Kære mødregruppe 1. kvartal 2011 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Maria-s

For dejlig mødregruppe!!! Det er vist mest her jeg er aktiv lige for tiden - synes sjældent jeg har opdateringer, der er "vigtige" nok til den store debat... og det er jo lidt fjollet, for der bør vel være plads til det hele? Anyway, så synes jeg det er så super hyggeligt at følge jer alle så tæt på -   Til jer!

Og mht crawings for alt (!!!) med alkohol - I HEAR YOU! Ork man hvor har jeg bare haft lyst til rødvin, asti, champagne, øl, drinks, selv glögg (WTF?? Det kan jeg ellers ikke li'?) osv. Skal vi ikke aftale at vi ALLESAMMEN drikker et glas champagne nytårsaften? Bare et lille, bitte et? Eller?? Hmm... ved alligevel ikke om jeg har samvittighed til det...

Altså jeg HAR besluttet mig for at juleaften må jeg få et lille glas rødvin og Nytårsaften må jeg få et lille glas champagne. Og sådan ER det bare.

Det er ikke noget jeg vil have dårlig samvittighed over og jeg nægter at tro på det kan have nogen indvirkning på den lille mand derinde. Jeg har overhovedet ikke væltet mig i alkohol (jeg har fået her i efterårsferien knap et glas GOD rødvin fordi vi var ude at spise og fejre "hinanden" og være kærester langt væk fra arbejdsstres), ellers har jeg ikke rørt de dejlige forbudte dråber. Og vi er ved at være så langt henne i graviditeten at jeg simpelthen ikke tror på at det i så små mængder kan have nogle påvirkninger på vores små guldklumper.

Så herfra ryger der altså en (meget) lille smule indenbords juleaften OG nytårsaften.

Ja og så skal jeg da også bare for vildt have fat i de dersens strips, så jeg kan få nydt en god flaske rødvin med manden i mit liv, uden at være bange for at guldklumpen bliver stiv af mors mælk

Uhh i skrivend stund kommer jeg helt til at drømme om en af mine ynglingsdrinks..... White Russians!... Uhhhmmmmmm SÅ lækker på en varm sommerdag med god musik i ørerne og pigerne samlet...

(Ej ok jeg lyder bare som den STØRSTE alkoholiker. Det ER jeg altså ikke!....)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Diana...

Lige ang det med drink og alkohol det savner jeg ikke men det har jeg heller ikke drukket siden jeg var i start 20erne. Men jeg savner mega meget at kunne gå i ikke mave tøj, få farvet hår og alle de andre ting jeg plejer. Komme ud med mine veninder som desværre bor på sjælland osv. 

Ang. dårlig stemning ja der har været nogen tråde men jeg synes det er de samme som kommer op og toppes, Men synes heldigvis stadig at alle de gode tråde over skygger de dårlige. 

Jeg er også super glad for denne mødre gruppe den er så hyggelig. Håber når vi alle har født at vi så kan mødes og se vores bebser jeg kan se der er flere der er her fra det midtjyske 

Men nu der heller ikke længe til de første bebser kommer en måske allerede om 3 uger det er jo vildt. glæder mig til at skulle læse og se billeder af alle de nye 2011 bebser.

Knus Diana

Anmeld

10. december 2010

Marco2

DK skriver:

Derudover har jeg lyst til rigtig og endnu mere champagne i dag! Jeg har nemlig været dygtig til entrepriseretten og sluttede med et 10 tal! Og det plejer jeg altså altid at fejre med enten drinks eller bobler. Men det bliver det ikke til i denne omgang, i stedet blev det til en laaaang lur uden dårlig samvittighed på sofaen!

Du er da for sej Ditte!!! Tillykke med det flotte resultat!

Anmeld

10. december 2010

Kats

Mettemus skriver:

For dejlig mødregruppe!!! Det er vist mest her jeg er aktiv lige for tiden - synes sjældent jeg har opdateringer, der er "vigtige" nok til den store debat... og det er jo lidt fjollet, for der bør vel være plads til det hele? Anyway, så synes jeg det er så super hyggeligt at følge jer alle så tæt på -   Til jer!

Og mht crawings for alt (!!!) med alkohol - I HEAR YOU! Ork man hvor har jeg bare haft lyst til rødvin, asti, champagne, øl, drinks, selv glögg (WTF?? Det kan jeg ellers ikke li'?) osv. Skal vi ikke aftale at vi ALLESAMMEN drikker et glas champagne nytårsaften? Bare et lille, bitte et? Eller?? Hmm... ved alligevel ikke om jeg har samvittighed til det...

