Kære mødregruppe 1. kvartal 2011 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Multebær

Hvem bor egentlig i København eller omegn? Karina og Iben så vidt jeg ved - men hvem ellers? Er i friske på en cocktail aften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

DK

Maja88 skriver:

jeg vil også med

Alle må være med! Eller... altså alle fra vores mødregruppe, ikke? Vi gider f.eks. ikke have mændene med! De skal babysitte!

Anmeld

14. december 2010

Maria-s

Jeg er VIRKELIG også klar på at mødes og Århus passer mig super hvis det er. Bor godt nok jo i Herning PT, men familien bor ikke langt fra Århus, sååååå jeg er klaaaaar!

Anmeld

14. december 2010

Sofia

Uh det bliver godt:-) Vi må aftale nærmere når vi alle har født, det skal jo være sådan, at vi alle kan få mojitos Glæder mig allerede!

Anmeld

14. december 2010

PeruBaby

Det lyder SÅ hyggeligt. Hvis jeg tilfældigvis er i DK når I holder lækker-mama-coctail-party, så vil jeg også gerne med

Anmeld

15. december 2010

Maja88

DK skriver:

Alle må være med! Eller... altså alle fra vores mødregruppe, ikke? Vi gider f.eks. ikke have mændene med! De skal babysitte!

ja mænderne har fået nok af alkohol mens vi har været gravide

Anmeld

15. december 2010

Marco2

Ellers ku' vi starte med et Baby-træf inden vi stille op i små sorte kjoler, stiletter og cocktaildrinks?

Eller det ene udelukker ikke det andet, men har en forestilling om at amning og gylp ikke harmonerer så godt med ovennænvte beklædning. Men der skal jo være en første gang for alting.

AG - som glæder sig til at se 1. kvartalsbabyer.

Anmeld

15. december 2010

Diana...

Ej hvor det hyggeligt, må jeg også komme med  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.