nu er jeg selv kun 18, og projekt baby starter i næste måned.
min kæreste er 26, har fuldtidsjob og "deltids selvstændig" - hvis man kan sige det sådan.
Jeg selv har taget en hg uddannelse, og er igang med hf, så jeg kan læse til pædagog.
Så længe man har styr på sit liv, sin hverdag og er 100 % sikker i sin sag, kan jeg ikke se problemet i det.
En ung mor kan være lige så god som en på 25. ligesom der findes nogle unge mødre som ikke burde ha haft børn, findes der også ældre der ikke burde.
Min kæreste vil selv gerne have børn eller sit første barn inden han bliver 30, jeg selv vil f.x ikke afbryde mit uddannelsesforløb på pædagog, men tage det i en kører. + jeg også har gigt. <- dette er jo ikke til at regne med. Og så længe jeg ved hvad jeg vil bagefter, og jeg har to uddannelser at falde tilbage på, så kan jeg ikke se noget problem i det. og jeg er en fighter. jeg giver ikke op pga folk meninger og holdninger. jeg kan hvad jeg vil, og jeg vil gøre det.
og så kommer der lige et teenager citat: Fuck dem der ser ned på unge mødre. ikke alle er nogle sociale nasserøve og dovner røven ud af bukserne hver dag. nogen kan rent faktisk godt skifte en ble, imodsætning til malou stella. "MOAR?!" oh my f***.
Anmeld