Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
18januar/kats skriver: Hej smuksen. Jamen så er der jo ikke andet for, end at vi skal have et cocktailparty for ammende Quinder Og ja, jeg ser også frem til at sende den sms (som dog helst ikke skal sendes før midten af januar) Det bliver spændende !God weekend og god eksamenslæsning retur din sms boddy
Hej smuksen. Jamen så er der jo ikke andet for, end at vi skal have et cocktailparty for ammende Quinder Og ja, jeg ser også frem til at sende den sms (som dog helst ikke skal sendes før midten af januar) Det bliver spændende !God weekend og god eksamenslæsning retur din sms boddy
Ihh ja, cocktailparty for os ammende, I LIKE, og lægger gerne hus til! Det må vi lige huske på - evt. til sommer, hvor kolde mojitos smager eeekstra godt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofia skriver: Ihh ja, cocktailparty for os ammende, I LIKE, og lægger gerne hus til! Det må vi lige huske på - evt. til sommer, hvor kolde mojitos smager eeekstra godt!
Ih hvor lyder det bare som en god idé! Den er jeg helt frisk på. Men Sofia og Kats i bor i Jylland ikke?
Er der nogen i københavn og omegn som også er friske på det. Jeg ville rigtig gerne være med til at arrangere noget i nærheden af Kbh hvis der er stemning for det
Multebær skriver: Ih hvor lyder det bare som en god idé! Den er jeg helt frisk på. Men Sofia og Kats i bor i Jylland ikke? Er der nogen i københavn og omegn som også er friske på det. Jeg ville rigtig gerne være med til at arrangere noget i nærheden af Kbh hvis der er stemning for det
Jo jeg bor i Århus...
Det er en deal !!
Jo bor i Kolding
TOP!!
Kan sikkert også lægge hus til hvis det er.
Men vil dog ha' mig frabedt haveaffald i min drink
Det skal nok blive HYL!
AG
Altså vi kan jo starte festen ud, med at have babyerne med! Så kan vi spise middag og amme der kl. 21 hvor de kære mænd så kan komme og hente afkommet og vi så har fri til drinks, stilletter osv? Jeg er også HELT klar til Århus møde!
Uhh uhhh... det vil også være en bytur hvor mændene for en gangs skyld har ret i at vores bryster bliver bedre og bedre i løbet af natten, he he Vi skal da ud og vise jungerne frem!! (så længe de er der)
Hvor er det en skam, vi bor så langt fra hinanden. Det kunne være megafedt at mødes...måske kan vi arrangere et Århus-møde og et KBH-møde og så kommunikere med hinanden via webcam!
piadas skriver: Hvor er det en skam, vi bor så langt fra hinanden. Det kunne være megafedt at mødes...måske kan vi arrangere et Århus-møde og et KBH-møde og så kommunikere med hinanden via webcam!
Dét kunne være hyggeligt!
jeg vil også med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128