Billeder fra i lørdags, 33+3.
Maven er begyndt at rykke godt på sig. Det føltes som om jeg vokser 5 cm. rundt om maven hver dag, selv om det nu nok ikke er helt så slemt, he he! Mine hænder og ben er fulde af vand, og efter en julefrokost i lørdags, havde jeg sørme også små prikker efter et par armbånd med perler og elastik-snor rundt om håndledene...he he he... Det fylder det hele!
I får lige billeder med af mig i vinterjakken (Mikkel kalder mig hans egen lille luna-kylling-sammensmeltning, telt-formet jakke og tynde stænger der stritter ud nedenfor, he he) Det er taget i H&M da vi var på julegaveshopping i lørdags!
I får også lige et billede med på vejen af Leandervuggen. Mikkel har fundet den ned fra loftet, og den fik en tur i vaskemaskinen!Den er lige så fin som da jeg købte den til Kirstine for maaange år siden! Kirstine har redt den, og hun kom et af de nye dynebetræk på som Mormor har syet til os. Det er så fint og nu hænger den bare her og spreder baby-hygge! Det er nok også godt nok, for jeg har endnu ikke fundet julepynten frem til at sprede jule-hygge! Men det regner jeg med vi tager i weekenden! Vi får besøg af naboerne til æbleskiver lørdag eftermiddag, og der må der hellere være lidt styr på det!
Knus til alle!!
Ditte
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld