Kære mødregruppe 1. kvartal 2011 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.396 visninger
47 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Kats

Kan forstå at der har været en periode med lidt stormvejr - men det har jeg heldigvis intet hørt til her i gruppen - som tilsyneladende er gode til at holde fokus 
- og det er bare dejligt!

Synes det er hyggeligt at læse om - og følge I andre, som også snart bliver mødre - og synes det er fedt, at man kan udveksle både tant og fjas, samt lidt ideer, råd og anbefalinger.

Håber I hygger jer og kan nyde julemåneden uden for meget graviditetsbøvl (og for fleres vedkommende, uden at stresse for meget over studierne)

Nå men nu er det snart weekend  ”..og så skal vi rigtigt ud …….” eller hvad?

Har SÅ meget lyst til at drikke kulørte drinks (not virgin) i weekenden.
Manden skal til et årligt fodboldarrangement, hvor der helt sikkert skal skåles og hygges igennem.
Kæresterne plejer så samtidigt at mødes til tøsehygge, spas og kulørte drinks ad libitum…… og jeg vil også!!
Øv - selvom man sagtens kan være med, så kan man altså godt blive en lille smule træt af sine virgindrinks og gravide outfits. 
Har fundet stiletterne frem og en kort kort kjole, men kunne nu også godt sippe lidt pagne og andre boblende drinks..  Åh altså, jeg tager SÅ meget revanche, når jeg engang er forbi ammeriet

Note to self: Husk hvor skønt det er at vågne op, UDEN at have en ørken i munden og trommer på indvendig side af hovedet

GOD SNARLIG WEEKEND

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

DK

Ihh hvor jeg kender det!! Jeg er også så små begyndt at føle mig lidt alkoholiker-agtig! Altså jeg mindes ikke at jeg "normalt" har så meget lyst til drinks, en øl eller champagne som jeg har pt! Altså det er bare helt vildt overdrevet som jeg kan gå og tænke på det he he. Jeg tror faktisk at det har været en af mine største gravid-crawings: Drinks! Men hvad nytter det!

Jeg var til julefrokost i lørdags og drak mit (i graviditeten) tredje glas asti! Det var såååå skønt! Altså jeg ved godt at den der deciliter asti der kan være i et champagne-glas som jo kun er en 5-7% ikke slår Bimmeren ud eller noget, men jeg har stadig lidt dårlig samvittighed til trods for at jeg NØD det sindsygt meget!!!! Sjældent har et (usselt) glas Asti dog været så pragtfuldt!

Derudover har jeg lyst til rigtig og endnu mere champagne i dag! Jeg har nemlig været dygtig til entrepriseretten og sluttede med et 10 tal! Og det plejer jeg altså altid at fejre med enten drinks eller bobler. Men det bliver det ikke til i denne omgang, i stedet blev det til en laaaang lur uden dårlig samvittighed på sofaen!

Ang. dårlig stemning, så tror jeg måske mest at det har været de samme forholdsvis få brugere på baby.dk der har brokket sig/været sure! Jeg har i alt fald synes at her var lige så hyggeligt som der plejer at være!

Kæmpe knus og rigtig god (kedelig) julefrokost med tøserne i weekenden!!

Anmeld

9. december 2010

piadas

18januar/kats skriver:

Kan forstå at der har været en periode med lidt stormvejr - men det har jeg heldigvis intet hørt til her i gruppen - som tilsyneladende er gode til at holde fokus 
- og det er bare dejligt!

Synes det er hyggeligt at læse om - og følge I andre, som også snart bliver mødre - og synes det er fedt, at man kan udveksle både tant og fjas, samt lidt ideer, råd og anbefalinger.

Håber I hygger jer og kan nyde julemåneden uden for meget graviditetsbøvl (og for fleres vedkommende, uden at stresse for meget over studierne)

Nå men nu er det snart weekend  ”..og så skal vi rigtigt ud …….” eller hvad?

