Bimmeren 33+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

DK

Marco2 skriver:

PIIIFT PIIIIIIIIIIFFTTTT!!

Hot Mama

Glæder mig altså så meget til at komme af med "dunken"!! Altså vil ikke føde før tid, men saaaaaavner min egen krop. èn der ikke er invaderet af en aline, der desperat prøver at sparke sig vej ud gennem siden på mig, og får hikke liiiiige når jeg ENDELIG har fundet ro og er ved at falde i søvn. èn krop der ikke forhindrer mig i at snøre mine støvler, og kælke og lege i sneen med min datter. Så nu må de uger gerne suuuse afsted så 1. kvartals babyerne kan begynde at poppe!

Glæder mig til næste billeder af dig.

Knus AG

Nogen gange glemmer jeg helt maven er der. Andre gange føltes det som om jeg går med en halv jordklode foran!

Men uanset hvad, så bliver det skønt at se hvad de indeholder, de maver!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Kvindemin

DK skriver:

Billeder fra i lørdags, 33+3.

Maven er begyndt at rykke godt på sig. Det føltes som om jeg vokser 5 cm. rundt om maven hver dag, selv om det nu nok ikke er helt så slemt, he he! Mine hænder og ben er fulde af vand, og efter en julefrokost i lørdags, havde jeg sørme også små prikker efter et par armbånd med perler og elastik-snor rundt om håndledene...he he he... Det fylder det hele!

I får lige billeder med af mig i vinterjakken (Mikkel kalder mig hans egen lille luna-kylling-sammensmeltning, telt-formet jakke og tynde stænger der stritter ud nedenfor, he he) Det er taget i H&M da vi var på julegaveshopping i lørdags!

I får også lige et billede med på vejen af Leandervuggen. Mikkel har fundet den ned fra loftet, og den fik en tur i vaskemaskinen!Den er lige så fin som da jeg købte den til Kirstine for maaange år siden! Kirstine har redt den, og hun kom et af de nye dynebetræk på som Mormor har syet til os. Det er så fint og nu hænger den bare her og spreder baby-hygge! Det er nok også godt nok, for jeg har endnu ikke fundet julepynten frem til at sprede jule-hygge! Men det regner jeg med vi tager i weekenden! Vi får besøg af naboerne til æbleskiver lørdag eftermiddag, og der må der hellere være lidt styr på det!

Knus til alle!!

Ditte

Du er såååå fin ven

Anmeld

7. december 2010

Sofia

DK skriver:

Jeg lå også bare og klukkede da jeg læste det. Mikkel bruger str. 45 og jeg str. 38, så det ville være rimeligt træls at stavre rundt i hans sko! Men han ejer heller ikke træsko... Måske de er sådan mere one-size-agtige?

Uhh skøøønt med indkøb af mama tøj! Jeg var liiige ved at tilbyde at låne dig mine to par cowboy-gravid bukser i str. 40 fra H&M som jeg ikke kan passe mere, men jeg tror altså bare at jeg får brug for dem efter fødslen Altså, de bukser jeg har på nu, er min svigerindes. Jeg fik en hel bunke, og de er str. 42 og passer perfekt nu, men er nok for store efter fødslen. Så når jeg har født, så tror jeg at de "gamle" gravidbukser i str. 40 vil være perfekte til efter-maven, til både at støtte lidt og ikke klemme for meget!

Hvor sødt af dig at tænke på mig, men kan sagtens forstå du skal bruge bukserne efter fødslen Heldigvis er der billige modeller i H&M.

Bliver spændende hvor længe man skal regne med en "efter-mave".. og hvornår man kan hoppe i de almindelige bukser igen

Anmeld

7. december 2010

Tina2

Total hot er du, Ditte!!!!! Du ser jo suuuupergodt ud!!!!!

Og den er så sød den vugge, har aldrig selv haft en Leander, har en slyngevugge denne gang, hun ligger dog ikke i den og sover andet end nogle smålure, hun sover bedst i barnevognen og om natten sover hun tæt op af mama  

Anmeld

7. december 2010

DK

Chritinap skriver:

Du er såååå fin ven

Tak

Anmeld

7. december 2010

DK

Sofia skriver:

Hvor sødt af dig at tænke på mig, men kan sagtens forstå du skal bruge bukserne efter fødslen Heldigvis er der billige modeller i H&M.

Bliver spændende hvor længe man skal regne med en "efter-mave".. og hvornår man kan hoppe i de almindelige bukser igen

De to par jeg har i str. 40 er også "kun" fra H&M. De er altså liiige lidt mindre i det, end mine andre gravid-bukser fra andre mærker. Men da jeg kunne passe dem var de super fine og sad rigtig godt!

God fornøjelse med shoppingen idag!

Anmeld

7. december 2010

DK

Tina2 skriver:

Total hot er du, Ditte!!!!! Du ser jo suuuupergodt ud!!!!!

Og den er så sød den vugge, har aldrig selv haft en Leander, har en slyngevugge denne gang, hun ligger dog ikke i den og sover andet end nogle smålure, hun sover bedst i barnevognen og om natten sover hun tæt op af mama  

Kirstine sov heller ikke så meget i leanderen. Den gang var den også i stuen, og det var meningen at hun så kunne sove deri. Problemet var bare at jeg aldrig nænnede at ligge hende fra mig, så hun lå altid bare på maven af mig og sov. Og når hun var vågen kunne jeg slet ikke ligge hende fra mig for nu var hun jo vågen

Da jeg endelig havde fået nok "baby-love" så var hun så stor at hun selv kunne sidde op, og så er Leanderen jo ikke sikker mere, he he

Og igen tak for komplimentet! Det luuuuner

Anmeld

8. december 2010

businesstigger

Synes det er uretfærdigt at sammenligne dig med Luna eller kyllingen. Jeg synes du er rigtig flot gravid.

Anmeld

8. december 2010

DK

businesstigger skriver:

Synes det er uretfærdigt at sammenligne dig med Luna eller kyllingen. Jeg synes du er rigtig flot gravid.

He he he, tak!

Altså jeg har (normalt når de er uden vand) ret tynde ben, så jeg har ofte fået kylling-kommentaren og det er helt okay. Og jeg må indrømme at den blå frakke der står ud til siderne er ret Luna-agtig, he he! Den mangler bare stjerne og månerne!

Anmeld

8. december 2010

businesstigger

DK skriver:

He he he, tak!

Altså jeg har (normalt når de er uden vand) ret tynde ben, så jeg har ofte fået kylling-kommentaren og det er helt okay. Og jeg må indrømme at den blå frakke der står ud til siderne er ret Luna-agtig, he he! Den mangler bare stjerne og månerne!

Jo men hendes jakke er jo et stort blåt telt, og ganske usexet. Synes det siger mere om din mand

Har i vuggen i stuen eller på bimmerens værelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.