unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

haha hvis det var mig er jeg altså for kæphøj til ikke at sig noget, og nej det er ikke fordi jeg kun er 17 for vil vædde min hat på jeg bliver ved med at sige min mening(;

Det skal man også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Alberts/

Christina92!<3 skriver:

hehe jeg grinte også lidt inden i

ville jeg også have haha nøjsern man kan ikke altid holde min kæft hvis folk glor.,

ligesom hende fra din skole som havde sagt noget med at unge mødre skulle have en knytnæve lge ind i hovedet, var gået hen og peget på min pande og sagt så slå mig dog kvinde menneske! arg man

tror folk har set for meget "de unge mødre"

Anmeld

17. december 2010

millesofie

min holdning er den at så længe man er klar til ansvaret og er i stand til at tænke på sit barn før alt andet så er jeg ligeglad om du er 14 eller 52

jeg er selv 25 og har prøvet at få et barn siden jeg var 22 (har nu en skøn unge på 1år) og jeg har ingen udd jeg er selvstændig

folk kigger da også på os jeg har nemlig også en dejlig lillebror på 5år som jeg er sammen med hver dag, og så ser jeg nok lidt anderledes ud end andre her på egnen

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Det skal man også.

haha ej okay det passer faktisk ikk med de der dumme blikke, så du ham i fakta, var for anden gang idag nede og købe baby mælk da jeg ville have to istedet for en så da jeg kom med den bette på maven og skulle betale for mælken spørger han er du sikker på han skal spise så meget? har du nu også styr på det haha

måtte så fortælle ham ideen med at have nok mælk hjemme nu når der jo er lorte vejr som man ikke kan regne med

Anmeld

17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Alberts/ skriver:

ville jeg også have haha nøjsern man kan ikke altid holde min kæft hvis folk glor.,

ligesom hende fra din skole som havde sagt noget med at unge mødre skulle have en knytnæve lge ind i hovedet, var gået hen og peget på min pande og sagt så slå mig dog kvinde menneske! arg man

tror folk har set for meget "de unge mødre"

jeg har heldivis en lære som er min kontaktlære og sage fra stat møder du noget om du ung mor er i klassen så kommer du til miig med det samme!!!

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

Christina92!<3 skriver:

jeg har heldivis en lære som er min kontaktlære og sage fra stat møder du noget om du ung mor er i klassen så kommer du til miig med det samme!!!

det jo dejligt

Anmeld

17. december 2010

millesofie

Christina92!<3 skriver:

j så glæd du diig til han kommer i vuggestue eller dp idag da jeg skulle hente min søn i legesture hold da kæft folk glor!!!!

er det seriøst!!! stiller folk sig op og glor?? har de da ingen pli!?!

helt ærligt verden er af lave!! når man ikke kan gå på gaden ( eller andre steder) med sine børn uden folk te'r sig

man vil jo gerne have at folk stopper op for at sige at ens børn er dejlige og at man skal være glade for dem (og alt det andet vrøvl som SØDE mennesker kan sige)

hvor er de rare søde mennesker henne mere ?? og hvorfor har andre folk sådan en mangel på pli??

jeg har selv valgt at være anderledes, jeg klær mig som jeg vil og mine unger har også "flippet" tøj på men jeg synes også at vi lære noget af det

men det der sker for unge mødre er jo chokkerende, hvad for folk til at te sig sådan? det er jo iorden at have en mening men man behøves jo ikke ydtre den hele tiden og til folk man ikke kender

håber at i alle kan rette ryggen og se forbi deres snæveret synet facade og ikke lader det ødelægge jeres dag

Anmeld

17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Alberts/ skriver:

det jo dejligt

ja men har ikk brugt hende endnu jeg griner lidt af de ting jeg får  nogen gange jeg kiggede bare tilbage idag fatisk lige før jeg tror at mange troede jeg var hans søster hahahhahah

min bror var også med idag og da vi kom ud der fra sage han også hold da kæft de  kiggede!!

Anmeld

17. december 2010

Miss.Sunshine

anetteb skriver:

enig!

alder er et eller andet sted kun et tal. selvfølgelig kan det ske alt for tidligt. 12-13-14 år. man har jo hørt det.

- der syntes jeg så måske at  man skulle vælge aborten. ( ingen fordomme ) men man bliver nød til at tænke på sin fremtid. teenagere skal igennem sin feste fase osv.

personligt er jeg selv over den tid med byture hver weekend, det sker rigtig sjældent nu.

man skal ihvert fald være afklaret med at det ikke er alt man kan mere når man har fået en lille.

Lige præcis. Og jeg tror problemet kan være at mange rigtig unge ikke er klar over PRÆCIS hvad det indebærer at få sådan en lille størrelse. babyer er jo søde og dufter dejligt, ja bevares,men de kræver at få deres behov opfyldt, også selvom det ikke passer ind i moderens program. Og de bliver også større. + den store følelse af ansvar der kan overvælde en. det er trods alt et menneske liv man pludselig har ansvaret for. Det er sgu ikke nogen lille opgave

Anmeld

17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Fisenberg skriver:

er det seriøst!!! stiller folk sig op og glor?? har de da ingen pli!?!

helt ærligt verden er af lave!! når man ikke kan gå på gaden ( eller andre steder) med sine børn uden folk te'r sig

man vil jo gerne have at folk stopper op for at sige at ens børn er dejlige og at man skal være glade for dem (og alt det andet vrøvl som SØDE mennesker kan sige)

hvor er de rare søde mennesker henne mere ?? og hvorfor har andre folk sådan en mangel på pli??

jeg har selv valgt at være anderledes, jeg klær mig som jeg vil og mine unger har også "flippet" tøj på men jeg synes også at vi lære noget af det

men det der sker for unge mødre er jo chokkerende, hvad for folk til at te sig sådan? det er jo iorden at have en mening men man behøves jo ikke ydtre den hele tiden og til folk man ikke kender

håber at i alle kan rette ryggen og se forbi deres snæveret synet facade og ikke lader det ødelægge jeres dag

ja det seriøst  min storebror var med idag og da  vi kom d sage han ogsp hold da kæft de kiggede helt vildt ¨på diig!! jeg hader det nogle gange! jeg går også i skole der sad en pige for noget siden som IKKKK  ku få børn hun sage lige ud til nogen andre ja dem på 17-18 år skulle ha sådan en knytnæver lige i hovdet det remte miig altså må jeg indrømme jeg gør alt hvad jeg kan for min søn og lømper for og få uddan og så sådan noget der gør altså ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.