Bimmeren 33+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

DK

Sofia skriver:

Hvor er du flot! Og ikke et eneste strækmærke - skønt!! Jeg elsker din kommentar: "Jøsses, skal den så bare hænge der og være tom de næste 4 år eller hvad" - hihi, jeg synes du er meget morsom! Den er rigtig fin vuggen. Er det sådan en du kan flytte rundt på, og tage med nedenunder, hvis I opholder jer dernede?

Det lyder hyggeligt med julehygge den kommende weekend, der har du også en masse at fejre, yes!

Den hænger faktisk nede under nu, i et hjørne af stuen! Så kan jeg ligge ham derhen når han ikke lige skal bæres og nusses uafbrudt

Jeg har en gammel lille-bitte tremmeseng/vugge-tingest, som alle spædbørn i familien har sovet i de sidste 80 år. Min tipoldefar der var snedker har lavet den til min oldemor da hun fødte min mormor. Den var originalt en vugge, men da det blev "forbudt" at vugge børnene engang i 70'erne blev de der "meder" (??) taget af. Den er som sagt ret lille og når lige op til kanten af vores seng. Derfor er den helt perfekt, da den så kan stå helt op af sengen, og man kan ligge derfra og kigge ned på babyen, uden at skulle ud af sengen!

Men vi har talt om at få endnu en krog i loftet i soveværelset, i tilfælde af at Bimmeren elsker at sove i Leanderen. Så kan den nemlig godt rykkes rundt. Men vi venter lige og ser hvad han siger til det hele når han kommer ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

DK

Malene84 skriver:

piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiftt  røvlækker søde!!! Og det er de FEDSTE TIM'S EVER DU HAR PÅ!!! Jeg måtte også bare eje dem, eeelsker dem. Længe leve lorte vejr, når man kan have dem på

Liiige præcis! Altså med de støvler så er det praktisk talt umuligt at få kolde tæer, og ens fødder ser lækre ud imens!

Praktisk OG lækkert! En utroligt sjælden kombination faktisk!

Anmeld

6. december 2010

K&S

DK skriver:

Billeder fra i lørdags, 33+3.

Maven er begyndt at rykke godt på sig. Det føltes som om jeg vokser 5 cm. rundt om maven hver dag, selv om det nu nok ikke er helt så slemt, he he! Mine hænder og ben er fulde af vand, og efter en julefrokost i lørdags, havde jeg sørme også små prikker efter et par armbånd med perler og elastik-snor rundt om håndledene...he he he... Det fylder det hele!

I får lige billeder med af mig i vinterjakken (Mikkel kalder mig hans egen lille luna-kylling-sammensmeltning, telt-formet jakke og tynde stænger der stritter ud nedenfor, he he) Det er taget i H&M da vi var på julegaveshopping i lørdags!

I får også lige et billede med på vejen af Leandervuggen. Mikkel har fundet den ned fra loftet, og den fik en tur i vaskemaskinen!Den er lige så fin som da jeg købte den til Kirstine for maaange år siden! Kirstine har redt den, og hun kom et af de nye dynebetræk på som Mormor har syet til os. Det er så fint og nu hænger den bare her og spreder baby-hygge! Det er nok også godt nok, for jeg har endnu ikke fundet julepynten frem til at sprede jule-hygge! Men det regner jeg med vi tager i weekenden! Vi får besøg af naboerne til æbleskiver lørdag eftermiddag, og der må der hellere være lidt styr på det!

Knus til alle!!

Ditte

Wit wiuuuuuu - sexy sexy

Anmeld

6. december 2010

Sofia

DK skriver:

Den hænger faktisk nede under nu, i et hjørne af stuen! Så kan jeg ligge ham derhen når han ikke lige skal bæres og nusses uafbrudt

Jeg har en gammel lille-bitte tremmeseng/vugge-tingest, som alle spædbørn i familien har sovet i de sidste 80 år. Min tipoldefar der var snedker har lavet den til min oldemor da hun fødte min mormor. Den var originalt en vugge, men da det blev "forbudt" at vugge børnene engang i 70'erne blev de der "meder" (??) taget af. Den er som sagt ret lille og når lige op til kanten af vores seng. Derfor er den helt perfekt, da den så kan stå helt op af sengen, og man kan ligge derfra og kigge ned på babyen, uden at skulle ud af sengen!

