Bimmeren 33+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

DK

Mettemus skriver:

Det er der fordi vi stadig har røvsyge eksaminer som ikke har klaret sig selv (IGEN - Nu har har jeg snart brugt 4 år på at lære dem det??!?). SKYD MIG! Jeg lærer aldrig at blive færdig i god tid...

Begynder faktisk at få lidt stress og ville gerne trække et par uger tilbage - vil du have to?

Jeg vil ENORMT gerne have to! Så er jeg nemlig færdig med mine to eksamner og har næsten juleferie!

Ejj jeg har helt opgivet den entreprise (i overmorgen) og tænker at jeg nok ved nok nu til et 4 tal! Og det vilde er at jeg faktisk er sådan pænt ligeglad... Uhhhh hvor blev stræber-Ditte af? Hun er pist-borte!

Altså, kan det ikke også være ligegyldigt med sikkerhedsstillelse og hvem der kan/skal kautionere og garantere for hvem og give transporter, som de så flytter rundt bagefter? Jeg er klar over hvad en mangel er, og hvordan man finder ud hvordan de afhjælpes. Det må da skisme være godt nok!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

DK

PeruBaby skriver:

Skønne billeder!! Synes efterhånden det er svært at forestille sig at maven kan blive større - og så siger de kloge alligevel, at det først er nu at den kommer til at vokse "rigtig". Det ser super fint ud med vuggen! Og om INGEN tid er der lækker bebs i den.

Knus Chris

Ja... man kigger ned af sig selv og tænker NU kan den ikke blive større, men jo jo... næste dag: Vupti, så kom der lige 5 cm. mere oven i hatten.

Der er jo ligesom med veer, man tænker: NU kan det da aldrig nogensinde blive værre end denne ve, og vupti: næste ve bliver lige dobbelt op, he he

Anmeld

6. december 2010

Sofia

DK skriver:

Ja... man kigger ned af sig selv og tænker NU kan den ikke blive større, men jo jo... næste dag: Vupti, så kom der lige 5 cm. mere oven i hatten.

Der er jo ligesom med veer, man tænker: NU kan det da aldrig nogensinde blive værre end denne ve, og vupti: næste ve bliver lige dobbelt op, he he

Det er sådan noget der du ikke må skrive! Jeg har jo sagt at du skal lade som om det slet ikke gør ondt at føde

Anmeld

6. december 2010

DK

Sofia skriver:

Han kommer helt sikkert ikke til at mangle noget Vi ender med to senge, en vugge i soveværelset og en tremmeseng i børneværelset. Jeg vil også snart igang med at indkøbe alting... IHHH.... Men ak og ve, må vente til eksamen er fortid!

God plan! En måned mere så er det din tur til det store shopping-flip!  Det bliver pragtfuldt! Jeg glæder mig sådan til at se billeder af alt det hele!

Jeg læste i en gravidbog i går aftes, under uge 35: "Nu er det en god ide at begynde at tænke på at købe det første babyudstyr. Barnevognen kan du dog godt vente med lidt endnu!"  Bogen er så godt nok også fra engang i slut 80'erne, og et andet godt råd var at det ikke er nødvendigt med graviditetstøj, man kan bare bruge sin mands tøj! Og hvis ens sko strammer pga. vand i kroppen, så kan mandens træsko sikkert være et super alternativ, istedet for at gå ud og købe nyt...

Så deeeet.... 

Anmeld

6. december 2010

DK

Sofia skriver:

Det er sådan noget der du ikke må skrive! Jeg har jo sagt at du skal lade som om det slet ikke gør ondt at føde

Nej nej, bare rolig!

Altså man TROR virkelig selv 100 % på at det ikke bliver værre, og derfor er det efter hver ve totalt dejligt at vide at det værste er overstået

Man tænker: jeg klarede det. Den værste ve NOGENSINDE. Pyhhh ha!

Anmeld

6. december 2010

Sofia

DK skriver:

God plan! En måned mere så er det din tur til det store shopping-flip!  Det bliver pragtfuldt! Jeg glæder mig sådan til at se billeder af alt det hele!

Jeg læste i en gravidbog i går aftes, under uge 35: "Nu er det en god ide at begynde at tænke på at købe det første babyudstyr. Barnevognen kan du dog godt vente med lidt endnu!"  Bogen er så godt nok også fra engang i slut 80'erne, og et andet godt råd var at det ikke er nødvendigt med graviditetstøj, man kan bare bruge sin mands tøj! Og hvis ens sko strammer pga. vand i kroppen, så kan mandens træsko sikkert være et super alternativ, istedet for at gå ud og købe nyt...

Så deeeet.... 

Mandens træsko - I love it.. Morten ligger ikke lige inde med at par træsko desværre. Men må tilstå at hans skijakke bliver brugt flittigt - af mig vel og mærket!

Jeg skal i H&M i morgen, flere Mama busker til mig tak - gamasherne er lige liiiiidt for kolde for tiden synes jeg!

Jeg skal virkelig nok spamme med billeder af alle vores indkøb, når vi ellers får noget købt, det føles som om vi aldrig når frem til det stadie...

Anmeld

6. december 2010

Sofia

DK skriver:

Nej nej, bare rolig!

Altså man TROR virkelig selv 100 % på at det ikke bliver værre, og derfor er det efter hver ve totalt dejligt at vide at det værste er overstået

Man tænker: jeg klarede det. Den værste ve NOGENSINDE. Pyhhh ha!

Anmeld

6. december 2010

DK

Sofia skriver:

Mandens træsko - I love it.. Morten ligger ikke lige inde med at par træsko desværre. Men må tilstå at hans skijakke bliver brugt flittigt - af mig vel og mærket!

Jeg skal i H&M i morgen, flere Mama busker til mig tak - gamasherne er lige liiiiidt for kolde for tiden synes jeg!

Jeg skal virkelig nok spamme med billeder af alle vores indkøb, når vi ellers får noget købt, det føles som om vi aldrig når frem til det stadie...

Jeg lå også bare og klukkede da jeg læste det. Mikkel bruger str. 45 og jeg str. 38, så det ville være rimeligt træls at stavre rundt i hans sko! Men han ejer heller ikke træsko... Måske de er sådan mere one-size-agtige?

Uhh skøøønt med indkøb af mama tøj! Jeg var liiige ved at tilbyde at låne dig mine to par cowboy-gravid bukser i str. 40 fra H&M som jeg ikke kan passe mere, men jeg tror altså bare at jeg får brug for dem efter fødslen Altså, de bukser jeg har på nu, er min svigerindes. Jeg fik en hel bunke, og de er str. 42 og passer perfekt nu, men er nok for store efter fødslen. Så når jeg har født, så tror jeg at de "gamle" gravidbukser i str. 40 vil være perfekte til efter-maven, til både at støtte lidt og ikke klemme for meget!

Anmeld

7. december 2010

Becks

Du er jo røvlækker Ditte

Ih glæder mig til og se Bimmeren

Anmeld

7. december 2010

CA

Hvor er du altså flot! 

Men jeg undres... Måske det sene tidspunkt og en endt aftenvagt, men hvordan kan du være 33+3 og have termin d. 19.1 og jeg har termin d. 14.1 og er 34+4...? Jeg ikke forstå... Og hvordan kan du have 23 dage til termin når jeg har 39? 

Måske jeg ser på de her tal i morgen og griner af mg selv fordi jeg kan være så træt, men jeg forstår det altså ikke helt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.