Bimmeren 33+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.116 visninger
60 svar
0 synes godt om
6. december 2010

DK

Billeder fra i lørdags, 33+3.

Maven er begyndt at rykke godt på sig. Det føltes som om jeg vokser 5 cm. rundt om maven hver dag, selv om det nu nok ikke er helt så slemt, he he! Mine hænder og ben er fulde af vand, og efter en julefrokost i lørdags, havde jeg sørme også små prikker efter et par armbånd med perler og elastik-snor rundt om håndledene...he he he... Det fylder det hele!

I får lige billeder med af mig i vinterjakken (Mikkel kalder mig hans egen lille luna-kylling-sammensmeltning, telt-formet jakke og tynde stænger der stritter ud nedenfor, he he) Det er taget i H&M da vi var på julegaveshopping i lørdags!

I får også lige et billede med på vejen af Leandervuggen. Mikkel har fundet den ned fra loftet, og den fik en tur i vaskemaskinen!Den er lige så fin som da jeg købte den til Kirstine for maaange år siden! Kirstine har redt den, og hun kom et af de nye dynebetræk på som Mormor har syet til os. Det er så fint og nu hænger den bare her og spreder baby-hygge! Det er nok også godt nok, for jeg har endnu ikke fundet julepynten frem til at sprede jule-hygge! Men det regner jeg med vi tager i weekenden! Vi får besøg af naboerne til æbleskiver lørdag eftermiddag, og der må der hellere være lidt styr på det!

Knus til alle!!

Ditte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Kruse90

Waw Ditte
Du er stang lækker.

Anmeld

6. december 2010

VIPpigen

Sååå Flot.  Savner maven efterhånden... (kan man det)

Men altså noget helt andet også.... Love your boots... Hvor er de købt???

Anmeld

6. december 2010

DK

Kruse90 skriver:

Waw Ditte
Du er stang lækker.

Taaaak! Det er ikke så tosset at være lækker på Luna-Kylling-måden

Ihhh men altså, nu må den lille Bimmer godt snart komme ud! Jeg har længe følt det som om det er liiige om lidt, men i dag føler jeg af en eller anden grund at der er flere ÅR til han kommer ud! Det var nok da vi hængte vuggen op at jeg tænkte "jamen jøsses, skal den så bare hænge der og være tom de næste 4 år, eller hvad!!??" Men som kalenderen siger er der kun 23 dage til han kan komme, og 27 dage til tidspunktet i min graviditet med Kirstine hvor hun kom til verden!

Anmeld

6. december 2010

AnneBJ

Haha det er en smuk-smuk udgave af Luna, Mikkel har fundet i H&M Ih jeg glæder mig til at se indholdet af den smukke mave!

Anmeld

6. december 2010

DK

VIPpigen skriver:

Sååå Flot.  Savner maven efterhånden... (kan man det)

Men altså noget helt andet også.... Love your boots... Hvor er de købt???

Tak! Støvlerne er fra Timberland, og jeg fik dem af svigermekanikken forrige jul! De er i ruskinds-agtig læder udenpå og har lækkert lammeuld-foer inden i! De har faktisk holdt sig ualmindeligt pænt synes jeg, i forhold til at de er brugt 2 sæsoner nu, og jeg ikke har vasket dem eller lign siden jeg tog dem i brug!

Jeg mener at de blev købt i en helt almindelig skoforretning. Altså sådan en der ligger midt på gågaden og har alle mulige slags sko og støvler! Ellers ved jeg at Magasin også fører mærket!

Anmeld

6. december 2010

DK

AnneBJ skriver:

Haha det er en smuk-smuk udgave af Luna, Mikkel har fundet i H&M Ih jeg glæder mig til at se indholdet af den smukke mave!

Det gør jeg dælme også! Godt det bliver jul og nytår, så går tiden da lidt hurtigere!

Anmeld

6. december 2010

Miamaja

Naaa en SOD vugge!!! den er jeg heeelt vild med Ihh hvor er det altsaa spaendende hvornaar den lille prins kommer

Anmeld

6. december 2010

piadas

Æj, altså - smuk mave som sædvanlig!

Tænk hvis bimmeren kommer om mindre end 4 uger! For vildt altså!

Anmeld

6. december 2010

Maria-s

Ahmen hvor HAR du altså en flot mave!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.