Glögg… ha ha ha.. er heller ikke den store glöggdrikker, men nu du siger det, kunne man da godt lige få lyst til lidt glögg! Nej, jeg tror også at jeg holder mig til ”skåleglasset” den næste tid, når man alligevel er begrænset, og ikke kan gå all in - så kan det være dejligt nok bare at smage og dufte til det alle andre ved bordet drikker..  
Nu er der efterhånden så kort tid tilbage, så mon ikke det fint lader sig gøre, at holde skansen… og så tage revanche når babyerne er velankomne!

Anmeld

10. december 2010

Kats

PeruBaby skriver:

Ok, det er jo SÅ smart med sådan nogle alko-sticks!! Det havde jeg aldrig hørt om... Det kan være jeg skal få min mor til at tage sådan nogle med som barselsgave, når hun kommer og besøger os i februar

Ja de er nemlig super smarte  - jeg blev introduceret til dem da jeg boede i London - men jeg tror faktisk it´s an american thing.
Jeg kan ikke huske hvad de hedder, men det må man kunne slå op De skal i hvert fald stå i mit medicinskab, så jeg har muligheden for at deltage i et forestående forårsbryllup - og være sikker på at jeg ikke sender alkohol videre gennem mælken

Anmeld

10. december 2010

Kats

Diana... skriver:

Lige ang det med drink og alkohol det savner jeg ikke men det har jeg heller ikke drukket siden jeg var i start 20erne. Men jeg savner mega meget at kunne gå i ikke mave tøj, få farvet hår og alle de andre ting jeg plejer. Komme ud med mine veninder som desværre bor på sjælland osv. 

Ang. dårlig stemning ja der har været nogen tråde men jeg synes det er de samme som kommer op og toppes, Men synes heldigvis stadig at alle de gode tråde over skygger de dårlige. 

Jeg er også super glad for denne mødre gruppe den er så hyggelig. Håber når vi alle har født at vi så kan mødes og se vores bebser jeg kan se der er flere der er her fra det midtjyske 

Men nu der heller ikke længe til de første bebser kommer en måske allerede om 3 uger det er jo vildt. glæder mig til at skulle læse og se billeder af alle de nye 2011 bebser.

Knus Diana

Ja, savner også at få garnet ordnet  og få farvet bryn og vipper.
Men det er jo heldigvis en lille pris at betale for at få en baby ..  
Det bliver så hyggeligt når de første babyer ankommer… det er jo lige om lidt !!

Anmeld

10. december 2010

Sofia

Kære Kats

Uhh jeg er også i drinks humør og der er jo bare læææænge til jeg skal føde endnu. Men jeg må holde ud, og lidt asti til nytår skal jeg helt sikkert have! Jeg forestiller mig at jeg også skal drikke drinks og rødvin mens jeg ammer, så malker jeg bare ud (hehe ja jeg regner med at det er noget man bare lige gør)

Jeg er også virkelig glad for denne online mødregruppe!!! Og hvor jeg dog glæder mig til, at jeg modtager en sms fra dig, om at det er tid til at opdatere at du har FØDT JUHUU.

Gog weekend og eksamenslæsning

Anmeld

10. december 2010

PeruBaby

18januar/kats skriver:

Ja de er nemlig super smarte  - jeg blev introduceret til dem da jeg boede i London - men jeg tror faktisk it´s an american thing.
Jeg kan ikke huske hvad de hedder, men det må man kunne slå op De skal i hvert fald stå i mit medicinskab, så jeg har muligheden for at deltage i et forestående forårsbryllup - og være sikker på at jeg ikke sender alkohol videre gennem mælken

Ok Hvis det er "An American thing" kan jeg måske også få fingrene i de der sticks her i Peru. Det må jeg undersøge

Anmeld

10. december 2010

Kats

Sofia skriver:

Kære Kats

Uhh jeg er også i drinks humør og der er jo bare læææænge til jeg skal føde endnu. Men jeg må holde ud, og lidt asti til nytår skal jeg helt sikkert have! Jeg forestiller mig at jeg også skal drikke drinks og rødvin mens jeg ammer, så malker jeg bare ud (hehe ja jeg regner med at det er noget man bare lige gør)

Jeg er også virkelig glad for denne online mødregruppe!!! Og hvor jeg dog glæder mig til, at jeg modtager en sms fra dig, om at det er tid til at opdatere at du har FØDT JUHUU.

Gog weekend og eksamenslæsning

Hej smuksen.  Jamen så er der jo ikke andet for,  end at vi skal have et cocktailparty for ammende Quinder
Og ja, jeg ser også frem til at sende den sms (som dog helst ikke skal sendes før midten af januar) Det bliver spændende !
God weekend og god eksamenslæsning retur
 din sms boddy

Anmeld

10. december 2010

Kats

PeruBaby skriver:

Ok Hvis det er "An American thing" kan jeg måske også få fingrene i de der sticks her i Peru. Det må jeg undersøge

Åh ja det kan være !
Hvis du finder det rigtige navn på dem, så giv endelig lyd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.