Hjælp at finde en god bæredims til stort tungt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

dorthemus

Macaab skriver:

Ja sikke jeg kan

Meeeen han var 9 mdr da han begyndte at gå, Snakkede flydende meget tidligt og var faktisk skoleklar i år, selvom han først bliver seks næste år, så skaden var ikke så stor, som morens dårlige samvittighed

Og Assermusen bærer vist heller ikke nag, medmindre det er grunden til, at han fik MØB og nu er opstartet forløb hos total ørelæge-guden Sune

Da Runa var HELT lille, få uger gammel, tabte jeg hende i sofaen så hun landede med hovedet nedad på puden...hun smuttede bare lige ud af mine hænder ...heller ikke et af mine stolteste øjeblikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

eliasogmor

mariamiss6 skriver:

I forbindelse med mit job hvor vi til tider bærer meget på små børn (som jo så ikke er SÅ små, fordi de oftest lige har rundet 1 år når vi "får" dem) har vi snakket om en bæredims....

Jeg tænker, at det skal være en som er god til RIGTIG mange størrelser, altså alt fra baby til stor tung 3 årig, og også gerne dem derimellem, som kan være 1 årige der ikke selv hjælper til med at holde sig fast...

det skal være en dims der er GOD og støttende for BÅDE barn og bærer, og den skal gerne kunne indstilles til forskellige størrelser af bærere.

Jeg har tænkt om en vikle er sagen????

Kom glad og frisk, med gode råd, gode fif, bindemuligheder, og ikke mindst billeder og links til salgssiderne....

hva arbejder du med...

men jeg vil anbefale mai taien, hvis man får den bundet ordentligt, er den hammer god....

Anmeld

9. december 2010

mariamiss6

eliasogmor skriver:

hva arbejder du med...

men jeg vil anbefale mai taien, hvis man får den bundet ordentligt, er den hammer god....

almindelig vuggestue

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

mariamiss6 skriver:

Såååå altså vu har kogt det ned til en Manduca eller en Mei tai????

Gider nogle vise mig de relevante billeder, og links til evt. nypris priser.... Og så fortæl mig lige hvad der er godt og skidt ved dem, og hvilke forskelle der er som gør det ene bedre end det andet....

Barnet jeg tænker på lige nu, er i hvert fald over 10 kilo, men er ikke fyldt 1 år.
Barnet kan fint sidde selv, og har faktisk lige lært at gå. MEN barnet hjælper ikke selv så godt til med at holde fast når det bliver båret på arm. Derfor er det rigtig hårdt, fordi man med jævne mellemrum må bære barnet en halv times tid af gangen, og det er ikke altid muligt at sidde på en stol.....

Se her:

https://www.baby.dk/debat/64259pi1/snik-snak-om-baeredimser/seeee-hvad-vi-har-faaet-.aspx

Og så har Lisbeth2910 lavet n billedetråd om bæredimser.

De kan begge tage et stort barn og bærekomforten er god med begge.

Jeg ELSKER simpelthen min Manduca og barnet sidder skidegodt i sådan en fætter

Anmeld

9. december 2010

eliasogmor

mariamiss6 skriver:

almindelig vuggestue

okay...

Anmeld

9. december 2010

mariamiss6

dorthemus skriver:

Se her:

https://www.baby.dk/debat/64259pi1/snik-snak-om-baeredimser/seeee-hvad-vi-har-faaet-.aspx

Og så har Lisbeth2910 lavet n billedetråd om bæredimser.

De kan begge tage et stort barn og bærekomforten er god med begge.

Jeg ELSKER simpelthen min Manduca og barnet sidder skidegodt i sådan en fætter

Nåh så har jeg luret lidt, og er ret vild med de mei tai'er dér....

Fik selvfølgelig lige linket og talt VARMT om den til min kollega, men så så jeg bagefter, på kleinsmäcker at den "kun" bærer op til 20 kg?????

HVIS nu det her barn vejer hmmm 12-13 kg allerede, og ikke er fyldt et år, så kan jeg nok regne ud at vi hurtigt rammer max. på 20 kg (ikke at barnet skal bæres så meget stadigt når det er 1½ måske)
men altså er det rigtigt? er 20 kg virkelig max'en?

For så kanman jo ikke sige den kan holde børn op til 3 år, ikke alle børn på 3 år vejer under 20 kg jo????

Er der en bestemt model som henvender sig til de tungere børn?

FED brugsforvirring fra kleinsmäcker i øvrigt :D tusind tak for det :D

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

mariamiss6 skriver:

Nåh så har jeg luret lidt, og er ret vild med de mei tai'er dér....

Fik selvfølgelig lige linket og talt VARMT om den til min kollega, men så så jeg bagefter, på kleinsmäcker at den "kun" bærer op til 20 kg?????

HVIS nu det her barn vejer hmmm 12-13 kg allerede, og ikke er fyldt et år, så kan jeg nok regne ud at vi hurtigt rammer max. på 20 kg (ikke at barnet skal bæres så meget stadigt når det er 1½ måske)
men altså er det rigtigt? er 20 kg virkelig max'en?

For så kanman jo ikke sige den kan holde børn op til 3 år, ikke alle børn på 3 år vejer under 20 kg jo????

Er der en bestemt model som henvender sig til de tungere børn?

FED brugsforvirring fra kleinsmäcker i øvrigt tusind tak for det

Jeg tror det er en tommelfingerregel med de 20-25 kg...husk, at det jo også skal være behageligt for bæreren

Jeg er selv pædagog og jeg vil nok betakke mig for at bære et barn over 20 kg. Tænker, at det er mest relevant at skulle tryghedsbære de mindste

Anmeld

9. december 2010

mariamiss6

Nåh jeg er endt med at linke min kollega Kleinsmäcker mei tai'en og babyhawken.....

Lyder det helt galt?

Anmeld

9. december 2010

mariamiss6

dorthemus skriver:

Jeg tror det er en tommelfingerregel med de 20-25 kg...husk, at det jo også skal være behageligt for bæreren

Jeg er selv pædagog og jeg vil nok betakke mig for at bære et barn over 20 kg. Tænker, at det er mest relevant at skulle tryghedsbære de mindste

Jamen selvfølgelig er det da mest relevant med de mindste

MEN hvad så hvis man har et barn, som måske har særlige behov for ikke altid at være lige midt i de andre børn, eller bare vil have en voksen hele tiden... i disse sparetider er der jo ikke voksne nok til at én bare kan sætte sig med et barn på skødet

Men det er da klart, at det mest er de yngste der måske kan have den slags behov

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

mariamiss6 skriver:

Jamen selvfølgelig er det da mest relevant med de mindste

MEN hvad så hvis man har et barn, som måske har særlige behov for ikke altid at være lige midt i de andre børn, eller bare vil have en voksen hele tiden... i disse sparetider er der jo ikke voksne nok til at én bare kan sætte sig med et barn på skødet

Men det er da klart, at det mest er de yngste der måske kan have den slags behov

Jeg tænker bare, at ens ryg skal holde resten af livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.