Ih, jeg synes også at vores mødregruppe fungerer rigtigt godt og at her er god stemning. Her er bare rigtigt hyggeligt at være, så jeg bruger efterhånden det meste af min baby.dk-tid herinde, da jeg synes der er blevet for meget fnidder og uvenskab i de andre debatrum.
Jeg er jo så en af dem, der stadig stresser med studiet, så jeg er ikke så aktiv herinde. Men, men, men... jeg forsøger da at følge med i hvad der sker i vores lille grupperum, for det skal man jo - kan jo overhovedet ikke fungere uden
Men altså, lige pt. er jeg nok mest sådan et slags spøgelse, der en gang i mellem tjekker vores gruppe for at blive opdateret for derefter at begrave mig i skriveriet igen... Men jeg er her altså stadig og har ikke glemt jer!
Uha, champagne.... og sprut i det hele taget. MUMS! Hvor kan jeg godt følge jer! Så sent som i går snakkede vi om hvor meget jeg glæder mig til at kunne drikke alkohol igen, hvilket er meget! Mange drinks og former for alkohol blev vendt, men jeg kom frem til nogle helt bestemte, som jeg glæder mig helt vildt til at indtage. De er som følger: champagne!, Bailey's!, Tequila!, Frozen White Russian! og rød- og hvidvin!
Det var de former for alkohol jeg kunne komme i tanke om, men hvis I har forslag, så bring it. Det er jo altid rart med inspiration
Det blev en længere smøre (lyder helt alkoholiker-agtig), men det korte af det lange er, at jeg forstår jer fuldstændig! Savner det man ikke må!
Det var vist alt fra mig - over and out.
Rigtig god weekend til jer, når I kommer dertil!
Kram fra mig
Anmeld