For dejlig mødregruppe!!! Det er vist mest her jeg er aktiv lige for tiden - synes sjældent jeg har opdateringer, der er "vigtige" nok til den store debat... og det er jo lidt fjollet, for der bør vel være plads til det hele? Anyway, så synes jeg det er så super hyggeligt at følge jer alle så tæt på -
Til jer!
Og mht crawings for alt (!!!) med alkohol - I HEAR YOU! Ork man hvor har jeg bare haft lyst til rødvin, asti, champagne, øl, drinks, selv glögg (WTF?? Det kan jeg ellers ikke li'?) osv. Skal vi ikke aftale at vi ALLESAMMEN drikker et glas champagne nytårsaften? Bare et lille, bitte et? Eller?? Hmm... ved alligevel ikke om jeg har samvittighed til det...
Altså jeg HAR besluttet mig for at juleaften må jeg få et lille glas rødvin og Nytårsaften må jeg få et lille glas champagne. Og sådan ER det bare.
Det er ikke noget jeg vil have dårlig samvittighed over og jeg nægter at tro på det kan have nogen indvirkning på den lille mand derinde. Jeg har overhovedet ikke væltet mig i alkohol (jeg har fået her i efterårsferien knap et glas GOD rødvin fordi vi var ude at spise og fejre "hinanden" og være kærester langt væk fra arbejdsstres), ellers har jeg ikke rørt de dejlige forbudte dråber. Og vi er ved at være så langt henne i graviditeten at jeg simpelthen ikke tror på at det i så små mængder kan have nogle påvirkninger på vores små guldklumper.
Så herfra ryger der altså en (meget) lille smule indenbords juleaften OG nytårsaften.
Ja og så skal jeg da også bare for vildt have fat i de dersens strips, så jeg kan få nydt en god flaske rødvin med manden i mit liv, uden at være bange for at guldklumpen bliver stiv af mors mælk 
Uhh i skrivend stund kommer jeg helt til at drømme om en af mine ynglingsdrinks..... White Russians!... Uhhhmmmmmm SÅ lækker på en varm sommerdag med god musik i ørerne og pigerne samlet...
(Ej ok jeg lyder bare som den STØRSTE alkoholiker. Det ER jeg altså ikke!....) 
Anmeld