Men vi har talt om at få endnu en krog i loftet i soveværelset, i tilfælde af at Bimmeren elsker at sove i Leanderen. Så kan den nemlig godt rykkes rundt. Men vi venter lige og ser hvad han siger til det hele når han kommer ud!

Det lyder så hyggeligt med en arve-vugge, og så at den er hjemmelavet og det hele I har ikke mindre end 3 senge klar til den lille Bimmer, jeg fornemmer I tager jer rigtig godt af ham fra starten af

Anmeld

6. december 2010

DK

Mettemus skriver:

Ork man tiden går stærkt! Af en eller anden grund synes jeg, at dine uger går hurtigere end mine - hvordan kan det lige være?

Maven med mor omkring er som altid toplækker!

Glæder mig til Luna-Live på mandag.

KLEM

Er det i øvrigt dejligt at fryde sig lidt på andres vegne? Er en lille (meget lille!) smule glad for, at jeg ikke er den eneste med vand i hænder og fødder

He he he... altså jeg synes klart at det er OK at fryde sig over andres vand-beholdninger, og vi skal da klart sammenligne strømpe-ringe omkring skinnebenene på mandag!

Synes du mine uger går hurtigt? Hmm... Det synes jeg måske også selv. Men hvorfor er der mon så stadig SÅ lang tid til vi skal føde?

Anmeld

6. december 2010

DK

Sofia skriver:

Det lyder så hyggeligt med en arve-vugge, og så at den er hjemmelavet og det hele I har ikke mindre end 3 senge klar til den lille Bimmer, jeg fornemmer I tager jer rigtig godt af ham fra starten af

Jep! Kontrol og udstyrsfreak!

Ejj... altså arvevuggen duer kun i max 3 mdr. Den er virkelig ikke ret stor! Og leanderen havde jeg jo liggende fra sidst med Kirstine. Og så har vi købt tremmesengen, fordi... den var super billig og fin og vi jo vidste at vi skulle bruge den på et eller andet tidspunkt

Men nej, jeg satser ikke på at han kommer til at mangle noget den lille mand!  

Anmeld

6. december 2010

Mettemus

DK skriver:

He he he... altså jeg synes klart at det er OK at fryde sig over andres vand-beholdninger, og vi skal da klart sammenligne strømpe-ringe omkring skinnebenene på mandag!

Synes du mine uger går hurtigt? Hmm... Det synes jeg måske også selv. Men hvorfor er der mon så stadig SÅ lang tid til vi skal føde?

Det er der fordi vi stadig har røvsyge eksaminer som ikke har klaret sig selv (IGEN - Nu har har jeg snart brugt 4 år på at lære dem det??!?). SKYD MIG! Jeg lærer aldrig at blive færdig i god tid...

Begynder faktisk at få lidt stress og ville gerne trække et par uger tilbage - vil du have to?

Anmeld

6. december 2010

PeruBaby

Skønne billeder!! Synes efterhånden det er svært at forestille sig at maven kan blive større - og så siger de kloge alligevel, at det først er nu at den kommer til at vokse "rigtig". Det ser super fint ud med vuggen! Og om INGEN tid er der lækker bebs i den.

Knus Chris

Anmeld

6. december 2010

DK

K&S skriver:

Wit wiuuuuuu - sexy sexy

Sexy?  Ejjj det er muligt det ser sådan ud, men føler mig 100 procent som en baby-opbevarings-box pt, og slet slet ikke som sexy-"indførings"-hylster Mikkel er også begyndt at smågrine lidt hver gang han ser på mig, godt nok med masser af kærlighed i øjnene, men stadig. Det bekræfter kun baby-box teorien, he he he

Anmeld

6. december 2010

Sofia

DK skriver:

Jep! Kontrol og udstyrsfreak!

Ejj... altså arvevuggen duer kun i max 3 mdr. Den er virkelig ikke ret stor! Og leanderen havde jeg jo liggende fra sidst med Kirstine. Og så har vi købt tremmesengen, fordi... den var super billig og fin og vi jo vidste at vi skulle bruge den på et eller andet tidspunkt

Men nej, jeg satser ikke på at han kommer til at mangle noget den lille mand!  

Han kommer helt sikkert ikke til at mangle noget Vi ender med to senge, en vugge i soveværelset og en tremmeseng i børneværelset. Jeg vil også snart igang med at indkøbe alting... IHHH.... Men ak og ve, må vente til eksamen er fortid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.