Sofia skriver:
Mandens træsko - I love it..
Morten ligger ikke lige inde med at par træsko desværre. Men må tilstå at hans skijakke bliver brugt flittigt - af mig vel og mærket! 
Jeg skal i H&M i morgen, flere Mama busker til mig tak - gamasherne er lige liiiiidt for kolde for tiden synes jeg!
Jeg skal virkelig nok spamme med billeder af alle vores indkøb, når vi ellers får noget købt, det føles som om vi aldrig når frem til det stadie...
Jeg lå også bare og klukkede da jeg læste det. Mikkel bruger str. 45 og jeg str. 38, så det ville være rimeligt træls at stavre rundt i hans sko! Men han ejer heller ikke træsko... Måske de er sådan mere one-size-agtige?
Uhh skøøønt med indkøb af mama tøj! Jeg var liiige ved at tilbyde at låne dig mine to par cowboy-gravid bukser i str. 40 fra H&M som jeg ikke kan passe mere, men jeg tror altså bare at jeg får brug for dem efter fødslen
Altså, de bukser jeg har på nu, er min svigerindes. Jeg fik en hel bunke, og de er str. 42 og passer perfekt nu, men er nok for store efter fødslen. Så når jeg har født, så tror jeg at de "gamle" gravidbukser i str. 40 vil være perfekte til efter-maven, til både at støtte lidt og ikke klemme for meget!
Anmeld