unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Miss.Sunshine

CamillaRH skriver:

Hejsa alle sammen.

Hvad er jeres holdning til unge mødre?
(under 18)

Jeg blev selv gravid som 16 årige.

Spørg fordi jeg mødte en ældre dame tidligere
som sagde " neej, en sod lillebror du har"
saa sagde jeg at det var min søn. Og hun
svarer tilbage " hvor syndt for ham "
hooold kæft hvor er jeg træt af folks fordomme!
pga. min alder.

jeg kigger aldrig på alder,men på hvordan mennesket/moren er.

Hvis der står en ung pige med punker hår, et lille barn ved hånden og ryger barnet lige i ansigtet,mens hun ævler i mobiltlf og diskuterer weekendens fester,kun afbrudt af at råbe barnet lige i ansigtet fordi det siger " moar??" ja så kan jeg sagtens tænke " Stakkels barn,hun sku virkelig ha ventet"  MEN det ville jeg også ha tænkt om en der var dobbelt så gammel. Det virker bare ikke så sansynligt.

Måske bare mig der er fordomsfuld,det ved jeg ikke. Men jeg kender mange der fik børn unge,og klarer det super godt. Deres alder skænker jeg ikke en tanke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Alberts/ skriver:

altså jeg har selv en lille dreng og fødte en måned før jeg blev 17

og jeg har kun fået ros, min mening er at mange unge kan ikke slippe deres fest liv,, men mange kan også, men man hører nærmest kun om dem som ikke kan

TAKKET være D.U.M!

men en 30 årige kunne være værre end en på 16

nemlig rigtig!! da jeg broede ved den støtte familie hade de en dreng som var taget far moren han hade 3 andre søskede og hans mor var 30!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

17. december 2010

Anette&Sophia

nu er jeg selv kun 18, og projekt baby starter i næste måned.

min kæreste er 26, har fuldtidsjob og "deltids selvstændig" - hvis man kan sige det sådan.

Jeg selv har taget en hg uddannelse, og er igang med hf, så jeg kan læse til pædagog.

Så længe man har styr på sit liv, sin hverdag og er 100 % sikker i sin sag, kan jeg ikke se problemet i det.

En ung mor kan være lige så god som en på 25. ligesom der findes nogle unge mødre som ikke burde ha haft børn, findes der også ældre der ikke burde.

Min kæreste vil selv gerne have børn eller sit første barn inden han bliver 30, jeg selv vil f.x ikke afbryde mit uddannelsesforløb på pædagog, men tage det i en kører. + jeg også har gigt. <- dette er jo ikke til at regne med.  Og så længe jeg ved hvad jeg vil bagefter, og jeg har to uddannelser at falde tilbage på, så kan jeg ikke se noget problem i det. og jeg er en fighter. jeg giver ikke op pga folk meninger og holdninger. jeg kan hvad jeg vil, og jeg vil gøre det.

og så kommer der lige et teenager citat: Fuck dem der ser ned på unge mødre. ikke alle er nogle sociale nasserøve og dovner røven ud af bukserne hver dag. nogen kan rent faktisk godt skifte en ble, imodsætning til malou stella. "MOAR?!" oh my f***.

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

Christina92!<3 skriver:

nemlig rigtig!! da jeg broede ved den støtte familie hade de en dreng som var taget far moren han hade 3 andre søskede og hans mor var 30!!!!!!!!!!!!!!!

(:

men har ikke mødt grimme blikke eller dumme kommentar

ENDNU!

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Christina92!<3 skriver:

Min mor blev da også 34 lige efter hun havde fået sin 4. Hun blev 21 lige efter den første. Og synes det er meget normalt at få børn i den alder, det er der rigtigt mange der gør.

Anmeld

17. december 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg er selv ung mor, var dog 18 da jeg fødte

Min holding er, at unge mødre kan være ligeså gode som ældre mødre! (Selvfølgelig synes jeg det - er det jo selv ) MEN!!! Der er altid et men i sådanne debatter

Nogle piger og par, er klar til familielivet eller bare det at være en forældre, når de er 16-18 år, men andre burde have ventet til de var KLAR! Når man står med en positiv test og er ung, så viser man sin modenhed ved at sige : Jeg står sgu ved mine handlinger - det synes jeg er sejt gjort! Men igen, man skal ikke bare få barnet, fordi man føler det er det rigtige for en selv, man skal mærke godt efter og tænke : Er det godt for mit BARN? Og den tanke tror jeg rigtig mange unge glemmer at tænke

Ergo, det er fint at få barn/børn i en ung alder, man skal bare være klar og det er klar hver dag, hele tiden og hele livet !

Knus Sabrina - mor til Charlie på knap 10 mdr.

Anmeld

17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Alberts/ skriver:

(:

ENDNU!

endnu da jeg var nede efter min søn i legestue kan jeg godt sige jeg bliv gloet på man ku så tydligt se de tænkte hvad laver du her??

Anmeld

17. december 2010

Anette&Sophia

Miss.Sunshine skriver:

jeg kigger aldrig på alder,men på hvordan mennesket/moren er.

Hvis der står en ung pige med punker hår, et lille barn ved hånden og ryger barnet lige i ansigtet,mens hun ævler i mobiltlf og diskuterer weekendens fester,kun afbrudt af at råbe barnet lige i ansigtet fordi det siger " moar??" ja så kan jeg sagtens tænke " Stakkels barn,hun sku virkelig ha ventet"  MEN det ville jeg også ha tænkt om en der var dobbelt så gammel. Det virker bare ikke så sansynligt.

Måske bare mig der er fordomsfuld,det ved jeg ikke. Men jeg kender mange der fik børn unge,og klarer det super godt. Deres alder skænker jeg ikke en tanke.

enig!

alder er et eller andet sted kun et tal. selvfølgelig kan det ske alt for tidligt. 12-13-14 år. man har jo hørt det.

- der syntes jeg så måske at  man skulle vælge aborten. ( ingen fordomme ) men man bliver nød til at tænke på sin fremtid. teenagere skal igennem sin feste fase osv.

personligt er jeg selv over den tid med byture hver weekend, det sker rigtig sjældent nu.

man skal ihvert fald være afklaret med at det ikke er alt man kan mere når man har fået en lille.

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

(:

ENDNU!

Vi er også bondejyder Olivia.  Herovre er folk sku ligeglade, her er alt normalt.

Anmeld

17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

281210 skriver:

Min mor blev da også 34 lige efter hun havde fået sin 4. Hun blev 21 lige efter den første. Og synes det er meget normalt at få børn i den alder, det er der rigtigt mange der gør.

ja?? men nu snakker jeg om at de 3 andre vra på børnehjem og ham den dreng var ved osv også var taget fra hende!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.