Sofia skriver:
Hvor er du flot! Og ikke et eneste strækmærke - skønt!! Jeg elsker din kommentar: "Jøsses, skal den så bare hænge der og være tom de næste 4 år eller hvad" - hihi, jeg synes du er meget morsom! Den er rigtig fin vuggen. Er det sådan en du kan flytte rundt på, og tage med nedenunder, hvis I opholder jer dernede?
Det lyder hyggeligt med julehygge den kommende weekend, der har du også en masse at fejre, yes!
Den hænger faktisk nede under nu, i et hjørne af stuen! Så kan jeg ligge ham derhen når han ikke lige skal bæres og nusses uafbrudt

Jeg har en gammel lille-bitte tremmeseng/vugge-tingest, som alle spædbørn i familien har sovet i de sidste 80 år. Min tipoldefar der var snedker har lavet den til min oldemor da hun fødte min mormor. Den var originalt en vugge, men da det blev "forbudt" at vugge børnene engang i 70'erne blev de der "meder" (??) taget af. Den er som sagt ret lille og når lige op til kanten af vores seng. Derfor er den helt perfekt, da den så kan stå helt op af sengen, og man kan ligge derfra og kigge ned på babyen, uden at skulle ud af sengen!
Men vi har talt om at få endnu en krog i loftet i soveværelset, i tilfælde af at Bimmeren elsker at sove i Leanderen. Så kan den nemlig godt rykkes rundt. Men vi venter lige og ser hvad han siger til det hele når han kommer ud!
Anmeld