Har SÅ meget lyst til at drikke kulørte drinks (not virgin) i weekenden.
Manden skal til et årligt fodboldarrangement, hvor der helt sikkert skal skåles og hygges igennem.
Kæresterne plejer så samtidigt at mødes til tøsehygge, spas og kulørte drinks ad libitum…… og jeg vil også!!
Øv - selvom man sagtens kan være med, så kan man altså godt blive en lille smule træt af sine virgindrinks og gravide outfits. 
Har fundet stiletterne frem og en kort kort kjole, men kunne nu også godt sippe lidt pagne og andre boblende drinks..  Åh altså, jeg tager SÅ meget revanche, når jeg engang er forbi ammeriet

Note to self: Husk hvor skønt det er at vågne op, UDEN at have en ørken i munden og trommer på indvendig side af hovedet

GOD SNARLIG WEEKEND

Jeg vil bare lige sige, jeg har det på samme måde! Jeg synes også mange skriver en masse om dårlig stemning osv. Jeg har heldigvis ikke oplevet det - lige bortset fra den eneste diskussion, jeg har deltaget i. Det var vedr. stramningerne af udlændingepolitikken - jeg mener også, du var med i den?

Anyway, jeg sad og blev helt ophidset, da jeg deltog i den og blev enig med mig selv om, at jeg hverken kunne gøre fra eller til alligevel, og vi alle har ret til forskellige holdninger. Så jeg besluttede mig for at springe over de diskussioner fremover og kun kommentere de emner, som har noget med det, som siden vel egentlig er beregnet på - graviditet, fødsler, børn og babyer. Det er også meget mere hyggeligt og som regel altid glade og positive indlæg.

Så jeg vil give dig ret! Jeg synes også, vi har en rigtig hyggelig mødregruppe med en rigtig god stemning, så det er altid dejligt, at logge på og tjekke de seneste indlæg og følge med i hinandens graviditeter, som snart ender i de lækreste babyer!

Ps.: Jeg kan sagtens følge dig i det med drinks osv. Så må vi bare tage revanche til næste år!

Anmeld

9. december 2010

Kats

DK skriver:

Ihh hvor jeg kender det!! Jeg er også så små begyndt at føle mig lidt alkoholiker-agtig! Altså jeg mindes ikke at jeg "normalt" har så meget lyst til drinks, en øl eller champagne som jeg har pt! Altså det er bare helt vildt overdrevet som jeg kan gå og tænke på det he he. Jeg tror faktisk at det har været en af mine største gravid-crawings: Drinks! Men hvad nytter det!

Jeg var til julefrokost i lørdags og drak mit (i graviditeten) tredje glas asti! Det var såååå skønt! Altså jeg ved godt at den der deciliter asti der kan være i et champagne-glas som jo kun er en 5-7% ikke slår Bimmeren ud eller noget, men jeg har stadig lidt dårlig samvittighed til trods for at jeg NØD det sindsygt meget!!!! Sjældent har et (usselt) glas Asti dog været så pragtfuldt!

Derudover har jeg lyst til rigtig og endnu mere champagne i dag! Jeg har nemlig været dygtig til entrepriseretten og sluttede med et 10 tal! Og det plejer jeg altså altid at fejre med enten drinks eller bobler. Men det bliver det ikke til i denne omgang, i stedet blev det til en laaaang lur uden dårlig samvittighed på sofaen!

Ang. dårlig stemning, så tror jeg måske mest at det har været de samme forholdsvis få brugere på baby.dk der har brokket sig/været sure! Jeg har i alt fald synes at her var lige så hyggeligt som der plejer at være!

Kæmpe knus og rigtig god (kedelig) julefrokost med tøserne i weekenden!!

