unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

Anette&Sophia

Sabrina17 skriver:

Jeg er selv ung mor, var dog 18 da jeg fødte

Min holding er, at unge mødre kan være ligeså gode som ældre mødre! (Selvfølgelig synes jeg det - er det jo selv ) MEN!!! Der er altid et men i sådanne debatter

Nogle piger og par, er klar til familielivet eller bare det at være en forældre, når de er 16-18 år, men andre burde have ventet til de var KLAR! Når man står med en positiv test og er ung, så viser man sin modenhed ved at sige : Jeg står sgu ved mine handlinger - det synes jeg er sejt gjort! Men igen, man skal ikke bare få barnet, fordi man føler det er det rigtige for en selv, man skal mærke godt efter og tænke : Er det godt for mit BARN? Og den tanke tror jeg rigtig mange unge glemmer at tænke

Ergo, det er fint at få barn/børn i en ung alder, man skal bare være klar og det er klar hver dag, hele tiden og hele livet !

Knus Sabrina - mor til Charlie på knap 10 mdr.

gude ord :-) hi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Alberts/

281210 skriver:

Vi er også bondejyder Olivia.  Herovre er folk sku ligeglade, her er alt normalt.

haha er sørme da ikke bondejyde,   det man siger er man selv haha

Anmeld

17. december 2010

Alberts/

Christina92!<3 skriver:

endnu da jeg var nede efter min søn i legestue kan jeg godt sige jeg bliv gloet på man ku så tydligt se de tænkte hvad laver du her??

haha hvis det var mig er jeg altså for kæphøj til ikke at sig noget, og nej det er ikke fordi jeg kun er 17 for vil vædde min hat på jeg bliver ved med at sige min mening(;

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Christina92!<3 skriver:

ja?? men nu snakker jeg om at de 3 andre vra på børnehjem og ham den dreng var ved osv også var taget fra hende!"

Ja okay, det var måske så en af de mødre der skulle have ventet til hun var moden nok. Misforstod bare det du skrev, troede du mente det var unormalt at have så mange børn i den alder. Sorry.

Anmeld

17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Alberts/ skriver:

haha hvis det var mig er jeg altså for kæphøj til ikke at sig noget, og nej det er ikke fordi jeg kun er 17 for vil vædde min hat på jeg bliver ved med at sige min mening(;

hehe jeg grinte også lidt inden i

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

haha er sørme da ikke bondejyde,   det man siger er man selv haha

Det mener folk fra storbyerne at vi er.

Men der er mange unge mødre her i omegnen, så det er lidt mere normalt for folk. Og så tror jeg egentligt også de er ligeglade. Når jeg har været nede i byen er der heller ikke nogen der har gloet på min mave eller noget, kun Steffen. Men han er jo også bare en idiot.

Anmeld

17. december 2010

MorTilSnartFire <3

anetteb skriver:

gude ord :-) hi.

Tak Bare min holding

Anmeld

17. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

281210 skriver:

Ja okay, det var måske så en af de mødre der skulle have ventet til hun var moden nok. Misforstod bare det du skrev, troede du mente det var unormalt at have så mange børn i den alder. Sorry.

jeg mener at en 30 kan være lige så  dårlig som en på 17!  hendes børn var ikk hjemme hun kom og så hendes søn en gang om uden! resten broede på børnehjem og ved den dreng er kommet i pjelefamilie nu

Anmeld

17. december 2010

Anette&Sophia

281210 skriver:

Vi er også bondejyder Olivia.  Herovre er folk sku ligeglade, her er alt normalt.

haha.

Anmeld

17. december 2010

Koen.

281210 skriver:

Nu har jeg ikke født endnu, men jeg er også 16.

Jeg kan godt se fra nogle menneskers synsvinkel at nogle unge bare ikke duer som forældre. Men så er der også dem der gør. Så synes det er SÅ forkert at dømme pågrund af alder.

Om du er 16, 17 eller 26 der er ingen forskel. Måske den på 27 har fået en uddannelse. Men det kan dem på 16, 17, 18 og 19 jo altså også efter barnet er begyndt i vuggestue eller DP. De kommer bare et år senere igang. Og det er da det samme som dem der vælger at tage et Zabat år.

som taget ud af min mund Ville have skrevet præcis det samme!

Fik min datter da jeg var 19 er 20 nu, hun starter i dp her 3.januar og jeg starter avu, det gør at jeg kan give hende korte dage i instituationen og have masser af tid til hende frem for hvis jeg havde en 37 timers stilling, så uddannelse er ikke det jeg ser som vigtigst

Synes det kommer an på modenheden og økonomien!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.