Hjælp at finde en god bæredims til stort tungt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Mumto3

Ja, jeg ville nu anbefale Maducan

Den bliver alligvel justeret ind når man tager den på, så det betyder intet at det er personer i forskellig størrelse der skal bruge den. Og den er super behagelig at bære også de meget store børn i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Angel

Jeg bruger MeiTai, som passer "alle" bærere og børn fra 4 mdr til 20kg, og kan bruges både på mave og ryg
Meitai kan vist fåes i mange forskellige prisklasser..

Anmeld

9. december 2010

Corn

dorthemus skriver:

Du har ret  I den forbindelse vil jeg også sige en Mei Tai

Og der tilslutter jeg mig også... Jeg bærer både Aslan på 5 mdr og Anton på næsten 4 år i mei tai'en...

Dog ikke så meget for tiden, da jeg faldt med Aslan, så har det lige pt. bedst med at have ham i vognen. Så kan jeg trille rundt på jorden, alt det jeg "vil", uden at lave flere buler i bebs... (dog havde jeg ham ikke mei tai, men på arm... Grim grim lyd, da babyhoved ramte klinkegulv)

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

Macaab skriver:

Og der tilslutter jeg mig også... Jeg bærer både Aslan på 5 mdr og Anton på næsten 4 år i mei tai'en...

Dog ikke så meget for tiden, da jeg faldt med Aslan, så har det lige pt. bedst med at have ham i vognen. Så kan jeg trille rundt på jorden, alt det jeg "vil", uden at lave flere buler i bebs... (dog havde jeg ham ikke mei tai, men på arm... Grim grim lyd, da babyhoved ramte klinkegulv)

Åh nej av av av!!!!!  Nårhh hvor synd...for jer begge

Anmeld

9. december 2010

Corn

dorthemus skriver:

Åh nej av av av!!!!!  Nårhh hvor synd...for jer begge

Ja det var altså møg at ramme gulvet, og så nærmest i slow motion, se hans lille hoved ramme gulvet lige for øjnene af mig.

Og vupti kom en KÆMPE bule på hans søde lille hoved...

Havde jeg ikke prøvet at lave buler i en baby før, så tror jeg nok at jeg havde ringet 112...

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

Macaab skriver:

Ja det var altså møg at ramme gulvet, og så nærmest i slow motion, se hans lille hoved ramme gulvet lige for øjnene af mig.

Og vupti kom en KÆMPE bule på hans søde lille hoved...

Havde jeg ikke prøvet at lave buler i en baby før, så tror jeg nok at jeg havde ringet 112...

Åh gud altså, får helt ondt i maven  Vi bor på 4. sal og jeg er altid bange for at falde på vej ned af den stejle køkkentrappe

Anmeld

9. december 2010

Corn

dorthemus skriver:

Åh gud altså, får helt ondt i maven  Vi bor på 4. sal og jeg er altid bange for at falde på vej ned af den stejle køkkentrappe

Uhhh.. Køkkentrappe lyder godt nok heller ikke godt

Synes også det er en frygtelig sandhed, at Aslan er barn nr to som jeg har jongleret med...

Aslan var godt nok fordi jeg gled på regnvådt klinkegulv, men Andreas måtte en tur på skejby til overvågning, da jeg ville flytte liften han lå i, over i den anden hånd, og så missede jeg grebet og han røg ud og fik en GIGA bule...

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

Macaab skriver:

Uhhh.. Køkkentrappe lyder godt nok heller ikke godt

Synes også det er en frygtelig sandhed, at Aslan er barn nr to som jeg har jongleret med...

Aslan var godt nok fordi jeg gled på regnvådt klinkegulv, men Andreas måtte en tur på skejby til overvågning, da jeg ville flytte liften han lå i, over i den anden hånd, og så missede jeg grebet og han røg ud og fik en GIGA bule...

Yikes!

Anmeld

9. december 2010

Corn

dorthemus skriver:

Yikes!

Ja sikke jeg kan

Meeeen han var 9 mdr da han begyndte at gå, Snakkede flydende meget tidligt og var faktisk skoleklar i år, selvom han først bliver seks næste år, så skaden var ikke så stor, som morens dårlige samvittighed

Og Assermusen bærer vist heller ikke nag, medmindre det er grunden til, at han fik MØB og nu er opstartet forløb hos total ørelæge-guden Sune

Anmeld

9. december 2010

mariamiss6

dorthemus skriver:

Du har ret  I den forbindelse vil jeg også sige en Mei Tai

Såååå altså vu har kogt det ned til en Manduca eller en Mei tai????

Gider nogle vise mig de relevante billeder, og links til evt. nypris priser.... Og så fortæl mig lige hvad der er godt og skidt ved dem, og hvilke forskelle der er som gør det ene bedre end det andet....

Barnet jeg tænker på lige nu, er i hvert fald over 10 kilo, men er ikke fyldt 1 år.
Barnet kan fint sidde selv, og har faktisk lige lært at gå. MEN barnet hjælper ikke selv så godt til med at holde fast når det bliver båret på arm. Derfor er det rigtig hårdt, fordi man med jævne mellemrum må bære barnet en halv times tid af gangen, og det er ikke altid muligt at sidde på en stol.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.