Jeg synes også det har taget til - altså lysten til en lille drink … i lørdags fik jeg en Tuborg light øl, og det var faktisk lidt skønt at sidde med et glas, der mest af alt lignede de andres glas og lugtede ligeså.
Og tirsdag fejrede vi fødselsdag, hvor jeg drak er reelt glas rødvin, for første gang i graviditeten.
Åhhh det var skønt! Gud hvor jeg nød det!

Jeg har indimellem haft et lille skåleglas - ikke et jeg har drukket af - men et jeg har duftet til, når andre har sagt skål… Det er lidt hyggeligt - også selvom det måske lyder lidt helligt, men gider heller ikke have dårlig samvittighed  

Ta ta daaaa VILDT skønt med veloverstået entrepriseret! Det var knagme da dejligt!
Så har du også champagne til gode … skal du mon have det nytårsaften… Jeg går og tænker på om jeg skal drikke et glas champagne nytårsaften.. ?! Måske et halvt ..

Denne weekend bliver helt alkofri, for ellers tror jeg der bliver for mange fristelser, hvor man bare lige skal smage en milimikrodråbe, og så er det altså nemmere at holde sig helt til virgin !

skøn weekend til dig også

Anmeld

9. december 2010

Kats

piadas skriver:

Jeg vil bare lige sige, jeg har det på samme måde! Jeg synes også mange skriver en masse om dårlig stemning osv. Jeg har heldigvis ikke oplevet det - lige bortset fra den eneste diskussion, jeg har deltaget i. Det var vedr. stramningerne af udlændingepolitikken - jeg mener også, du var med i den?

Anyway, jeg sad og blev helt ophidset, da jeg deltog i den og blev enig med mig selv om, at jeg hverken kunne gøre fra eller til alligevel, og vi alle har ret til forskellige holdninger. Så jeg besluttede mig for at springe over de diskussioner fremover og kun kommentere de emner, som har noget med det, som siden vel egentlig er beregnet på - graviditet, fødsler, børn og babyer. Det er også meget mere hyggeligt og som regel altid glade og positive indlæg.

Så jeg vil give dig ret! Jeg synes også, vi har en rigtig hyggelig mødregruppe med en rigtig god stemning, så det er altid dejligt, at logge på og tjekke de seneste indlæg og følge med i hinandens graviditeter, som snart ender i de lækreste babyer!

Ps.: Jeg kan sagtens følge dig i det med drinks osv. Så må vi bare tage revanche til næste år!

Ja super hyggelig mødregruppe

Og nu bliver der snart super mange babyer at se på og følge ... det er da bare for skønt
Tænker allerede at der bliver mange tråde om amning, soverytmer, udvikling etc... det bliver så hyggeligt!

Og du har ret..  de der drinks - dem når vi jo nok
Men derfor kan man jo godt savne dem lidt!!

Rigtig god weekend til dig også 

Anmeld

9. december 2010

CA

Og her troede jeg at jeg var helt bagefter. Har ikke lige opdaget de der diskussioner folk snakker om, men det er jo nok fordi jeg mest færdes i mødregruppen - hvor der er skønt at være

Hyggeligt at følge med i andres graviditet og projekter.

Drinks?? Åh hvor har jeg bare lyst til et glas rødvin og en smøg på trappen med Martin...  Det er blevet en kamp hver aften på det sidste, men jeg er standhaftig! Håber at jeg kan nøjes med at tage rødvinen på trappen efter amning. Smøgerne er jeg glad for at være fri for!

Nå, nu er min overspringshandlings-tid forbi -  See ya

Anmeld

9. december 2010

PeruBaby

Uhhh ja, et glas rødvin øl, eller bobler... Jeg har store planer om at jeg skal drikke RIGTIG meget rødvin så snart jeg er færdig med at amme og i hvert fald inden vi evt. skal have én til. Det totale skrækscenarie ville jo være at man går lige fra at amme til at blive gravid igen og dermed skal igennem omkring 2 år uden alkohol - ha, ha, ha...

