18januar/kats skriver:
Kan forstå at der har været en periode med lidt stormvejr - men det har jeg heldigvis intet hørt til her i gruppen - som tilsyneladende er gode til at holde fokus 
- og det er bare dejligt!
Synes det er hyggeligt at læse om - og følge I andre, som også snart bliver mødre - og synes det er fedt, at man kan udveksle både tant og fjas, samt lidt ideer, råd og anbefalinger.
Håber I hygger jer og kan nyde julemåneden uden for meget graviditetsbøvl (og for fleres vedkommende, uden at stresse for meget over studierne)
Nå men nu er det snart weekend ”..og så skal vi rigtigt ud …….” eller hvad?
Har SÅ meget lyst til at drikke kulørte drinks (not virgin) i weekenden.
Manden skal til et årligt fodboldarrangement, hvor der helt sikkert skal skåles og hygges igennem.
Kæresterne plejer så samtidigt at mødes til tøsehygge, spas og kulørte drinks ad libitum…… og jeg vil også!!
Øv - selvom man sagtens kan være med, så kan man altså godt blive en lille smule træt af sine virgindrinks og gravide outfits.
Har fundet stiletterne frem og en kort kort kjole, men kunne nu også godt sippe lidt pagne og andre boblende drinks.. Åh altså, jeg tager SÅ meget revanche, når jeg engang er forbi ammeriet 
Note to self: Husk hvor skønt det er at vågne op, UDEN at have en ørken i munden og trommer på indvendig side af hovedet 
GOD SNARLIG WEEKEND
Jeg vil bare lige sige, jeg har det på samme måde! Jeg synes også mange skriver en masse om dårlig stemning osv. Jeg har heldigvis ikke oplevet det - lige bortset fra den eneste diskussion, jeg har deltaget i. Det var vedr. stramningerne af udlændingepolitikken - jeg mener også, du var med i den?
Anyway, jeg sad og blev helt ophidset, da jeg deltog i den og blev enig med mig selv om, at jeg hverken kunne gøre fra eller til alligevel, og vi alle har ret til forskellige holdninger.
Så jeg besluttede mig for at springe over de diskussioner fremover og kun kommentere de emner, som har noget med det, som siden vel egentlig er beregnet på - graviditet, fødsler, børn og babyer. Det er også meget mere hyggeligt og som regel altid glade og positive indlæg.

Så jeg vil give dig ret! Jeg synes også, vi har en rigtig hyggelig mødregruppe med en rigtig god stemning, så det er altid dejligt, at logge på og tjekke de seneste indlæg
og følge med i hinandens graviditeter, som snart ender i de lækreste babyer! 
Ps.: Jeg kan sagtens følge dig i det med drinks osv.
Så må vi bare tage revanche til næste år!