bella er et hundenavn...

Men man kunne jo kalde hende Isa til daglig - det synes jeg er sødt (ville faktisk foretrække det som "rigtigt" navn - da Isabella minder mig om et barn i vuggestuem )

det falder også mere naturligt synes jeg...min lillebrors veninde (Isabella) er altid blevet kaldt for Isa ALDRIG Bella

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Anonym

Anonym skriver:

Hvad synes I om kælenavnet Bella? Synes Isabella er for langt til daglig brug, men min veninde har sagt at hun synes Bella er et hundenavn? Jeg synes alligevel det er flot, men ville lige høre jeres mening om det..

Jeg synes det er helt forkert at man døber/navngiver sit barn et navn, men kalder det noget andet.. Man vælger da et navn til sit barn fordi man synes det er et flot navn som passer til sit barn. Det andet synes jeg ikke om..

Blev også meget sur påmin svigermor da hun vil kalde vores datter Cille i stedet for Cecilie. Der er jo en grund til at vi har valgt det navn hun har. at hendes venner måske vil kalde hende cille når hun bliver stor, er noget andet.

Anmeld

19. december 2010

DLM

Amso skriver:

Jeg har en i familien som hedder isabella og ALTID bliver kaldt for Bella.. så jeg syntes det pænt nok..

Men syntes så ligeså godt hun kan hedde Bella, hvis i ved fra start det er det i vil bruge til hverdag..?? Jeg er til en af dem som ikke kan forstå man vælger et navn, for at kalde sit barn noget helt andet..  

Anmeld

19. december 2010

Sees

Jeg synes det er et rigtig sødt navn - Både Isabella, Bella og Isa.
MEN - Jeg ville aldrig selv kalde mit barn det.
Jeg er selv meget vild med navnet Cecilie, men skulle jeg få en pige engang, så kommer hun IKKE til at hedde det, da jeg er sikker på at hun konsekvens vil blive kalde Cille - Og det vil jo ikke være hendes navn.

Men det er jo bare min mening

Anmeld

19. december 2010

Fines mor

Vi har også en Isabella, som ofte bare bliver kaldt for Bella. Jeg har aldrig tænkt Bella som et hundenavn. :-) Dengang talte vi meget om, at give hende navnet Isabell - bla. fordi Isabella var langt. Grunden til det ikke blev Isabell var, at jeg syntes det ville komme for tæt på Isabell Christensens navn- altså sammen med vores efternavn. ;-)

Idag bliver hun ofte kaldt Lillefis, Bella eller Isa.

Anmeld

19. december 2010

2babygirls

Anonym skriver:

Hvad synes I om kælenavnet Bella? Synes Isabella er for langt til daglig brug, men min veninde har sagt at hun synes Bella er et hundenavn? Jeg synes alligevel det er flot, men ville lige høre jeres mening om det..

hvorfor så ikke kalde din datter Bella ???

Min lille mus hedder Madeleine og selvom det er hunde langt så er det jo det vi har valgt hun skal hedde...

Ved godt kært barn har mange navne, men mon ikke man skulle give barnet en chance for at lære sit eget rigtige navn at kende ??!!
Bare min mening

Anmeld

19. december 2010

Sakris

Hvis du har tænkt dig at kalde hende Bella, synes jeg du skal navngive hende det navn. Har ingen forståelse for at vælge et længere navn end hvad man gider udtale.

Er det så det rigtige navn i har fundet?

Anmeld

19. december 2010

Sakris

Og kan se flere andre har svaret det samme. Så fair nok

Anmeld

19. december 2010

Janni.

DAs mor skriver:

Jeg synes også Bella er et hundenavn...

Men man kunne jo kalde hende Isa til daglig - det synes jeg er sødt (ville faktisk foretrække det som "rigtigt" navn - da Isabella minder mig om et barn i vuggestuem )

Jeg kan godt li Bella, synes ikke det er et hundenavn overhovedet 

Anmeld

19. december 2010

Pigent

Synes man skal kalde sit barn det navn man giver det.

Synes i Isabella er for langt så det nok ikke det hun skal hedde. Så skal i nok kun give hende navnet Isabell/Isabel,Isa eller Bella?

Glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.