Men er det ikke altid sådan? Man har SÅ meget lyst til at det man ikke kan få?!?! Pga. mange plukveer har lægen frarådet alt sex (eller i hvert fald orgasme fra min side) frem til uge 37... og der er altså stadig 4 uger til - og når man får at vide at man ikke må... Jeg føler at det er lidt det samme som med et lækkert glas champange, som man kun får lov til at lugte til...

Er for øvrigt også rigtig glad for denne mødregruppe Har været lidt fraværende i en periode, fordi jeg var ude at rejse, men er tilbage og glæder mig også fremover til at læse jeres indlæg...

Anmeld

9. december 2010

Marco2

Jamen har da set at der er nogle brugere som hele tiden refererer til en dårlig stemning mm. men synes det er lidt de samme der kvæulerer, og er der nogle indlæg der er trælse kan man jo bare lade være med at gå ind på det indlæg igen. Men de fortsætter jo i det samme spor igen og igen og igen. Men det kan nok ikke undgåes på et så stort site som dette. Men heldigvis er der vist ikke mange af os herinde fra der indlemmer os vildt i de debatter, men kløgtig næsen for os selv 

Og det med drinks... åhh efter mit indlæg idag, kan jeg jo mageligt sætte mig tilbage i sofaen og forestille mig stiletterne, den lille korte, en kir royal til at varme op på, en lækker middag i stearinlysets skær og så senere slænge mig i baren med en velserveret kold strawberry daiquiri  … god musik og sjovt selskab. Ujjj hvor jeg længes …

Har dog tænkt mig at "synde" juleaften med et glad Asti og ligeså nytårsaften. Og med god samvittighed... 

Og for pokker tøser … snart er det BARSELTID!!

AG - straks i bedre humør 

Anmeld

9. december 2010

Maria-s

Hehehehe her gik jeg og troede jeg bare var MEGA "dårlig" til at være gravid.. Jeg HUNGRE efter at nyde noget god drue!

Neeej hvor jeg savner at få lov til at sidde og hygge med rødvinen

Har røget førhen og jeg må sige at selvom jeg ikke skal begynde at ryge igen, så er lysten der rigtig meget ligenu. Men tror egentlig mere at det er forbundet til den "hygge" der er med det. Rødvin i den ene hånd, en smøg i den anden og så bare hyyyyggeeeee....  ja det er nok meget det der fordi man ikke MÅ, at det giver lige en ekstra tand til lysten...!!

Jeg synes vi har en rigtig god gruppe herinde, med en dejlig stemning. Og jeg gad egentlig godt vide hvor folk kommer fra i landet?? KUNNE det mon lade sig gøre, på et tidspunkt at arrangere et møde?... Tror jeg jeg opretter en tråd, så kan I jo skrive ind hvis I vil "afsløre" hjemsted

Anmeld

9. december 2010

Kats

Carina87 skriver:

Og her troede jeg at jeg var helt bagefter. Har ikke lige opdaget de der diskussioner folk snakker om, men det er jo nok fordi jeg mest færdes i mødregruppen - hvor der er skønt at være

Hyggeligt at følge med i andres graviditet og projekter.

Drinks?? Åh hvor har jeg bare lyst til et glas rødvin og en smøg på trappen med Martin...  Det er blevet en kamp hver aften på det sidste, men jeg er standhaftig! Håber at jeg kan nøjes med at tage rødvinen på trappen efter amning. Smøgerne er jeg glad for at være fri for!

Nå, nu er min overspringshandlings-tid forbi -  See ya

Ha ha... nej jeg er også helt bagefter..
Men dejligt, at man så bare kan have det hyggeligt herinde, med babysludder og graviditetssladder

Ja de drinks der, de driller og frister som bare pokker... Og er det ikke bare som om, at jo tætterer man kommer målet - desto mere kalder de!!
Åh sådan et glas rødvin i ny og næ.. det savner jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.