Hjælp at finde en god bæredims til stort tungt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.771 visninger
37 svar
0 synes godt om
8. december 2010

mariamiss6

I forbindelse med mit job hvor vi til tider bærer meget på små børn (som jo så ikke er SÅ små, fordi de oftest lige har rundet 1 år når vi "får" dem) har vi snakket om en bæredims....

Jeg tænker, at det skal være en som er god til RIGTIG mange størrelser, altså alt fra baby til stor tung 3 årig, og også gerne dem derimellem, som kan være 1 årige der ikke selv hjælper til med at holde sig fast...

det skal være en dims der er GOD og støttende for BÅDE barn og bærer, og den skal gerne kunne indstilles til forskellige størrelser af bærere.

Jeg har tænkt om en vikle er sagen????

Kom glad og frisk, med gode råd, gode fif, bindemuligheder, og ikke mindst billeder og links til salgssiderne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

N&J

Jeg har fundet et par bæreseler på nettet som går op til 20 kg, kan placeres både på ryg og mave, og støtter ved at spændes ved ens mave og på skuldrene.. men kan selvfølgelig ikke huske hvad de hedder..

Med vinkler osv. ved jeg intet om udover at mit barn bestemt ikke gad sidde i dem jeg havde købt... æv æv

Anmeld

8. december 2010

BinaMor

jeg vil sige en vikletai

hun sidder lavt i denne fordi jeg så ku amme imens

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2010

mor_sabina

Puha det kan ikke være særlig godt for ryggen at slæbe rundt på dem dagen lang, var bare nødt til at kommentere og sige pas nu på dig selv

Anmeld

8. december 2010

BinaMor

mor_sabina skriver:

Puha det kan ikke være særlig godt for ryggen at slæbe rundt på dem dagen lang, var bare nødt til at kommentere og sige pas nu på dig selv

men når man er "nød" til at bære dem er det bedre med en slynge for ryggen - end kun armene/hoften. også for baby

Anmeld

8. december 2010

mor_sabina

BinaMor skriver:

men når man er "nød" til at bære dem er det bedre med en slynge for ryggen - end kun armene/hoften. også for baby

Det kan du sikekrt have ret i. Men jeg tænker at hvis det er vuggestue, så husker jeg da fra min tid der, at vi ikke måtte slæbe rundt på dem. Selvfølgelig kan det ikke undgåes, men man kan sætte sig ned til dem, og så kan de selv kravle op og ned ad stole og der findes ofte hæve-sænke pusleborde.

Men du har ret det kan ikke undgåes, og så er det sikkert et fint alternativ

Anmeld

8. december 2010

mariamiss6

mor_sabina skriver:

Det kan du sikekrt have ret i. Men jeg tænker at hvis det er vuggestue, så husker jeg da fra min tid der, at vi ikke måtte slæbe rundt på dem. Selvfølgelig kan det ikke undgåes, men man kan sætte sig ned til dem, og så kan de selv kravle op og ned ad stole og der findes ofte hæve-sænke pusleborde.

Men du har ret det kan ikke undgåes, og så er det sikkert et fint alternativ

Men så er der jo nogle børn som kan få for mange indtryk af at sidde på gulvet, selvom der sidder en voksen ved dem, og man kan være nødt til at "fjerne dem" fra de andre børn, ved at tage dem op til sig

Og netop derfor har vi på jobbet snakket om at finde noget bærhalløjsa

Jeg havde godt set lidt på de der vikletai'er.... Jeg har nemlig set flere billeder synes jeg, hvor der også er meget store børn i dem....

Anmeld

8. december 2010

dorthemus

Ja jeg sværger jo til Manduca´en

Anmeld

8. december 2010

LISBETH:-)

Jeg har en babyhawk mei tai som jeg bruger til Elina som vejer 12 kg og som Amalie på 3,5 år også kan sidde i. De kan både sidde på ryggen og maven. Den vil jeg helt klart anbefale.

Noget andet er at det jo (vel) også skal være en som ikke skal spændes ind eller ud hele tiden da flere forskellige personer - børn og voksne skal bruge den - og det skal man ikke med en mei tai babyhawk

Anmeld

8. december 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg har en babyhawk mei tai som jeg bruger til Elina som vejer 12 kg og som Amalie på 3,5 år også kan sidde i. De kan både sidde på ryggen og maven. Den vil jeg helt klart anbefale.

Noget andet er at det jo (vel) også skal være en som ikke skal spændes ind eller ud hele tiden da flere forskellige personer - børn og voksne skal bruge den - og det skal man ikke med en mei tai babyhawk

Du har ret  I den forbindelse vil jeg også sige en Mei Tai

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.