Bimmeren 33+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Diana...

WOW Gitte hvor ser du godt ud. Hvad har i givet for den vugge hvis jeg må spørge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

DK

Tutter skriver:

Du er jo røvlækker Ditte

Ih glæder mig til og se Bimmeren

Taaaak!

Anmeld

7. december 2010

DK

Carina87 skriver:

Hvor er du altså flot! 

Men jeg undres... Måske det sene tidspunkt og en endt aftenvagt, men hvordan kan du være 33+3 og have termin d. 19.1 og jeg har termin d. 14.1 og er 34+4...? Jeg ikke forstå... Og hvordan kan du have 23 dage til termin når jeg har 39? 

Måske jeg ser på de her tal i morgen og griner af mg selv fordi jeg kan være så træt, men jeg forstår det altså ikke helt... 

He he he... Du har helt ret! På en måde Det er fordi at billederne er taget i lørdags. Og i lørdags var jeg 33+3. Jeg har skrevet det aller øverst, men det kan godt være at det kan misforståes! Jeg fik bare ikke billederne lagt ind i lørdags, men først i går!

I dag tirsdag d. 7.12 er jeg 33+6!

Anmeld

7. december 2010

DK

WOW Gitte hvor ser du godt ud. Hvad har i givet for den vugge hvis jeg må spørge. 

Hej

Jeg købte den brugt dengang. På dba.dk. De var ret nye dengang og der var ikke så mange til salg, så jeg mener at jeg gav 1000 kr. for vuggen, himlen, og et stativ som den også kan hænge på, istedet for at hænge i loftet. Altså en pakke ligesom den på billedet. På de "nye" modeller er stativet vist med hvide pinde, og liggemålet af selve vuggen er også blevet lidt større end den jeg har.

Men du burde kunne finde masser til salg brugt, og da alle stofdelene kan tages af og vaskes ved 60 grader, så er den jo fjong! Vær opmærksom på om folk sælger den inkl. stativ og inkl. himmel! Stativet fylder RET meget, derfor har vi den hængende i loftet pt.  Ellers kan du også købe den fra helt ny i de fleste børneudstyrsforretninger!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2010

Diana...

DK skriver:

Hej

Jeg købte den brugt dengang. På dba.dk. De var ret nye dengang og der var ikke så mange til salg, så jeg mener at jeg gav 1000 kr. for vuggen, himlen, og et stativ som den også kan hænge på, istedet for at hænge i loftet. Altså en pakke ligesom den på billedet. På de "nye" modeller er stativet vist med hvide pinde, og liggemålet af selve vuggen er også blevet lidt større end den jeg har.

Men du burde kunne finde masser til salg brugt, og da alle stofdelene kan tages af og vaskes ved 60 grader, så er den jo fjong! Vær opmærksom på om folk sælger den inkl. stativ og inkl. himmel! Stativet fylder RET meget, derfor har vi den hængende i loftet pt.  Ellers kan du også købe den fra helt ny i de fleste børneudstyrsforretninger!

HAHAHA Jeg har skrevet Gitte nå men du ved vel hvad jeg mener 

Nå er det den du har smart jeg har ikke tænkt på at man bare kan hænge den i loftet jeg har nemlig kikket på den men synes den fylde så meget med det stativ haha. 

Anmeld

7. december 2010

DK

Diana... skriver:

HAHAHA Jeg har skrevet Gitte nå men du ved vel hvad jeg mener 

Nå er det den du har smart jeg har ikke tænkt på at man bare kan hænge den i loftet jeg har nemlig kikket på den men synes den fylde så meget med det stativ haha. 

Ork, ingen problem, jeg ved da lige hvad du mener

Ja, stativet er fint, men du har helt ret i at det jo fylder helt VILDT meget! Men vuggen i sig selv fylder ikke meget når den bare hænger i loftet! Så er man også fri for husdyr, mindre søskende osv. der evt. bliver lidt nærgående

Anmeld

7. december 2010

Mettemus

DK skriver:

God plan! En måned mere så er det din tur til det store shopping-flip!  Det bliver pragtfuldt! Jeg glæder mig sådan til at se billeder af alt det hele!

Jeg læste i en gravidbog i går aftes, under uge 35: "Nu er det en god ide at begynde at tænke på at købe det første babyudstyr. Barnevognen kan du dog godt vente med lidt endnu!"  Bogen er så godt nok også fra engang i slut 80'erne, og et andet godt råd var at det ikke er nødvendigt med graviditetstøj, man kan bare bruge sin mands tøj! Og hvis ens sko strammer pga. vand i kroppen, så kan mandens træsko sikkert være et super alternativ, istedet for at gå ud og købe nyt...

Så deeeet.... 

Ork mand den bog gad jeg godt læse! Og så kan man bruge sin mands tøj, siger den? Jens er tre - fem cm. højere end mig og lige pt. 10 kg lettere... det kunne simpelthen være SÅ kønt hvis jeg skulle bruge hans tøj

Men træsko og ingen panik over manglende indkøb eller....

Anmeld

7. december 2010

Marco2

PIIIFT PIIIIIIIIIIFFTTTT!!

Hot Mama

Glæder mig altså så meget til at komme af med "dunken"!! Altså vil ikke føde før tid, men saaaaaavner min egen krop. èn der ikke er invaderet af en aline, der desperat prøver at sparke sig vej ud gennem siden på mig, og får hikke liiiiige når jeg ENDELIG har fundet ro og er ved at falde i søvn. èn krop der ikke forhindrer mig i at snøre mine støvler, og kælke og lege i sneen med min datter. Så nu må de uger gerne suuuse afsted så 1. kvartals babyerne kan begynde at poppe!

Glæder mig til næste billeder af dig.

Knus AG

Anmeld

7. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Du er altså bare SÅ flot gravid!

Anmeld

7. december 2010

DK

Mettemus skriver:

Ork mand den bog gad jeg godt læse! Og så kan man bruge sin mands tøj, siger den? Jens er tre - fem cm. højere end mig og lige pt. 10 kg lettere... det kunne simpelthen være SÅ kønt hvis jeg skulle bruge hans tøj

Men træsko og ingen panik over manglende indkøb eller....

Ja, åbenbart var alle kvinder nogle små tingester med "rigtige mandfolke"-mænd i stort tøj og med træsko dengang i 80'erne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.