Hjælp at finde en god bæredims til stort tungt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

dorthemus

mariamiss6 skriver:

Nåh jeg er endt med at linke min kollega Kleinsmäcker mei tai'en og babyhawken.....

Lyder det helt galt?

Slet ikke...bare husk at bestille babyhawken i England (hvis I beslutter jer for den)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

mariamiss6

dorthemus skriver:

Slet ikke...bare husk at bestille babyhawken i England (hvis I beslutter jer for den)

Yes ma'am :D

Er der ellers nogle gode forslag til HVILKEN mei tai? jeg er nemlig pisse bange for at finde en som er rigtig billig i pris, og dermed også komfort og sikkerhed, kan jo se de fleste tilsyneladende er home made på en eller anden vis....

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

mariamiss6 skriver:

Yes ma'am

Er der ellers nogle gode forslag til HVILKEN mei tai? jeg er nemlig pisse bange for at finde en som er rigtig billig i pris, og dermed også komfort og sikkerhed, kan jo se de fleste tilsyneladende er home made på en eller anden vis....

Jeg har jo selv en babyhawk og den er pengene værd, synes jeg......Kleinsmekkere er meget smukke, men alt for dyre for mig.

Kom lige i tanker om et godt råd mere; bestil med ekstra lange bånd...det gjorde jeg ikke og jeg mangler lidt de ekstra 30 cm nogle gange

Anmeld

9. december 2010

mariamiss6

Jeg har jo selv en babyhawk og den er pengene værd, synes jeg......Kleinsmekkere er meget smukke, men alt for dyre for mig.

Kom lige i tanker om et godt råd mere; bestil med ekstra lange bånd...det gjorde jeg ikke og jeg mangler lidt de ekstra 30 cm nogle gange

hvor lange er dine bånd da? og ja kleinsmäckere FEDE og DYRE, men man kunne måske få dem brugt og dermed billigere

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

mariamiss6 skriver:

hvor lange er dine bånd da? og ja kleinsmäckere FEDE og DYRE, men man kunne måske få dem brugt og dermed billigere

Desværre er de brugte også dyre..de er jo nærmest samlerobjekter

Jeg mener bånedene er 180 cm og det er faktisk for kort til visse bæreteknikker.

det er bedre med 210/220 cm.

Anmeld

9. december 2010

mariamiss6

Desværre er de brugte også dyre..de er jo nærmest samlerobjekter

Jeg mener bånedene er 180 cm og det er faktisk for kort til visse bæreteknikker.

det er bedre med 210/220 cm.

okay jeg synes også at de mål jeghar fået spottet rundt omkring på slagssiderne er 220 - 230 cm, så det er jo fint nok - tak for tippet

Og ja, de brugte er også dyre - desværre....

Anmeld

10. december 2010

Katjaro

Macaab skriver:

Og der tilslutter jeg mig også... Jeg bærer både Aslan på 5 mdr og Anton på næsten 4 år i mei tai'en...

Dog ikke så meget for tiden, da jeg faldt med Aslan, så har det lige pt. bedst med at have ham i vognen. Så kan jeg trille rundt på jorden, alt det jeg "vil", uden at lave flere buler i bebs... (dog havde jeg ham ikke mei tai, men på arm... Grim grim lyd, da babyhoved ramte klinkegulv)

Ej altså - sikke noget.
Med garanti det dog har gjort ondt i længere tid på moren end på barnet  

Anmeld

20. februar 2011

morpia1

Hej

Jeg så en hos  http://www.kidsnbaby.dk/ - som jeg ville have valgt (hvis jeg skulle "starte forfra" )

Den går fra fædsel til 5 år 

Mvh. 

Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.